Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Politibesøg
Indlæg: 20 okt 2021 13:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2021 22:50
Indlæg: 6
Hvis en pakke fra den mørke internethistorie ikke ankommer, vil politiet så dukke op, eller undlader de også dette nogen gange?

Hvad er erfaring?

Hilsen
Orangutang


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2021 14:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Det er meget forskelligt, og kommer ofte an på hvilken kommune du bor i, hvor bebyrdede de pt. er med sager, samt hvad du har bestilt og din historie om der evt. står noget om forbindelse til salg på din sag i kriminalregistret.

Hvad har du bestilt?

F.eks. 1g. ketamin vs. 100g er der stor forskel på i deres prioritet og især midler indenfor stimulanser og opioder ses der ofte ret skrapt på hvis det overstiger grænsen til videresalg.

En god idé er altid at rense dit sted for illegale substanser og remedier til brug og sørge for at din PC ikke har spor fra søgninger, bitcoins osv. og hvis du har betalt med dit kreditkort, sørge for at kigge efter et alibi der kan forklare overførslen.

Husk at benægte hvis de ringer og hav nogle forklaringer parat som at du har haft nogle hjemløse bekendte boende, haft en sur exkæreste med et stofproblem osv osv.

Bemærk at jeg ikke billiger videresalg af hård narkotika hvis det er det du ikke har modtaget men ofte bruges der enorme summer på at buste unge knægte for psykedeliske midler, få gram cannabis eller lignende. for bare at give dem så meget paranoia at de ender med at blive mere misbrugende eller få badtrips. Og især mindre kommuner hvor politiet er lidt baglæns og keder sig kan de rigtigt se sig onde i sulet på folk og harrasse dem i årevis for en mindre bemærkelse førhen hvor de større slipper folk måske også nemmere end de burde have for visse typer stoffer.

Hold dig rolig og lad være med at tænke mere over det når du har sørget for det du kan, chancen er god for at det dukker op i den nærmeste fremtid, eller de bare ringer eller skriver et brev og beder dig om en udtalelse så hvis du først har panikket i en måned i streg er det svært at forholde dig til lovens ambivalens og hvordan man forsvarer sig selv med tungen lige i munden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2021 17:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 okt 2021 16:04
Indlæg: 2
Hvis du er sigtet efter lov om euforiserende stoffer, eller(og) bekendtgørelsen om euforiserende stoffer kommer de normalt ikke forbi medmindre du er mindreårig. Er du sigtet efter straffelovens 191 kan du være helt sikker på, at de gerne vil tale med dig, og du skal allerede nu få kontaktet en advokat!

Du skal dog op i ret store mængder før straffeloven er relevant, så mit bedste bud, med den meget sparsomme information du har givet, er, at de ikke vil møde op på din bopæl.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2021 10:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2021 22:50
Indlæg: 6
Jeg har købt 2g metamfetamin fra Tyskland. Det er 12 dage siden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2021 13:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Forvent et opkald og eller brev hvis ikke det dukker op. I værste tilfælde kan de tænke ingen methheads i mit distrikt eller gisne om det måske var en samplepack og du er dealer af større mængder og stadig kigge forbi alene af nysgerrighed, over om der snart er fyldt med Jessies og Walter White's i nabolaget med sår i panden og kriblende 3-dags-koger-psykose.

Værd opmærksom på at for hver binge af stimulanser du kører bliver du både væsentlig ældre af se på i huden og kroppen, men især psyken tager mere skade som kræver ret målrettet behandling for at rette op på med tilskud, sundhedspraksis og generel dopamin-rewirering af meget af ens tænkning. Folk bliver jævnt lagt ned af det stads rundt om i verden, så hvis ikke du ved hvordan man kommer ovenpå efter årevis af fester og stofbrug og tænker mere og stærkere amf, kan jeg anbefale gruppen RIHNSE på FB (reduce inflicted harm no side effects) der kan du spørge lige så tosset du vil omkring harm recuction og tilskud fra tidl. stofbrugere som kan hjælpe dig lidt på vej.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2021 23:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2021 22:50
Indlæg: 6
Hej,
Jeg vil sige intet er ankommet endnu, og det er lidt skræmmende. Jeg overvejer at indberette selv, og slippe med uro og en lavere straf. Jeg har hørt fra andre kilder at der kan gå op et halvt år, før de handler.
Jeg vil også fraråde alle at købe metamfetamin, da det er ekstremt voldsomt, som det også beskrives. Strafferammen er høj.
God respons indtil videre, tak.

Hilsen,
Orangutang


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2021 08:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 nov 2021 07:56
Indlæg: 14
Hej
Jeg vil på det kraftigste fraråde dig at ringe til dem og sige at du har bestilt det, da du så er stemplet som en som kunne finde på sådan noget.
Jeg har selv en del erfaring med at bestille ting som blev beslaglagt.

Havde en ven som først bestilte 25 LSD mærker og 25 X piller de blev snuppet og han vil et btev på sin Eboks. Han ringede til dem og sagde han ikke kendte noget til det. Han vælger så at bestille 25 LSD firmærker til SAMME adresse og de bliver så igen taget... Igen ringer han og siger at han kender intet til det. Her vælger han så igen at bestille flere ting som, faktisk ankom xD. Men politiet kom aldrig og der blev aldrig gjort mere ved den sag.
Du skal tænke på at politiet i danmark får at hav af lignende opgaver ind.

Så sølle 2 g Meth er virkelig ikke noget at ligge søvnløs over om natten. Måske ringer de til dig, måske får du et sigteltes blev på din E-Boks. Men under alle omstændigheder så BENÆGT!!!! Så frasalder sagen med 99.9%. (Jo mindre du self er tidligere straffet for salg af stoffer og undtagelsesvis også besiddelse)

Jeg har selv fået 3 breve i min E-boks med forskelige ting de har beslaglagt og er også blevet ringet på af politiet da den 3 pakke blev nuppet. Slog dog koldt vand i blodet og sagde "dEt kEnDeR jEg iKke nOgEt tIl" og så blev sagen droppet :P

Så bare glem det. Du nok bare blevet scammet eller postlort har valgt at smide din pakke væk... som de gør nogle gange...

Så gør følgende: "Det kender jeg ikke noget til, og jeg ved endvidere heller ikke hvem der kunne finde på at misbruge min adresse. Jeg har ikke mere at sige til den sag." Og så sig hej hej :P


Senest rettet af Topgunman 30 nov 2021 18:23, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2021 08:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 nov 2021 07:56
Indlæg: 14
orangutang skrev:
Hej,
Jeg vil sige intet er ankommet endnu, og det er lidt skræmmende. Jeg overvejer at indberette selv, og slippe med uro og en lavere straf. Jeg har hørt fra andre kilder at der kan gå op et halvt år, før de handler.
Jeg vil også fraråde alle at købe metamfetamin, da det er ekstremt voldsomt, som det også beskrives. Strafferammen er høj.
God respons indtil videre, tak.

Hilsen,
Orangutang


Strafferammen for 2 g er 2000 k I bøde og intet på nogen straffeattest. Så bare rolig :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2021 14:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2021 22:50
Indlæg: 6
Topgunman skrev:
orangutang skrev:
Hej,
Jeg vil sige intet er ankommet endnu, og det er lidt skræmmende. Jeg overvejer at indberette selv, og slippe med uro og en lavere straf. Jeg har hørt fra andre kilder at der kan gå op et halvt år, før de handler.
Jeg vil også fraråde alle at købe metamfetamin, da det er ekstremt voldsomt, som det også beskrives. Strafferammen er høj.
God respons indtil videre, tak.

Hilsen,
Orangutang


Strafferammen for 2 g er 2000 k I bøde og intet på nogen straffeattest. Så bare rolig :)


Det er vidst rigtig nok. Jeg kikkede på en kilde der omhandlede 25g


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team