Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 00:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 mar 2018 08:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 mar 2013 00:01
Indlæg: 24
Hejsa.

Det er fordi jeg overvejer og købe noget på dark web Min spørgsmål er så, hvis post manden kommer og spørger om jeg vil skrive under på jeg har modtaget den når han kommer med pakken?
Skal jeg så gøre det? eller er det for farligt, altså hvis politiet kommer efter mig.
Som man nogle gange skal gøre med pakker.

:peace:


Senest rettet af marselis 22 mar 2018 00:57, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2018 09:42 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Kan du ikke bare sætte et kryds? Det gør jeg ved alle pakker jeg modtager, uanset indhold

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2018 11:44 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Du kan jo ikke vide at der er noget ulovligt i pakken.
Du står jo ikke og åbner pakken foran postmanden inden du skriver under for at se om indholdet er ulovligt eller ej. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2018 14:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg er enig med Pestilence. Men hvorfor taler du om pakker? Når jeg bestiller noget på darknet modtager jeg altid varen i form af et brev, og skal ikke skrive under på noget. Det kunne lyde som om du har bestilt en forsendelse med tracking. Det skal du aldrig gøre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2018 15:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Problemet med tracking er at sælgerens (falske) afsenderadresse ikke bare står på selve brevet, men også i postvæsenets computersystem. Hvis politiet snupper bare én forsendelse med ulovlige stoffer, så kan de hurtigt se hvilke andre forsendelser der har den samme afsenderadresse. På denne måde kan de beslaglægge alle sælgerens breve til Danmark. Har jeg ikke ret?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2018 16:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Enspænderen skrev:
Problemet med tracking er at sælgerens (falske) afsenderadresse ikke bare står på selve brevet, men også i postvæsenets computersystem. Hvis politiet snupper bare én forsendelse med ulovlige stoffer, så kan de hurtigt se hvilke andre forsendelser der har den samme afsenderadresse. På denne måde kan de beslaglægge alle sælgerens breve til Danmark. Har jeg ikke ret?


Jeg har i hvert fald også hørt at tracking er no-go når man skal anonymisere en forsendelse. Jeg kan huske hvad argumentet er, men det du har tænkt dig frem til lyder meget reelt.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team