Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 12:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 dec 2017 19:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 dec 2017 12:02
Indlæg: 1
Hej psychedelia.

Jeg har i dag fået adgang til darknet. Jeg har brugt lang tid på research og set diverse videoer osv osv, men jeg synes alligevel at det er enormt svært at finde rundt. Hvordan ved man hvad der er scam og hvad der ikke er? Hvad har i gjort ift. betaling? Og hvad skriver på som adresse?

Jeg er 100% newbie - har aldrig selv købt stoffer før, men jeg er på udkig efter lsd til min veninde og mig. Jeg ville være rigtig glad for lidt "buying drugs 101"...

På forhånd tak :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2017 22:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Tjek reddit, de har nogle gode subs omkring darknet markets og ellers bare sørg for at finde en trusty vendor fra et lowrisk land med gode anmeldelser og masser af kunder. Betaling foregår med bitcoins, som du med fordel bør tumble inden du bruger dem. Angående adresse så har du vel selv en ellers må du finde nogen som er villig til at lægge adresse til. Prøv at søg herinde omkring emnet, der er masser relevante tråde med al den info du sørger.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2017 13:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er meget kompliceret at handle på darknet, især hvis sikkerheden skal være i top (og det skal den, hvis du ikke vil risikere at blive opdaget). Her er hvad du skal gøre:

1. Downloade Tor-browseren fra www.torproject.org.
2. Finde et marked på darknet, hvor du vil handle. Der er en liste over markederne på www.deepdotweb.com.
3. Oprette en pung til bitcoins. Jeg vil foreslå www.blockchain.info.
4. Overføre penge fra din bankkonto til din pung, hvilket samtidig veksler dem til bitcoins. Brug for eksempel www.copenhagenbitcoin.dk.
5. Overføre bitcoins fra din pung til en side på darknet, som "tumbler" dem, det vil sige forhindrer at politiet kan spore dem. Jeg vil foreslå https://bitcoinblender.wordpress.com.
6. Overføre bitcoins fra "tumbleren" til det marked, du har fundet.
7. Bestille de varer, du vil købe.
8. Sende dit navn og adresse til sælgeren. Men først må du undersøge hvordan du kan kryptere det, så det kun er sælgeren der får navnet og adressen. Du kan læse om kryptering på www.deepdotweb.com/2015/02/21/pgp-tutor ... ra-gpg4win. Vejledningen er inddelt i ti dele, men du skal kun bruge del 1, 5 og 7.

Selv om du gør det hele efter bogen, så risikerer du stadig at brevet bliver taget i tolden. Her er 10 gode råd til hvordan du kan minimere risikoen:

1. Køb dine varer på de store kendte darknet-markeder (eller eventuelt hos forhandlere af ”research chemicals” på clearnet).
2. Køb dine varer fra sælgere, som afsender deres varer fra andre EU-lande, men IKKE fra Holland, som tolderne har særlig fokus på. Der findes enkelte danske sælgere på darknet. Hvis du benytter dig af dem er toldproblemet løst.
3. Vælg sælgere, som kun får gode anmeldelser. Se især efter hvor godt de camouflerer deres breve, så de ser tilforladelige ud (Det hedder "stealth" på engelsk). I gennemsnit skal de have mindst 4,8 ud af 5 stjerner.
4. Hold dig til de sælgere, som du har gode erfaringer med.
5. Lad være med at bestille varer fra flere sælgere på samme tid. Start med én sælger, og vent til du modtager brevet før de bestiller igen.
6. Køb lidt ad gangen.
7. Køb pulver i stedet for piller.
8. Undgå tracking. Vælg den billigste porto, så de bare bliver sendt som simple breve.
9. Køb dine varer op til jul, hvor tolderne er overbebyrdede.
10. Lad være med at købe cannabis, som lugter stærkt.

Det er aldrig 100 % sikkert at handle på darknet. Hvis du bliver taget, så vil politiet kontakte dig, og opkræve en bøde på mindst 3000 kr. Du kan se bødetaksterne her: www.justitsministeriet.dk/sites/default ... toffer.pdf.


Senest rettet af Enspænderen 16 dec 2017 17:37, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2017 16:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 19:21, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2017 16:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Det er aldrig 100 % sikkert at handle på darknet. Hvis du bliver taget, så vil politiet kontakte dig, og afkræve en bøde på mindst 3000 kr. Du kan se bødetaksterne her: www.justitsministeriet.dk/sites/default ... toffer.pdf.


Og hvad gør vi hvis det sker?

Benægt benægt benægt. De kommer nok med en smøre om at "vi vil hente oplysninger fra din netbank for at se evt. overførsler blablabla". Det fint do', det ikke mit knarko og nej i må ikke komme indenfor.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team