Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 21:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

yeti skrev:
Agrimush skrev:
Citat:
I've seen worse. Hvad Psychedelia ikke er blevet beskyldt for i tidens løb... Specielt Urban's kampagne var styg - slamjournalistik af værste skuffe. Denne artikel synes jeg egentlig er nogenlunde lødig. Jeg har nok bare vænnet mig til at forvente det værste fra medierne.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig et link til omtalte kampagne fra Urban. Vil godt lige se hvad de skrev.
Kan en af jer lige smide et link på ? Tak :wink:

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=6410

Tak for det yeti 8)

Titel: Ham Henrik?
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
" siger misbrugsekspert og Henrik Rindom. "

Hvem er det lige ham Henrik er, æ har hjørt hans navn måske det den gang æ var langs i kjøvenhavn.
Hvorfor siges der ikke noget om hvilken type misbruger eksperten er? Jeg er forvirret, hvis det er en pædofil, så flipper jeg råddent skråt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Han er speciallæge i psykiatri og lægekonsulent for blandt andet Reden - han er blandt landets mest citerede eksperter og vel nok landets førende ekspert i rusmidler og misbrug heraf - det er næsten altid ham der benyttes når der skal en ekspert i studiet til et interview omkring vores yndlingsemne...

Men faktisk er han yderst saglig og professionel efter min menig - pressen har det med kun at citere de ting der passer til deres behov, det kan han jo ikke klandres for.

Har har desuden skrevet flere bøger om rusmidler, bl.a. Rusmidlernes Biologi (som er revideret senest i 2000 og derfor halter lidt nogle steder) - hvilken jeg synes er et seriøst værk, som forholder sig nøgternt til emnet og ikke virker fordømmende på samme måde som mange andre udgivelser fra "officielt" hold.

Rusmidlernes Biologi er tilgængelig online i sin helhed her eller kan hentes her i PDF format

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]