Tele-Tons AKA Dumhed 2.0 skrev:
Eleusis skrev:
Nej, sorry dine meninger ER dumme. På det her område giver du lige så meget mening, som en gut der hævder at jorden er flad. Det er dumt og forkert sagt.
Det der er ikke et argument!
Nej det er en konklusion, og den holder, som du jo selv dokumenterer i dine posts

Citat:
Regeringen burde lave et internationalt samarbejde med stærke lande og så simpelthen brænde opium markerne ned.
<sarkasme>
Hør dog her, din brilliante og revolutionerende ide kan jo rent faktisk virke! Det er så modigt tænkt, at det er utroligt at der ingen har ført det ud i livet før! Lad os straks kontakte pressen, så denne stygge krig imod narkotika endeligt kan blive afgjort!
</sarkasme>
You gotta be fucking kidding me! Hvad i alverden tror du at man har lavet de sidste 30 år? Har du aldrig hørt om Plan Columbia? Eller i det mindste slået op i en avis, hvor de med jævne mellemrum rapporterer om krigen imod opium i Afghanistan?
Det er jo lige netop det man laver, og det som slet ikke virker: Prisen på heroin er for eksempel faldet med 50% de sidste par år!
Citat:
Det var også synd, for den knægt der sniffede heroin, i den tro at det var amf.
Det var dog ualmindeligt dumt gjort af ham! Er han blind siden han ikke kan se forskel? Eller mangler smagsløg siden han ikke kan smage forskel? Hev du lige den historie op ad røven, og er der en pointe med den? I såfald, hvad er pointen?
Citat:
Det var også synd for hans forældre. Bonden er JEG totalt ligeglad med.
Rent bortset fra at det ikke virker: Jeg troede at du var kapitalist? Har en bonde ikke ret til at dyrke det som han kan tjene penge på? Den fri ejendomsret og så videre?
Citat:
Ja jeg syntes at de er svage og klamme mennesker!
Og det gør jo så dig til et temmeligt dårligt menneske. Rigtigt dårligt faktisk, når man tager din mangel på sympati og medmennskelighed med i betragtning.
Citat:
Der sidder folk i Danmark og sulter, giv da dem gratis mad. Der sidder alkoholikere og tørster, giv dem da gratis alkohol. Der sidder hjemløse og har det af lort, lej da et værelse til dem, på et luksus hotel.
Ikke nødvendigvis et luksushotel, men jo, lad os da leje et værelse til dem, eller bygge dem et bosted. Jeg er helt enig med dig i alle de ovenstående punkter, og det er jo ikke engang fordi vi ikke har råd til at passe ordentligt på folk (Vi kan altid nuppe et par milliarder hos Mærsk, hvid det endeligt skulle være) Der er simplethen lysten der mangler. Vi har en egocentrisk, småligt egengod regering, som mangler både barmhjertighed og visioner.
Citat:
Lad os for fanden give folk det, de vil have, helt gratis, fordi det ville da være slemt, hvis de selv skulle kæmpe for det.
Whaaa?!? Lad mig gætte: Du er IKKE en selvretfærdig hykler, derfor har du selvfølgeligt leveret omkostningerne til din uddannelse, SU og børnepenge tilbage, lige så snart du fik muligheden, ikke? Man skal jo ikke have noget gratis, man skal kæmpe for det, right?
Citat:
Fordi jeg har en anden mening end dig, betyder det ikke at jeg er uvidende omkring problemet!
Ikke pr. definition nej, ikke som udgangspunkt.
I dit tilfælde demonstrerer du dog tydeligt igennem dine indlæg, at du ER uvidende omkring problemet, jo.
Citat:
Afhængighed er ikke en sygdom, og fuck WHO, SARS alarm, Fugleinfluenza. Hurra, de har virkelig styr på deres ting.
Og det gør du så endnu engang her. Jo afhægnighed er en sygdom. Det mener både WHO, de fleste misbrugseksperter, NIDA, NIH (National Institute of Health) og mange andre akronymer som du ikke kender.
Og jo, WHO har styr på deres ting!
Citat:
Hele verdenen var squ ved at dø, godt WHO ved så meget om det hele og slår alarm når der VIRKELIG er brug for det. Nu er du en ignorant.
Hmmm... Jeg bliver nødt til at spørge: Hvad i alverden rambler du dog om menneske?
Du syntes at jeg ikke arbejder særlig meget! Lad os snakke om ikke at sætte sig ind i tingene før man argumenterer for det. Lad os se, jeg er på arbejde i 12 dage, har fri i 2 osv. det bliver til 110 timer på 14 dage, 220 på en måned. Videre til din næste fortabte udtalelse.
Eleusis skrev:
Det der er ingenting imod en junkies arbejdsuge... Synes ikke du kan tillade dig at se ned på flittige mennesker når du til sammenligning selv driver den af.
Citat:
Ok, jeg driver den af?
Jep, du driver den af... Ihvertfald i forhold til en narkoman, som arbejder 12-14 timer på at skaffe sig narkotika
Citat:
220 timer * 25500 = 5610000 timer, der bliver brugt på kriminalitet! Hvis det var sandt, så var jeg flyttet fra landet. Husk på at det kun er de fysisk, psykiske og socialt skadede misbrugere der er taget med her! Forhåbenligt kan du godt se, du har siddet og lukket mundlort ud, ikke?
Der var så mange ting i vejen med det regnestykke, at jeg ikke skal bruge en halv side på at opsummere det her, men det er rimeligt tåbeligt det du skriver der, du sammenligner æbler og pærer
Citat:
Nu skal vi have dit pis til at koge. I sverige slippe man da idet mindste for dem så.

Næh, til gengæld spilder man i Sverige en hel masse penge på afvænningsprogrammer, uden at det får et hak indflydelse på antallet af misbrugere, eller narkotikarelateret kriminalitet.
Citat:
Jeg kender godt problemerne! Hvor mange junkie begravelser har du været med til? Fordi der er fandme godt nok, tomt i sådan en kirke.
Nej, du kender ikke til problematikken, det har du såmænd allerede demonstreret i dine indlæg.
Ked af det på din families vegne, men fordi man kender nogen som er døde pgr. af en overdosis, betyder det ikke at man kender meget til heroinmisbug generelt, eller problematikken omkring heroinmisbrug.
Jeg er en gang kørt galt da jeg var beruset, gør det mig til en ekspert omkring spritkørsel og alkohol-relaterede dødsfald på de danske veje? Nej...
Citat:
Afhænighed er ikke en sygdom, det er et selvvalgt problem, fordi man i bund og grund er for dum/ eller svagpisser.
Doh! Jamen tak fordi du så glimrende selv underbygger min konklusion om at du er en ignorant på området, og i den grad mangler empati.
Citat:
Gider du lige finde et sted, hvor der står at den danske regering, har stoppet alt støtte til narkomaner? Fordi jeg kan ikke finde noget, nogen steder.
Godt forsøgt, men du får ikke point!
Jeg kan finde masser af misbrugere som ikke får nogen socialhjælp, inklusive bistandshjælp osv. Det er ikke noget som er skrevet ned i praksis, men sådan fungerer systemet desværre ofte.
Citat:
Eleusis: Jeg er squ lidt træt af, du istedetfor kun at argumentere, også sviner mine argumenter til, det kan du gøre i FUCK forummet, men ikke her, det her er den seriøse del af boardet.
Jeg gør skam BEGGE dele, hvis ikke du har lagt mærke til det!
Citat:
flere små, kompetencegivende uddannelser! Jeg er overhovdet ikke nervøs over, det her heroin projekt bliver til noget.
Det er skan heller ikke noget du skal være nervøs over, det er noget du kan se frem til... Jeg tvivler stærkt på at Anders Fogh får fire år til ved næste valg, så med Socialdemokraterne og de Radikale ved bordet ser det straks lysere ud!
Citat:
Men lige et spørgsmål til dig ELEUSIS! hvad laver du til hverdag?
None of yo business