Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 18:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Sjælland
Metro Express d. 12 marts

Folk i to københavnske bydele skal vende lommer og lade betjente kigge i deres tasker, selv om der ikke er nogen mistanke mod dem. Politidirektør Hanne Bech Hansen har besluttet at sætte de normale regler ud af kraft på grund af uroen efter rydningen af Ungdomshuset.

19 gange er borgere i den seneste tid blevet sigtet for overtrædelse af våbenloven, og det er politidirektørens begrundelse for, at politiet nu kan visitere alle på Nørrebro og på Christianshavn. Den skærpede situation gælder frem til 19. marts om morgenen.

- Vi har gennem de senere dage oplevet, at nogle af dem, vi har anholdt, har været i besiddelse af våben.

Der er blandt andet fundet knive, slagvåben og gasgranater i de 19 sager.

/ritzau/

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Ser ikke, hvad det har med "stoffer i medierne" at gøre, men synes det er lidt voldsomt at sætte nogle regler ud af spil, for at kunne visitere noget man ikke har mistanke til alligevel.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det har intet med stoffer at gøre, men vi kan bare fortsat konstatere, at politiet endnu engang "tager loven i egen hånd", om man så kan sige.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Selvfølgelig er det helt i orden, at pansersvinene nu kan visitere Gud og hver mand uden begrundet mistanke, fordi der er fundet våben i forbindelse med urolighederne :roll:
Det er nemlig den gennemsnitlige Hr og Fru Danmark, der besidder våbnene :roll: ...og ikke aktivistlignende typer eller demonstranter med huer og hætter for ansigtet :roll:
Selvfølgelig er det helt i orden, at pansersvinene nu kan visitere Gud og hver mand pga. små 20 stk´s våben, da de førhen IKKE havde mulighed for at visitere en suspekt person ud fra en begrundet mistanke ved større optøjer og uroligheder :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Ironi detected in the above text for fatsvage idioter, som Lene E. og Hanne B. Hansen....

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg gik straks til tarot kortene da jeg læste dette. Første kort jeg trak var... NAZI KORTET!!!
Fuck hvor er det herre nazi det her.

Men udover det er det bare rimelig fladt for nu kan de hugge mine goder jeg henter på staden meget nemmere :(

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

SÅ HOLD JER DOG VÆK FRA DE FUCKING DEMONSTRATIONER. godt være det er et minus når man er i byen og måske har lidt knark på sig, men tager i guns og kokain med til demonstrationer ??? fucking flaske kastere.! :x

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

SiCriS skrev:
SÅ HOLD JER DOG VÆK FRA DE FUCKING DEMONSTRATIONER. godt være det er et minus når man er i byen og måske har lidt knark på sig, men tager i guns og kokain med til demonstrationer ??? fucking flaske kastere.! :x

Arh cmon... demonstrationer er jo ikke sjove uden coke og guns.'

For lige at være lidt seriøs: Er det sådan at det er til hver en tid de kan kropsvisitere "os"? Eller er der kun hvis en demonstration er igang?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jugg skrev:
For lige at være lidt seriøs: Er det sådan at det er til hver en tid de kan kropsvisitere "os"? Eller er der kun hvis en demonstration er igang?

I de zoner der er oprettet må de visitere alle til enhver tid, uden begrundelse. Ifølge loven altså.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
SiCriS skrev:

Ja det er sgu også et minus når man bor et brostenskast fra ground 69, Heldvis arbejder jeg 9300 km fra nørrebro her for tiden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]