Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 jun 2018 23:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2018 22:47
Indlæg: 15
Hej

Hvad sker der teoretisk, hvis tolden tager en pakken der teoretisk indeholder 120 Clonazepam (Rivotril) 2 mg, og man teoretisk har fået et brev om, at det tolden har taget er blevet sendt til ens lokale politikreds?

Jeg har hørt at der er en forskel på, om det konfiskerede er til eget forbrug(mængden) eller vidresalg. Jeg tænker at 120 stk 2 mg vel ikke kan betragtes som vidersalg ? Noget med om det er mere end til 3 måneders forbrug. Da man jo sagtens/ofte kan tage 2-3 2 mg daglig.

Hvilken "kategori" hører benzoer under ? Er det narkotika ?

Er der nogen der kan hjælpe mig med de spørgsmåll ?

Tak.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2018 23:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg ved ikke noget om strafferammen, men det hører helt sikkert ind under narko.
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0 ... ?id=137169

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2018 10:33 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Hvordan har du betalt for pillerne? Er det noget der kan ses på dit kontoudskrift?

Som udgangspunkt skal du benægte alt. Det er politiets opgave at bevise at du har bestilt det og hvis de ikke kan det, så slipper du for straf.

Du skal nok forvente en bøde på 9000 kr. hvis du ender med at blive dømt og det er kun hvis de ikke prøver at hænge dig på på videresalg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2018 17:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Der er en skillelinje ved 99stk - så stiger taksten derefter...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2018 18:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2018 22:47
Indlæg: 15
leaf skrev:
Hvordan har du betalt for pillerne? Er det noget der kan ses på dit kontoudskrift?

Som udgangspunkt skal du benægte alt. Det er politiets opgave at bevise at du har bestilt det og hvis de ikke kan det, så slipper du for straf.

Du skal nok forvente en bøde på 9000 kr. hvis du ender med at blive dømt og det er kun hvis de ikke prøver at hænge dig på på videresalg.


Hej og tak for svar. Og undskyld svartiden. Jeg lover at svare lynhurtigt fremover.

Jeg har betalt online med kreditkort. Det kan umiddelbart ikke ses på mit kontoudskrift, da de trækker beløbet under et uskyldigt navn.

Jeg har tænkt det samme( med at benægte) Spørgsmålet er så om de kan ransage mit hjem, på baggrund af 120 benzoer, og beslaglægge min pc?

Jeg tager 3 stk 2mg til natten. Mener at have hørt at grænsen for hvornår det betragtes som videresalg er hvis det er til mere end 3 måneders forbrug?

Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2018 18:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2018 22:47
Indlæg: 15
HopIFjordeN skrev:
Der er en skillelinje ved 99stk - så stiger taksten derefter...


Hej

Hvorfor lige 99 stk, og er det 2mg rivotril eller?

Hvad stiger taksten fra og til?

Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2018 18:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2018 22:47
Indlæg: 15
Er det normalt at man ikke hører noget fra poliziet i over en måned efter at tolden har videregivet dem det konfiskerede?

Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2018 23:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Politiets svar tid: Der kan gå halve og hele år, før du høre mere. Politiet i Danmark arbejder ikke ligefrem hurtigt, og sagerne hober sig i forvejen op.

Strafferamme: Det er ikke lige til for mig at finde tidligere sager der passer ind her, men strafferammen er bøde og/eller fængsel indtil 2 år, så længe der er tale om eget forbrug. Den præcise straf er afhængig af dine personlige forhold og eventuelle tidligere domme.

Hvis du er ustraffet, tror jeg at det værste der kan ske, er en betinget fængselsstraf. En bøde er dog nok mere realistisk. Om der er en skillelinje ved 99 stk piller ved jeg ikke, disse "guidelines" ændres hele tiden, og er ikke nedskrevet i lovtekst. Det ville dog give mening, fx at sige at "100" er punktet hvor det er for meget til eget forbrug; det er dog altid en vurderingssag.
X mængde narko for én person er måske videresalg, mens X mængde for en anden person, kun dækker eget behov. Det vil altid være en vurderingssag, hvor det er op til dig, at retfærdiggøre at det faktisk blot er til eget forbrug.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2018 16:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2018 22:47
Indlæg: 15
Randomname skrev:
Politiets svar tid: Der kan gå halve og hele år, før du høre mere. Politiet i Danmark arbejder ikke ligefrem hurtigt, og sagerne hober sig i forvejen op.

Strafferamme: Det er ikke lige til for mig at finde tidligere sager der passer ind her, men strafferammen er bøde og/eller fængsel indtil 2 år, så længe der er tale om eget forbrug. Den præcise straf er afhængig af dine personlige forhold og eventuelle tidligere domme.

Hvis du er ustraffet, tror jeg at det værste der kan ske, er en betinget fængselsstraf. En bøde er dog nok mere realistisk. Om der er en skillelinje ved 99 stk piller ved jeg ikke, disse "guidelines" ændres hele tiden, og er ikke nedskrevet i lovtekst. Det ville dog give mening, fx at sige at "100" er punktet hvor det er for meget til eget forbrug; det er dog altid en vurderingssag.
X mængde narko for én person er måske videresalg, mens X mængde for en anden person, kun dækker eget behov. Det vil altid være en vurderingssag, hvor det er op til dig, at retfærdiggøre at det faktisk blot er til eget forbrug.


Tak for oplysningen vedrørende politiets svartid.
Også mange tak for straf-oplysninger med mere.

Savner stadig et svar på, hvad der sker hvis man nægter kendskab til det, for de kan jo ikke bevise at jeg har bestilt dem. Ellers kunne man jo i teorien drille alt og alle, ved at bestille sådanne ting til dem. Spørgsmålet er om de ransager ens hjem, såfremt man nægter kendskab til forsendelsen?

Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2018 09:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2018 22:47
Indlæg: 15
Det ville være utrolig dejligt, hvis nogen kunne svare på, om man risikerer ransagelse af ens hjem, hvis man nægter at have bestilt omtalte benzoer?

Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2018 10:19 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Bassemand323 skrev:
Det ville være utrolig dejligt, hvis nogen kunne svare på, om man risikerer ransagelse af ens hjem, hvis man nægter at have bestilt omtalte benzoer?

Tak

Det er der ikke nogen der kan svare dig på med sikkerhed da det altid er en individuel vurdering.
Det kommer fuldstændigt an på hvad politiet har af beviser mod dig, om der er andre ting de gerne vil have fat i dig for osv. osv.

Noget så tilfældigt som en ledig patruljevogn på et givent tidspunkt kan også have betydning for om man får besøg eller ej.

Som hovedregel er der dog altid en mindre risiko jo mindre mængder man køber hjem, sådan er det. Politiet prioritere benhårdt i deres sager for at få det hele til at løbe rundt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2018 14:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Bassemand323 skrev:
Randomname skrev:
Politiets svar tid: Der kan gå halve og hele år, før du høre mere. Politiet i Danmark arbejder ikke ligefrem hurtigt, og sagerne hober sig i forvejen op.

Strafferamme: Det er ikke lige til for mig at finde tidligere sager der passer ind her, men strafferammen er bøde og/eller fængsel indtil 2 år, så længe der er tale om eget forbrug. Den præcise straf er afhængig af dine personlige forhold og eventuelle tidligere domme.

Hvis du er ustraffet, tror jeg at det værste der kan ske, er en betinget fængselsstraf. En bøde er dog nok mere realistisk. Om der er en skillelinje ved 99 stk piller ved jeg ikke, disse "guidelines" ændres hele tiden, og er ikke nedskrevet i lovtekst. Det ville dog give mening, fx at sige at "100" er punktet hvor det er for meget til eget forbrug; det er dog altid en vurderingssag.
X mængde narko for én person er måske videresalg, mens X mængde for en anden person, kun dækker eget behov. Det vil altid være en vurderingssag, hvor det er op til dig, at retfærdiggøre at det faktisk blot er til eget forbrug.


Tak for oplysningen vedrørende politiets svartid.
Også mange tak for straf-oplysninger med mere.

Savner stadig et svar på, hvad der sker hvis man nægter kendskab til det, for de kan jo ikke bevise at jeg har bestilt dem. Ellers kunne man jo i teorien drille alt og alle, ved at bestille sådanne ting til dem. Spørgsmålet er om de ransager ens hjem, såfremt man nægter kendskab til forsendelsen?

Tak


Angående at nægte kenskab kommer det vel an på om du har købt det på clearnet med dit hævekort eller om du har været smart og skjule det. Hvis du benægter og de kan se på din konto at du har bestilt det, bliver det nok ret svært.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2018 17:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2018 22:47
Indlæg: 15
Jeg har købt det med mit kreditkort, men under trækningen står der noget helt uskyldigt, som slet ikke er relateret til det købte. Så spørgsmålet er hvordan politiet skal kunne forbinde det med noget ? Selv hvis de kan gå baglæns eller sådan noget, så er siden helt uskyldig. Antihistaminer og den slags. Det er kun særligt inviterede, der kan få adgang til de seriøse ting. Selv hvis man falder over siden, og opretter en profil, så får man ikke adgang til de sektioner.
Hjælper det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2018 18:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2018 22:47
Indlæg: 15
B-R skrev:
Bassemand323 skrev:
Det ville være utrolig dejligt, hvis nogen kunne svare på, om man risikerer ransagelse af ens hjem, hvis man nægter at have bestilt omtalte benzoer?

Tak

Det er der ikke nogen der kan svare dig på med sikkerhed da det altid er en individuel vurdering.
Det kommer fuldstændigt an på hvad politiet har af beviser mod dig, om der er andre ting de gerne vil have fat i dig for osv. osv.

Noget så tilfældigt som en ledig patruljevogn på et givent tidspunkt kan også have betydning for om man får besøg eller ej.

Som hovedregel er der dog altid en mindre risiko jo mindre mængder man køber hjem, sådan er det. Politiet prioritere benhårdt i deres sager for at få det hele til at løbe rundt.


Jeg har intet udestående med politiet, og har aldrig haft det.

Du skriver at noget som en ledig patruljevogn kan være nok. Men hvordan er loven. De skal da vel have en dommerkendelse eller noget, for at få adgang til ens hjem? Eller tager jeg fejl, og har set for mange film.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2018 18:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
De skal have en kendelse for at må ransage dig, ved mindre du selv lukker dem ind

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2018 20:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
^This. Aldrig åben døren det mindste, snak gennem brevsprækken/døren eller via den der interkom, når man ringer på. Har de en ransagningskendelse og du kan se den, så ændrer situationen sig. Men som udgangspunkt er dit hjem totalt privat :- )

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2018 22:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2018 22:47
Indlæg: 15
Hej

Mange tak for de svar :) det beroliger mig meget.

Jeg blev helt angst ved tanken om, at de bare kan komme ind, uden tilladelse.

Jeg tror/håber ikke at man en dommer giver tilladelse til at ransage ens bolig, særligt uden bevis for at jeg har bestilt noget.

Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 16:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2018 16:36
Indlæg: 3
Bassemand? ..kan vi tale sammen privat?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 17:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Som udgangspunkt er piller, kapsler og alt som er færdigpakket som ligner medicin, utroligt risikabelt at bestille hjem, både fra Clear-og Darkweb. Det er fordi postvæsenet i samarbejde med myndighederne forudså at vi ville komme til at bestille meget medicin hjem fra udlandet så de fik installeret scannere som automatisk hiver pakker og breve med piller til side. Nogle lande bliver mindre udsat og testet men som udgangspunkt kan det ikke anbefales at bestille piller eller kapsler af nogen form uden for EU såvel som Skandinavien.

Køb Benzodiazepiner i pulverform og anskaf dig en præcis vægt og lav nogle kapsler. Så kan du også købe noget Picamilon, Melissa Officinalis ekstrakt osv, og potentiere blandingen, og selv dosere mm. i kapselpresseren.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team