Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 08:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 feb 2022 16:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2022 15:40
Indlæg: 13
Hey venner :)

Begyndte at bestille over DW sidste år omkring denne tid. I starten var det som om alle mine pakker gik igennem og pludselig var det som ingen gjorde. Prøvede at bestille noget relativt harmløst i efteråret for at tjekke om det gik igennem, men uden held.

Havde egentlig regnet med at jeg ville have hørt fra panserne nu, men har ikke hørt en pip.

Ved ikke helt, hvordan jeg skal forholde mig, så jeg har et par spørgmsmål til jer:

1. Tror I jeg er blevet blacklistet? Og burde jeg ikke allerede være blevet sigtet hvis jeg var?
2. Hvis ikke jeg høre noget, hvornår tror I så jeg kan begynde at bestille igen?

Tager imod al øvrig hjælp og vejledning med kyshånd :cheers:

_________________
Aaaaaauuuuuuummmmmmmm !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2022 22:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
hvis det er en pakke, er det ikke til at sige om du er blacklistet. er det 10+ pakker, så jo, formentlig.
Prøv igen, hvis det kun er én pakke. tumbl dine bitcoins osvv før du køber ofc

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2022 12:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2022 15:40
Indlæg: 13
spaffeh skrev:
hvis det er en pakke, er det ikke til at sige om du er blacklistet. er det 10+ pakker, så jo, formentlig.
Prøv igen, hvis det kun er én pakke. tumbl dine bitcoins osvv før du køber ofc


Tak for råd spaffeh...

Har prøvet nok til at jeg hellere på stoppe. Desværre må jeg forsøge at gøre mine køb mere direkte eller finde danske sælgere på DW. Bare svært at finde alle de ting jeg gerne vil have fat i, i lille Danmark x)

_________________
Aaaaaauuuuuuummmmmmmm !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2022 17:46 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Måske er der også nogle af pakkerne, der aldrig blev sendt eller bare forsvandt i posten? Det er mit indtryk, at darknet generelt fungerer ret godt mht tillid. Men jeg vil nok altid selv have i baghovedet, at man ikke kan stole mere på sælgere derinde, end pushere ude i det fri. Darknet har klare fordele, men der er også nogle klare ulemper mht. digitale spor, scams og at bruge postvæsenet som kurer.

Nu lyder jeg sikkert som en dinosaur, og ikke at det er relevant for emnet. Men jeg synes stadig, at troværdige in-person kontakter er at foretrække :D

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2022 20:38 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2022 02:07
Indlæg: 12
Er der nogen måde at få sent til en anden adresse og navn? Uden rent faktisk at have en anden adresse


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 maj 2022 20:47 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
DWE skrev:
Er der nogen måde at få sent til en anden adresse og navn? Uden rent faktisk at have en anden adresse

Ja, det kan man sagtens :D

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2022 11:57 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2022 02:07
Indlæg: 12
Frugthat skrev:
Ja, det kan man sagtens :D

Hvordan det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2022 21:08 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Man skriver bare en anden adresse på.
At man ikke selv modtager pakken kan være et problem, hvis man vil have indholdet - og det var åbenbart ikke tydeligt nok, at der var tale om et forsøg på at være sjov trods smileyen.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2022 13:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2022 15:40
Indlæg: 13
DWE skrev:
Er der nogen måde at få sent til en anden adresse og navn? Uden rent faktisk at have en anden adresse


Har tænkt på det samme DWE. Måske man kunne oprette en midlertidig postboks eller lignende, men tror faktisk ikke det er muligt i lille Danmark.

Bedste mulighed er, at sende til en bekendt med samme interesse. Så deler i ligesom byrden af potentielle problemer og gør det langt sværere for de uniformerede kontrolfreaks at bygge en sag mod jer.

Fyren der modtager ligger ikke inde med store mængder og har ingen digitale spor. Ham der bestiller har nogle digitale spor, men har aldrig opgivet hans egen adresse nogen steder og kan derfor ikke spores i sidste ende.

_________________
Aaaaaauuuuuuummmmmmmm !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2022 13:52 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2022 15:40
Indlæg: 13
Imp skrev:
Måske er der også nogle af pakkerne, der aldrig blev sendt eller bare forsvandt i posten? Det er mit indtryk, at darknet generelt fungerer ret godt mht tillid. Men jeg vil nok altid selv have i baghovedet, at man ikke kan stole mere på sælgere derinde, end pushere ude i det fri. Darknet har klare fordele, men der er også nogle klare ulemper mht. digitale spor, scams og at bruge postvæsenet som kurer.

Nu lyder jeg sikkert som en dinosaur, og ikke at det er relevant for emnet. Men jeg synes stadig, at troværdige in-person kontakter er at foretrække :D


Er egentlig enig med dig Imp, men orker bare ikke at gå ud og lede efter folk i nattelivet x) Desuden er der nok ikke nogen, der har alle de ting jeg er på ude efter.

_________________
Aaaaaauuuuuuummmmmmmm !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2023 10:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2022 15:40
Indlæg: 13
Lige en update på en gammel tråd.

Virker til at være ekstremt tilfældigt, hvad der bliver tjekket i toldet og hvad der ikke gør. Har været målløs over, hvad jeg egentlig har fået igennem tolden også efter de har åbnet brevet/pakken. Men det har primært været ting, der ligger lidt på grænsen af det ukendte/håndkøbs medicin/research chems.

Tror altså ikke som sådan, at jeg er blacklistet og hvis ikke er blacklistet, kan jeg ikke forestille mig, at man overhovedet bliver det. Ellers kan jeg simpelthen ikke forstå, at de ikke ville være mere grundinge med de pakker de har gået igennem eller mere konsistente i at åbne alle mine pakker.

Fordi jeg har bevæget mere over i det grå marked på, hvad jeg bestiller på nettet er jeg holdt op med at bestille mere hårde rekreationelle ting fra DW. Da det dog stadig er pisse svært at finde den slags andet sted, lever jeg bare et lidt mere kedeligt voksenliv uden alle de sjoveste ting i livet :roll: . Måske jeg skulle tage ud af danse i en kælder med folk der er 10 år yngre end mig selv for at skabe nogle nye kontakter.

:cheers:

_________________
Aaaaaauuuuuuummmmmmmm !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2023 19:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Ja du må til en tekno fest


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team