Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 mar 2018 21:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 nov 2017 11:59
Indlæg: 10
Hej folkens.

Er der nogen der kan svare mig på om deschloroketamine har samme strafferamme som almindelig keta ?

Den står ikke listet. Har fået en bøde på 15000 for 7, 3 g 3-meo-pcp og 2, 3 g ketamin.

Nu forholder det sådan at jeg ikke kan finde meo på politiets liste over stoffer(det var den jeg tjekkede inden ordre) men kun på lægemiddelstyrelsen. Er det ikke useriøst fra deres side, så at anklage mig ud fra den?

Deschloroketamine er ikke listet på nogen af den(går den under antolog lovgivningen?)

Ham jeg snakkede med mente jeg stod til en bøde på Ca 3000. (hvilket jeg Sys var lavt) men er sgu omvendt lidt chokeret over de 15000.

På forhånd tak for hjælpen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2018 14:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis deschloroketamin er en analog til ketamin, så er strafferammen vel den samme.

Man betaler normalt 3000 kr. i bøde, hvis der er tale om ét stof, og mænden er under 1 gram. Hvis mængden er større end 1 gram betaler man 6000 kr. eller mere. Du har købt to stoffer, og i større mængder. Jeg synes at bøden på de 15000 kr. lyder meget sandsynlig.

Men hvorfor benægter du ikke ethvert kendskab til brevet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2018 14:44 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Enspænderen skrev:
Hvis deschloroketamin er en analog til ketamin, så er strafferammen vel den samme.

Hvad snakker du om? Hvis deschloroketamin ikke er ulovligt er det da slet ikke samme strafferamme.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2018 21:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 nov 2017 11:59
Indlæg: 10
Det gjorde jeg osse først. Men de sagde at når det var over et vist antal gram ville de få en kendelse til at tjekke min konto. Er desværre ikke klog nok til btc.
Men altså ifølge betjenten kunne jeg vedkende mig det og stå til en bøde. Eller blive trukket i retten og betale bøde og omkostninger. Så jeg Sys da de har taget røven på mig. Nu har jeg jo erkendt på det grundlag at bøden var lav. Nu da jeg får den er 5x højere


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team