Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 00:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 nov 2023 22:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2023 00:23
Indlæg: 1
Som god og lovlydig borger ville jeg naturligvis aldrig misbruge statens ejendom, min krop, med ulovlig plantevækst. Hvis myndighederne mener den rigtige behandling af cPTSD er årevis af total ignorering efterfulgt af et års ventetid for at se en ligeglad psykiater og blive parkeret på langtidsskadelig medicin, der ikke løser problemet, hvem er jeg så til at stille spørgsmålstegn med det?

Desværre er min hamster af uransaglige årsager langt mere rebelsk. Jeg mistænker ham for at ville bestille et Golden Teacher grow kit for derved at smugle dens forbudte høst i min kamille-te, før jeg mediterer. Det bekymrer mig især, da Bjarne (min hamster) ikke besidder en bank-konto og derved nødvendigvis vil hacke sig ind på min. Det kan medføre juridiske problemer, hvis hans aktiviteter opdages af de ædle sjæle i politi- og toldvæsenet, der beskytter os mod vores egne beslutninger (eller i dette tilfælde Bjarne's).

Da han virker fastsat, vil jeg høre, hvad I generelt ville anbefale, herunder:

1. Hvor stor er risikoen for toldfangst ved hhv. køb fra Holland vs ikke-EU lande?
2. Er det bedre at købe f.eks. liquid culture eller prints end grow kit ift. tolden?
3. Er der reelt mere sikkerhed i krypto-betaling, hvis forhandler bruger coinbase e.l. platforme, der kræver identitet? Eller et konto-udtog kan vise sjældent krypto-køb lige før toldfangst?
4. Den reelle risiko er, at pakken både fanges og politiet går all-in. Er det overhovedet værd at bekymre sig om?
5. Hvordan ville I håndtere dette?

Alt dette er selvsagt blot til at informere mig bedre over min hamster's potentielle kriminelle løbebane, som jeg aldrig kunne finde på at engagere mig i. Et billede af vores folkevalgte er al den eufori, jeg behøver.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2023 11:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2004 19:48
Indlæg: 571
Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Som du selv skriver så har du jo ikke bestilt noget, så er uheldet ude så bare benægt benægt benægt. Men kalkuler med et evt tab.

Som regel vil politiet ikke poste ressourcer i en så lille sag, og de skal indhente en dommerkendelse for at få adgang til din konto. Det papirarbejde gider de, igen som regel, ikke bøvle med for et enkelt growkit.

Tror ikke der er så stor forskel på en registreret coinbase wallet og din bank. Hvis de virkelig gerne vil have fingre i dig, så får de det, uanset hvor meget VPN og anden OPSEC du implementerer. Det hele handler om deres vilje til at poste ressourcer i projektet. Og det gider de med høj sandsynlighed ikke for et growkit.

Alt det sagt, så er chancen for at dit growkit overhovedet bliver nappet i tolden forholdsvist lille.

God kultivering herfra (:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2023 21:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 246
Køb kontant, der er Hollandske hjemmesider hvor man kan gå ind og bestille growkit, herefter sendes betalingen i € i alm brev.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2023 00:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2023 00:03
Indlæg: 9
Mht. growkits, er blevet virkeligt dygtige til at fange dem. Især fra Holland. Zamnesia skrev til mig, at de ikke længere vil sende til Danmark, fordi der er for mange problemer med tolden. Så på den måde har politiet vundet et stort slag.

Mht. det juridiske: Hvis en eller anden laban bestiller et grow kit eller andet ulovligt til din adresse, og det bliver taget i tolden, skal du bare benægte al kendskab til det uden at udtale dig yderligere. Lad være med at bede om et retsmøde. Lad dem "afgøre sagen på det foreliggende grundlag", som de skriver. Det betyder i stort set alle tilfælde, at de dropper sigtelsen, for de har intet bevis. Der kan dog godt gå over et år før det sker. Jeg har læst enkelte fortælle, at de blev indkaldt til et retsmøde, men så tager man bare ind og siger "jeg aner ikke noget om det, og det er ikke nogen jeg kender, der har gjort det".
Generelt skal man ikke bekymre sig for meget om afdelingen for ulovlig import. Det er her, de sender alle de dårligste og lavest-begavede betjente hen, og de får ikke nogen ressourcer med.

Mht. krypto, så er det nok sagen, hvis man vil købe noget anonymt på nettet.

1. Køb bitcoin på coinbase. Køb for mindst 1000 kr, gerne mere.
2. opret en e-wallet på din computer.
3. overfør kryptoen fra coinbase til din ewallet

Vent mindst en måneds tid med at købe noget for dem. Gerne 2-3 måneder. Så er du klar.

Hvis du vil være ekstra sikker, kan du Tumble dine krypto i ventetiden:
4. opret en e-wallet mere (du kan godt have to forskellige på samme computer)
5. lav en omveksling af dine bitcoins til en anden krypto, f.eks. monero.
Få overført de nye krpto til din e-wallet 2.
6. lav en omveksling tilbage til bitcoins. Overfør tilbage til din e-wallet 1.
Nu er du eddermamer klar.

Hvis du er småparanoid, kan du gøre det et par gange. Så vil selv NSA få lange løg over at skulle finde ud af, hvem du er.

Hvis du er superduperparanoid og har for meget fritid og gerne vil føle dig som en sej hacker, så installer Tails på en USB. Så kan du have dine e-wallets der. Gå herefter til en Star Bucks og log på deres gratis wi-fi, inden du tumbler dine krypto. Undgå at kigge op i overvågningskameraerne, husk solbriller og falsk overskæg. Og sølvpapirshat.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team