Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 22:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 dec 2019 15:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 dec 2019 14:38
Indlæg: 5
I mine sprudlende teenagedage blev jeg taget med 1g kokain på mig en nat i byen, men jeg slap med en bøde og dermed en uplettet straffeattest. Jeg har siden da heller ikke været i kontakt med politiet på nogen måde, udover en bøde for offentlig urinering :eyes:

Det sidste lange stykke tid har mine venner og jeg ikke kunne finde en dealer, som har formodet at levere mere end et middelmådigt produkt, så for nogle måneder siden besluttede jeg mig for at lave en bestilling gennem darkweb, og efter at varme end tallerken op var vi glade for hvad vi modtog.
Jeg må dog indrømme, at det giver mig lidt paranoia at få det sendt gennem posten. Jeg har læst mig frem til herinde, at folk har succes med blot at benægte alt kendskab hvis det bliver nappet i posten. Dog har jeg et større indicie - jeg er før blevet taget med kokain, og selvom det er flere år tilbage og jeg ikke har en plet, så må det vel stadig kunne ses i min journal hos politiet?
Jeg har ikke tænkt mig at bestille fra de famøse højrisiko lande, det jeg er mest bange for er, at min journal er et stort nok indicie til at hive mig i retten, hvilket er et kæmpe setback på kontoen, om jeg så vinder retssagen eller ej, for en studerende :roll:

Er der nogen herinde, der før er sluppet godt fra at blive taget i posten med en (tidligere) dom eller blot har juridisk ekspertise inde for dette?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2019 16:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det gør dig mere sårbar at du før er blevet straffet for at være i besiddelse af kokain, for selvfølgelig husker politiet det. Hvis jeg var dig, så ville jeg nøjes med at bestille kokain fra de danske sælgere på darknet. På den måde undgår du at brevene skal passere grænsen. Der plejer at være flere danske sælgere af kokain, men jeg ved ikke om der er nogen lige for tiden.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team