Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 19:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
Tyskere fandt kokain blandt strandskallerne i det vestjyske, politiet kan ikke afvise, at der findes flere af pakker med kokain på stranden.
En mistænkeligt udseende pakke, som sandsynligvis indeholder et kilo kokain, blev fundet ved vesterhavet af nogle tyskere, skriver Dagbladet Holstebro-Struer.

Pakken som blev fundet på kysten mellem Ferring og Bovbjerg, er endnu ikke blevet analyseret.

- Vi skal have den undersøgt nærmere i løbet af dagen, siger Steen Dueholm fra Lemvig Politi.

Meget tyder dog på, at det er kokain, da der er tale om en hårdt presset blok af et hvidt stof, der lugter af acetone og eddikesyre. Stoffer, som bruges til at udvinde kokainen af coca-bladene.

Politiet vil ikke afvise, at der kan ligge flere pakker på kysten. Og er pakken vitterligt kokain, så har pakken en gadepris på omkring en million kroner.

http://www.bt.dk/article/20081007/krimi/81007060/

-Det kan åbenbart godt betale sig at gå nogle strandture af og til, men hvorfor dog give det videre :/ det er spild af god knark :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

politiet kan ikke afvise, at der findes flere af pakker med kokain på stranden. = LØB

Fedt fund, hvis man ellers tager coke :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man kan næsten ikke lade være med at tænke: "Jeg prøver fandeme lykken!"

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
Meget tyder dog på, at det er kokain, da der er tale om en hårdt presset blok af et hvidt stof, der lugter af acetone og eddikesyre. Stoffer, som bruges til at udvinde kokainen af coca-bladene.

Ignorancen længe leve...

Jeg har drømt en ond drøm om at en ladning heroin er gået tabt...

EDIT: Når nu panserbassen siger, at det lugter af eddike, troede jeg straks at der var tale om heroin.
Jeg har sgu aldrig detekteret eddikesyre i kokain, men det er derimod meget almindeligt at renere, nyligt indpakket heroin lugter af eddikesyre...har jeg læst :wink:

Senest rettet af CannaChem 13 okt 2008 22:02, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
har lige læst en opdatering, der er fundet endnu en pakke nede på stranden, men de patruljerer dernede, så man kan ikke komme til for at "hjælpe" dem med at finde de meget eftertragtede pakker, så man kan kun håbe på der gemmer sig lidt til de er væk :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://ekstrabladet.dk/112/article1067152.ece

Pakke nr. 3 i land :D Fri narko til folket fra de lande som godt kan undvære

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Portuz skrev:
http://ekstrabladet.dk/112/article1067152.ece

Pakke nr. 3 i land :D Fri narko til folket fra de lande som godt kan undvære

Så skulle man kraftedermende været taget derned :D

Et kg meget :gud: rent kokain !!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg skulle lige til at sige alle mand til Slemvig, men ordensmagten lader vidst ikke nogen uvedkommende i nærheden af området.

http://jp.dk/indland/krimi/article1479206.ece

Svampefund gå hjem :lol:

Junior medlem
Brugeravatar

Fuck man..... Jeg er flyttet hvis det nu skulle ske igen :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Men hvad ville i egenlig gøre hvis I fandt 1-5 kilo super rent kokain?

Hvis I besluttede jer for at tage det hele samme med venner, ville i jo helt sikkert blive mega afhængige, hvilket skulle være yderst ubehageligt.

Hvis I besluttede jer for at sælge det, skulle i virkelig ha jeres connections i orden, eller is i maven. For I blev sgu nok nød til at sæjge det hele på en gang, eller hvertfald i store potioner, for hvis I prøvede at sælge det på gaden, ville der nok hurtigt står 5 HA'er eller indvandrer ude foran jeres dør, og være meget vrede.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
eedeolla skrev:

Hvis I besluttede jer for at tage det hele samme med venner, ville i jo helt sikkert blive mega afhængige, hvilket skulle være yderst ubehageligt.

Hvis I besluttede jer for at sælge det, skulle i virkelig ha jeres connections i orden, eller is i maven. For I blev sgu nok nød til at sæjge det hele på en gang, eller hvertfald i store potioner, for hvis I prøvede at sælge det på gaden, ville der nok hurtigt står 5 HA'er eller indvandrer ude foran jeres dør, og være meget vrede.

Du er godt nok meget generaliserende. Det tror jeg sgu ikke du skal være for sikker på, bare fordi det er hvad du selv tror der ville ske med dig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Halose skrev:
eedeolla skrev:

Du er godt nok meget generaliserende. Det tror jeg sgu ikke du skal være for sikker på, bare fordi det er hvad du selv tror der ville ske med dig.

Det er da en relalitet at man blir meget afhængig af meget rent kokain, det er jo bevist. Og hvis du analyser hvad jeg skriver bruger jeg ord som "sikkert" og "nok" hvilket betyder at jeg ikke udelukker andre muligheder, men at jeg har en formodning om hvad der vil ske med man, i den givende situation. Der er ikke tale om en decideret generalisering, for så havde jeg jo skrevet i et mere bestemt sprog.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Der har sgu også været mange mærkelige typer nede på stranden efter det er sket. :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
"- Der er kommet nogle folk til, som gerne vil følge med i begivenhederne, men dem holder vi naturligvis lidt på afstand, lyder det fra vagtchefen.
Annonce"

Hvem er det herinde fra gutter? ;)

Hvis jeg fandt det ville jeg ikke tage noget af det, det er simpelthen for risikabelt for mig at begynde at sniffe coke når man ligger inde med saa meget.
Ville ikke sige det til nogen som helst, også have det liggende derhjemme indtil jeg fandt en ordentlig connection som jeg ku stole på :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]