Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 sep 2018 20:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 sep 2018 20:03
Indlæg: 1
Hej til alle jer derude :) Jeg går her for tiden og overvejer at bestille noget 2C-B hjem fra deep web. Dog er jeg meget i tvivl om, hvor stor chancen for, at det bliver taget i tolden er. Jeg kan huske, at der for noget tid siden blev snakket meget om, at politiet havde oppet sig utroligt meget ift. indsatsen de gør i tolden imod narkotika bestilt over nettet.

Dertil kommer mit spørgsmål. Er der nogen der ved, hvordan det står til nu? Og er der nogen der ved cirka hvor stor chancen er for, at 2C-B bestilt i "pulver form" (dvs. ikke som kiks) fra et land som ikke er Holland, bliver taget i tolden? Det skal lige siges, at det er meget små mængder jeg har tænkt mig at bestille hjem (hvis det da har nogen betydning ift. risikoen for at det bliver taget).

Grunden til jeg spørger er, at jeg læste i en anden tråd, at nogle stoffer er nemmere for politiet at opdage end andre. Derfor ville jeg lige spørge, om der er nogen der ved, hvordan det står til med 2C-B. Jeg håber, at mit spørgsmål er forståeligt, og at jeg har spurgt i den rigtige tråd (jeg er et ganske nyt medlem :D )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 22:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det er umuligt at komme med et bud på, hvor stor chancen for at blive taget er

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 23:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Min vurdering er, at risikoen for at dit brev bliver taget i tolden er højst 5 %. Det kan godt være at tolderne siger at de opper sig for tiden, men de kan ikke gøre så meget andet end hvad de plejer at gøre, for det er enorme mængder af post, der kommer til Danmark hver dag. Jeg tror ikke de bruger hunde, så det gør ikke den store forskel om du bestiller den ene eller den anden form for pulver.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2018 15:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
Enspænderen skrev:
Min vurdering er, at risikoen for at dit brev bliver taget i tolden er højst 5 %. Det kan godt være at tolderne siger at de opper sig for tiden, men de kan ikke gøre så meget andet end hvad de plejer at gøre, for det er enorme mængder af post, der kommer til Danmark hver dag. Jeg tror ikke de bruger hunde, så det gør ikke den store forskel om du bestiller den ene eller den anden form for pulver.


Jeg kan bekræfte, at de bruger hunde til at gå pakkerne igennem, da jeg har set det selv mange gange.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 12:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Ja, pakkerne. Men de bruger vel ikke hunde til at gennemgå alle brevene.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 14:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
Enspænderen skrev:
Ja, pakkerne. Men de bruger vel ikke hunde til at gennemgå alle brevene.


Nu ved jeg ikke hvor meget, der bliver sendt i et brev, men jeg kan da ikke forstille mig, at det er meget andet end LSD-mærker, som kan være i sådan et lille standardbrev? De gange, jeg har købt, har det været sendt i sådan nogle her: Billede

Disse sorteres samme sted som "pakker" (en firkantet boks fx) og behandles generelt på samme måde. Så ovenstående bliver tjekket igennem af hunde og toldere også. Hvis det sendes i et brevkuvert, er der måske en lavere risiko, men som sagt tror jeg ikke, at der er særlig mange, der sender på denne måde, da det er begrænset, hvor meget man kan have i dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2018 12:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg får altid mine stoffer tilsendt i ganske almindelige breve. Men jeg bestiller heller ikke så meget ad gangen. Typisk er det kun 1 gram. Hvis det kun er til eget brug rækker 1 gram ret langt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2018 13:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Enspænderen skrev:
Jeg får altid mine stoffer tilsendt i ganske almindelige breve. Men jeg bestiller heller ikke så meget ad gangen. Typisk er det kun 1 gram. Hvis det kun er til eget brug rækker 1 gram ret langt.


De gange jeg haft 1 gram 2c-b har jeg altid endt med at smide det væk før posen var tom.
1 gram rækker altså virkelig langt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2018 13:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Ja, man kunne for eksempel nævne 2CB, DMT, ketamin, og MDMA. Andre stoffer, som for eksempel kokain, rækker ikke så langt. Men der kan også let være 5-10 gram i et almindeligt brev, så det skulle ikke være noget problem, medmindre man ligefrem køber cannabis eller svampe på darknet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2018 12:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Enspænderen skrev:
Ja, man kunne for eksempel nævne 2CB, DMT, ketamin, og MDMA. Andre stoffer, som for eksempel kokain, rækker ikke så langt. Men der kan også let være 5-10 gram i et almindeligt brev, så det skulle ikke være noget problem, medmindre man ligefrem køber cannabis eller svampe på darknet.


Ketamin og mdma plejede ikke at række særlig lang tid for mig.
Særligt ketamin røg ned i store mængder. Og mdma delte jeg med alle mine venner.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team