jamen jeg fatter det heller ikke. Jeg prøver at forstå deres tanke-gang, men jeg evner det bare ikke. Det svarer jo til hvis jeg en dag opdager min nabo tilbad satan, eller et eller andet andet 'dramatisk', og jeg så pludselig dømmer den på dét, istedet for at dømme den på den måde den rent faktisk har opført sig på i den tid den har været min nabo (og min nabo generer mig iøvrigt aldrig)
Ska' min fordom om satan-tilbedere, ment i overført betydning da det jo bare er et eksempel i denne forbindelse, virkelig vægtes tungere end flere år's godt nabo-skab? Hvis jeg sagde ja, ville jeg da være en idiot. Men præcis sådan bli'r narko-brugere og narko-sympatisører behandlet af det 'pæne' danmark, og det synes jeg er totalt Uacceptabelt.
Det 'pæne' danmark ka' leve dør om dør med narko-brugere eller sympatisører i åre-vis, uden det mindste problem. Men når så de pludselig hører ordet 'narko', så er der pludselig en million problemer. Hvor kommer alle deres problemer fra? For det er da ikke fra narko'en (så ville problemerne jo ha' været der _før_ de vidste noget om det)
Det er fuldstændig absurd hvis vi ska' finde os i den slags behandling fra dem
Det ka' ikke være rimeligt (og slet ikke i et såkaldt 'frit' land)
De må squ også gi' _os_ plads til at leve, ellers ka' de ikke forvente _selv_ at få plads.