Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jan 2020 19:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
jeg har søgt længe og vil gerne ha spore hjem og nu er det så sådan jeg skal hygge med en ven men han kan eller vil ikke hjælpe da jeg ikke vil lave en overførsel fra min konto men jeg har ingen anelse om hvordan jeg gør og søger lidt hjælp så jeg kan være så sikker som muligt mest fordi det trælse penge at smide ud fordi jeg ikke gør bare lidt for det ;)
på forhånd tak

Wonderfly


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2020 00:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 nov 2009 21:47
Indlæg: 354
Hvad er det præcist du spørger om hjælp til?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2020 01:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Det er et meget kryptisk spørgsmål, men hvis jeg har forstået dig ret:
De fleste pengeinstitutter har automater hvor du kan sætte penge ind på din konto, som er knyttet til det hævekort du bruger.
Hvis du hæver pengene og får din ven til at sætte dem ind på hans konto og køber bitcoins via hans konto og sørger for at forsendelsen er til din adresse, så er der ingen 'smoking gun' hvis det bliver taget i tolden.
Nu ved jeg ikke hvad spore koster (går ud fra du mener psilocybin spore), men beløbet er nok ikke større end at de ikke vil lægge mærke til at du har hævet 500-1000 kr.
Og selv hvis de gjorde så er det ikke ulovligt at hæve penge. lol.

Hvis de ikke var svar på dit spørgsmål må du prøver at formulere dig bedre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2020 11:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
rootmood skrev:
Det er et meget kryptisk spørgsmål, men hvis jeg har forstået dig ret:
De fleste pengeinstitutter har automater hvor du kan sætte penge ind på din konto, som er knyttet til det hævekort du bruger.
Hvis du hæver pengene og får din ven til at sætte dem ind på hans konto og køber bitcoins via hans konto og sørger for at forsendelsen er til din adresse, så er der ingen 'smoking gun' hvis det bliver taget i tolden.
Nu ved jeg ikke hvad spore koster (går ud fra du mener psilocybin spore), men beløbet er nok ikke større end at de ikke vil lægge mærke til at du har hævet 500-1000 kr.
Og selv hvis de gjorde så er det ikke ulovligt at hæve penge. lol.

Hvis de ikke var svar på dit spørgsmål må du prøver at formulere dig bedre.

jeg snakkede med ham om han blot overførte med normal overførsel da han så er sikke da de næppe vil gå så langt som at forsøge at få info fra et udenlandsk firma men det ville han ikke så for at få dem hjem skal jeg selv bestille dem og så vil jeg gerne bruge bitcoins og går det så sporløst som nu muligt vis de nu ville blive fanget i tolden så jeg ville kunne benægte alt viden til dem
og ja det er psilocybin spore der tale om


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2020 11:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Så er der ikke rigtig noget at gøre. Før hen kunne man gå ind en bank og lave en bank overførelse uden at skulle oplyse personlig information, men det er vidst ikke muligt længere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2020 12:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
rootmood skrev:
Så er der ikke rigtig noget at gøre. Før hen kunne man gå ind en bank og lave en bank overførelse uden at skulle oplyse personlig information, men det er vidst ikke muligt længere.

jeg kan sagtens bare overføre til firmaget men det jeg ikke meget for jeg vil gerne gennem noget andet så de skal lede efter det vis de skal ha noget at bruge det til ligesom når det er over darkweb ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2020 12:13 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
det er nok ret så begrænset hvad de vil gøre een sporesprøjte.. men ja, better safe than sorry

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2020 12:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
STWOD skrev:
det er nok ret så begrænset hvad de vil gøre een sporesprøjte.. men ja, better safe than sorry

det også sure ekstra penge at give ud vis det kan undgås for et par timer selv om vi kun taler bøde straf.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2020 14:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 okt 2019 09:03
Indlæg: 34
Geografisk sted: Jutland
1. Find en BTC salgsgruppe for danskere på dit foretrukne sociale netværk
2. Køb BTC med mobilepay, evt betal en ven, få transaktion sendte direkte til din sælgers pung.

_________________
Young bee... Buzz Buzz


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2020 22:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Wonderfly skrev:
STWOD skrev:
det er nok ret så begrænset hvad de vil gøre 'Pga' een sporesprøjte.. men ja, better safe than sorry

det også sure ekstra penge at give ud vis det kan undgås for et par timer selv om vi kun taler bøde straf.


1oo% :)
:nus:

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team