Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 okt 2021 22:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2021 21:53
Indlæg: 1
Hej psychedelia

Jeg er blevet sigtet for import af 105 mærker lsd. Ordren er bestilt med xmr, som jeg på intet tidspunkt har berørt - ordren skulle deles mellem 3 personer. Vi var for utålmodige (efter 1,5 måneds ventetid), og derfor blev der bestilt endnu en omgang 100 mærker af anden sælger.
På nuværende tidspunkt er jeg i besiddelse af ca. 15 mærker - burde jeg afskaffe disse i tilfælde af, at politiet kommer på besøg?
Min straffeattest er helt ren.
Hvad skal jeg gøre? Jeg har umiddelbart tænkt mig at ringe ind og benægte kendskab, men vil det udløse en retssag med denne mængde?

Ja, det var dumt at bestille endnu en omgang så hurtigt. Jeg er ikke interesseret i at blive dømt for denne handling - søger kun hjælp.

Mvh webcam23


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2021 11:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Ja, jeg tror desværre at politiet vil anse de 105 frimærker for at være købt med videresalg for øje. Det betyder at de vil føre retssag mod dig, og at du står til en fængselsstraf.

Men du taber ikke noget ved at benægte kendskab til brevet. Hvis der kommer en retssag, så kan du altid skifte mening, hvis du vil undgå at betale de penge, som en retssag koster.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2021 13:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Hvorfor bestille alm ulovlig lsd, når der 2 analoger, der kan købes helt lovligt og omdannes til LSD efter optagelse?

Det sagt, tror jeg "kun" du kan forvente en bøde, der skal meget større mængder til før du blive anklaget for salg.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2021 15:56 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Steve Holt! skrev:
Hvorfor bestille alm ulovlig lsd, når der 2 analoger, der kan købes helt lovligt og omdannes til LSD efter optagelse?

Det sagt, tror jeg "kun" du kan forvente en bøde, der skal meget større mængder til før du blive anklaget for salg.

Nogle folk foretrækker jo at indtage stoffer, hvor man rent faktisk kender bivirkninger og ved at stofferne er studeret og undersøgt i mange år. Bare fordi et stof minder meget om eller er et prodrug til et andet stof, er det altså ikke det samme. Går udfra du fx tænker på 1cp-lsd, har du nogle links til undersøgelser der rent faktisk beviser at det bliver omdannet til LSD, så vidt jeg ved er det kun en teori.

Tillader mig lige at quote vores kære imp fra en anden tråd
Imp skrev:
At noget (sandsynligvis) er et prodrug til et kendt stof, gør det ikke nødvendigvis mere sikkert at indtage. Det kan gøre en verden til forskel, at stoffet skal gennem et ekstra metabolsk trin for at blive aktivt. Ja måske er stoffet eller en ny metabolit i sig selv aktiv/skadelig. Heroin har f.eks. en aktiv metabolit (6-MAM), der yderligere komplicerer virkningsprofilen. Så at noget er et prodrug, betyder ikke nødvendigvis, at det har samme virkning/risiko som det oprindelige stof.

Generelt synes jeg, at det er en smule vanvittigt med RCs til mennesker. Men jeg griner også lidt i skægget over, at der på den måde er blevet drevet gæk med myndighederne i så mange år :mrgreen:
Jeg har selv taget min del af RCs, men det er noget jeg generelt undgår nu. Vi ved simpelthen ikke, hvordan de påvirker kroppen. Og det er grund nok i sig selv til at holde sig væk imo.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2021 16:24 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Min ven som prøvede den lovlig version havde et rigtigt fint lsd trip udfra hans beskrivelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2021 17:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Benægt og clear alt inventar ud af lejligheden. I værste tilfælde kommer de og roder alt igennem og låner din pc til tjek.

I bedste tilfælde giver de op, grundet alle de sager de er overbelastet med.

De giver oftest op når de kan se at du har gjort dig dit forarbejde eller reelt kunne være uskyldig.

Dvs. kom med en plausibel begrundelse såsom at du er en god ven og har haft nogle perifære bekendte boende som havde været hjemløse i noget tid pga. misbrug men det tog stoffer i din lejlighed så du smed dem ud men du ikke aner hvem af dem det kunne have været og du har tjekket de pc'er de har lånt af dig og der var ingen tegn på noget ulovligt. Jealous x-kæreste der røg hash og var paranoid og sur på dig. osv osv. tænk den igennem, find en som passer til din situation og øv dig inden du ringer.

Jeg råder til dette fordi du har bestilt psykedeliske midler som intet har på den skade alkohol gør på samfundet og jeg synes det er galemathias hvordan tingene drives pt. så finder intet forkert ved at bøje reglerne til at redde egen røv i dette tilfælde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2021 18:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Fso skrev:
Min ven som prøvede den lovlig version havde et rigtigt fint lsd trip udfra hans beskrivelse.

jeg har også personligt god erfaring med flere af de lovlige versioner

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2021 07:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Skaf dig af med de mærker du har i lejligheden. Vil anbefale dig at skaffe en advokat. 105 mærker er i den høje ende af skalaen og jeg vil desværre heller ikke være overrasket hvis du bliver sigtet for videresalg.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team