Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 20:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jugg skrev:
Samtlige Operation X udsendelser er lort. Mindst.

Sensations journalistik :(

Jeg er helt enig!

Men jeg kunne nu alligevel ikke lade være med at grine, da de bustede Rudi Frederiksen. Forresten er det helt utroligt, han blev frikendt. :S

Titel:
Dedikeret medlem

Gammel tråd, men jeg bringer den lige på bane igen.

Jeg så lige på TV2s hjemmeside, at de researcher til den kommende sæson af Operation X, og at de derfor gerne vil have tips til sager, de kan snage i. Så jeg sendte dem denne mail:

"Jeg har en sag, som I bør kulegrave.

Der findes et program på TV2, som fører noget af det værste journalistik, man kan forestille sig. Med sin dramatisering af virkeligheden og forundindtagede vinklinger, fejlinformationer og forvanskning af udsagn fra ellers ganske kompetente medvirkende personer er det en skamplet for al objektiv journalistik. Programmet hedder Operation X og har den forfærdelige Morten Spiegelhauer som vært - magen til sensationsskabende fjols, skal man lede længe efter.

Er seertallene virkelig så meget vigtigere end ordentlig journalistik, eller lærer man rent faktisk den slags råddenskab på journalistskolen?

Hvad med at finde nogle vigtigere ting at kulegrave som fx alle de løgne, vi ved regeringen har fyldt os med de sidste mange år - I ved, den slags ting, som kun får meget lidt omtale eller slet ingen, fordi medier (især TV2) har deres tunger så langt oppe i røven på politikerne, at de efterhånden ikke kan gøre andet end slikke videre. Den slags ting som ikke ser dagens lys, fordi det åbenbart er vigtigere at bruge en times sendetid på at ødelægge livet for en fyr, der importerer ulovlige slankepiller - men ok, jeg kan da godt se, at det er MEGET farligere for samfundet end de ting, umoralske politikere kan presse ned over borgernes hoveder...

Fy for satan, TV2! At I vil være jer selv bekendt.

*TheBo*

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
NICE ONE, TheBo! 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
TheBo, Haha, den trak lige i smilebåndet :D

Men tvivler nu på de gør det :wink: