Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 09:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 jul 2020 22:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jul 2020 22:53
Indlæg: 2
En bekendt overvejer at bestille fra et Darknet Market, men har ikke mulighed for at få det sendt til sin private adresse.

Ville man godt kunne give sit rigtige navn men istedet få brevet/pakken sendt til et sted hvor man kan afhente post, fx et supermarked med posthus eller en kiosk?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2020 23:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Jeg har lige fået en pakke leveret hos mine forældre. Ikke en narkopakke dog, men det kan godt lade sig gøre. Tror dog ikke at man kan oprette midlertidige post-adresser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2020 08:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jul 2020 08:18
Indlæg: 8
Jeg tror det er vigtigt at skelne her. Ja, du kan bestille til andre privat adresser end din egen lige så tosset du vil.

Du kan dog ikke bare skrive et posthus' adresse på som modtager, med mindre du har en postboks/pakkeboks eller poste restante aftale med dem. Hvordan vil du afhente det? Bare gå til skranken og sige "ja, i skulle have et brev til Killsometime"? Jeg har ikke engang fantasi til at forstille mig hvad de vil gøre ved brevet... Destruere det eller returnere til en evt. falsk returadresse?

Tror din ven skal finde på en anden løsning eller selv tage risikoen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team