Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 13:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 jan 2018 18:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2017 21:32
Indlæg: 28
Geografisk sted: Andeby
Jeg har i en længere tid gerne villet prøve forskellige stoffer som LSD, svampe og khat.

Jeg har dog ikke nogen erfaring med at anskaffe ulovlige stoffer på gaden, altså udover pot fra Christiania, og jeg vil meget gerne have nogle tips. Jeg tænker for det første på hvilke nogle gader eller områder (i København og omegn helst), hvor man skal gå hen for at kunne møde pushere. Jeg har selv hørt meget om Istedgade siden jeg var lille. Så vil jeg også meget gerne oplyses om hvordan man kommer i kontakt med pusherne og hvordan man skal opfører sig over for dem.

Så har jeg også et juridisk spørgsmål om vores dejlige ordenshåndhævere: må politiet udgive sig for at være pushere?
Jeg har hørt at i USA må politiet godt udgive sig for at være både pushere og potentielle købere for at afsløre netop pushere og købere af stoffer. Men er dette lovligt i Danmark?

Mange tak på forhånd!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2018 19:09 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2017 21:32
Indlæg: 28
Geografisk sted: Andeby
Ok, jeg ser lige at mit indlægs indhold i forhold til hvor i byen jeg skal gå muligvis ikke er tilladt.
Det må i undskylde, men jeg vil meget gerne have svar på mine andre spørgsmål.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2018 19:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det danske politi må ikke opfordre til kriminalitet - om det så ikke sker i praksis aner jeg ikke..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2018 19:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
HopIFjordeN skrev:
Det danske politi må ikke opfordre til kriminalitet - om det så ikke sker i praksis aner jeg ikke..

Det er vist blevet lavet om inden for de sidste par år.
Den store sag der lige har været, viser at politiet har været på CA med skjult kamera og købt hash- og det er blevet brugt i retten som bevis.
Men tror ikke de må udgive sig for pushere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2018 21:35 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Min egen anbefaling ville være at blive fortrolig med dark web. Der har du mulighed for at handle hos pålidelige pushere og udvalget er selvsagt uendeligt meget større.

Særligt hvis det er LSD du er ude efter er risikoen minimal ved at bestille over dark web.

Ved ærlig talt ikke hvor udbredt LSD og Svampe er hos din gennemsnitlige pusher i KBH?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2018 23:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2018 00:02
Indlæg: 4
AndersAnd skrev:
Jeg har i en længere tid gerne villet prøve forskellige stoffer som LSD, svampe og khat.

Jeg har dog ikke nogen erfaring med at anskaffe ulovlige stoffer på gaden, altså udover pot fra Christiania, og jeg vil meget gerne have nogle tips. Jeg tænker for det første på hvilke nogle gader eller områder (i København og omegn helst), hvor man skal gå hen for at kunne møde pushere. Jeg har selv hørt meget om Istedgade siden jeg var lille. Så vil jeg også meget gerne oplyses om hvordan man kommer i kontakt med pusherne og hvordan man skal opfører sig over for dem.

Så har jeg også et juridisk spørgsmål om vores dejlige ordenshåndhævere: må politiet udgive sig for at være pushere?
Jeg har hørt at i USA må politiet godt udgive sig for at være både pushere og potentielle købere for at afsløre netop pushere og købere af stoffer. Men er dette lovligt i Danmark?

Mange tak på forhånd!


Hejsa!

Dansk politi må ikke 'tilskynde nogen til at udføre eller fortsætte' en lovovertrædelse. Der er visse undtagelser såfremt det er som del af en igangværende efterforskning af tidligere lovovertrædelse men det er som nævnt helt ulovligt for dem at fremprovokere ny kriminalitet jf. retsplejelovens §§754a + 754b.

De kan selvfølgelig stadig slå til såfremt de ser en 'transaktion' men det er jo den risiko der er ved denne aktivitet og det er jo også derfor man altid går en tur med sælger i det omtalte område for at minimere risikoen for eventuel overvågning.

/JAU


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2018 15:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
For nogle år siden forsøgte jeg at købe forskellige stoffer på gaden. Men det var meget svært at finde frem til pusherne. På Christiania ville de ikke have dem, så dér kunne man ikke købe noget, udover cannabis. De solgte engang svampe derude, men det kunne man ikke få mere.

Den bedste chance for at købe LSD er vel at tage ind på natklubber, hvor de spiller technomusik. Det har jeg prøvet, men det lykkedes ikke for mig at skaffe noget LSD.

Der var kun én ting, der lykkedes for mig. Det var at købe kokain på Istedgade. Når jeg gik ad Istedgade om aftenen var der ofte en pusher der sagde "cola?". Jeg spurgte om prisen, og sagde hvor meget jeg ville købe. Det var let nok.

I dag er jeg holdt op med at købe stoffer på gaden. Jeg køber det i stedet på Darknet. Det er meget bedre. Man kan få alt hvad man vil have, og det er billigt. Der er dog altid en vis risiko for at brevet bliver snuppet i tolden.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team