Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

cake skrev:
transformer skrev:
Hey ! :P
Syntes sku ikke det er så totalt hjerneskadet, at ha røget en pind inden man kører bil - Kan da godt være at der er nogle individer derude der ikke kan fatte noget når de har røget - men det er langt fra normen. Desuden virker hamp afslappene, en tilstand man tit savner blandt danske billister.

Og så lige for at spille bold med de søde:
@extanor:
Jeg håber du dør af ondartet lungesvamp og syfilis.

Nu er det jo sådan at cannabis påvirker ens opfattelses- og reaktionsevner og der er INGEN TVIVL om at det IKKE er smart at have en langsommere reaktionsevne i trafikken.. Fat nu noget.

Godt ord igen, jeg er bare ikke enig i din entydige forskningsløse hypotese - tag nu feks. ham der vandt OL i Snowboarding, men blev discet fordi han havde THC i blodet... Tror du hans reaktions tid fejlede noget !? I highly doubt that! Fat selv noget :P Desuden, langsommere reaktions tid i forhold til hvad/hvem ? Vil væde med at min reaktions tid er bedere end en 80 årig på nervemedicin - og dem kører der da også nogle stykker rundt af. Hurtig reaktions evne er ikke et krav for at kører bil.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu er THC jo ligesom i blodet i en deel tid, jeg tvivler på at han havde suget et par fede inden han vandt OL i Snowboarding, hva der kan spores i blodet har ikk noget at gøre med om man er påvirket !

Du kan jo ikk forsvare at du kører rundt og er dopet, med at gamle mennesker også er dopet, det er da den lammeste grund jeg har hørt længe..

Forestil dig at du lige havde røget dig halvskæv inden du satte dig i bilen og kommer til at kører én ned, forestil dig så at det kunne ha været undgået hvis du ikk havde røget, du synes stadig det er i orden at kører skæv rundt ? så du da en hat.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
transformer skrev:
Godt ord igen, jeg er bare ikke enig i din entydige forskningsløse hypotese - tag nu feks. ham der vandt OL i Snowboarding, men blev discet fordi han havde THC i blodet... Tror du hans reaktions tid fejlede noget !? I highly doubt that! Fat selv noget :P Desuden, langsommere reaktions tid i forhold til hvad/hvem ? Vil væde med at min reaktions tid er bedere end en 80 årig på nervemedicin - og dem kører der da også nogle stykker rundt af. Hurtig reaktions evne er ikke et krav for at kører bil.

Det er lige nøjagtig den slags vrøvl der IKKE er brug for på Psychedelia, i en tid hvor flere avisartikler har vist, at journalisterne er glade for at læse herinde.

Gør jeres hashrygende brødre en tjeneste og hold jeres lort for jer selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

transformer skrev:
cake skrev:
transformer skrev:
Hey ! :P
Syntes sku ikke det er så totalt hjerneskadet, at ha røget en pind inden man kører bil - Kan da godt være at der er nogle individer derude der ikke kan fatte noget når de har røget - men det er langt fra normen. Desuden virker hamp afslappene, en tilstand man tit savner blandt danske billister.

Og så lige for at spille bold med de søde:
@extanor:
Jeg håber du dør af ondartet lungesvamp og syfilis.

Nu er det jo sådan at cannabis påvirker ens opfattelses- og reaktionsevner og der er INGEN TVIVL om at det IKKE er smart at have en langsommere reaktionsevne i trafikken.. Fat nu noget.

Jeg tror godt du kan regne med at der er klart flere unge skæve/berusede/høje mennesker der kører galt end 80-årige på nervemedicin. Åndssvagt sagt.

Medlem

Mudderkastning ...
Min holdning fejler ikke noget - og hvad der er brug for på psychedelia er vel det som står i retningslinierne. Er jeres holdninger præget at det faktum at der sidder journalister og læser det her ? For så gider jeg ærlig talt ikke læse det eller forholde mig til jeres svar !
Der er ikke længere tilbage end 2005 hvor alkohol bilisme blev ulovligt. Desuden mener artiklen jo at SMS er farligere, og husk at det også er lovligt at ryge pibe mens man kører, det er også afslappene og er ret så sikker på at det også nedsætter ens reaktions tid. Loven er trådt i kraft, det er ulovligt at kører skæv i bil - en lov der en forlængelse af en gammel løgn om hashen og dens skadelige virkninger - men derfor behøver i vel ikke være så hellige ? Uenige - det er vi!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

"Loven er trådt i kraft, det er ulovligt at kører skæv i bil - en lov der en forlængelse af en gammel løgn om hashen og dens skadelige virkninger"

Say what?

Så du siger at man sagtens kan ryge et kæmpe hoved, inden man sætter sig i bilen, for det påvirker ikke een?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Amendir skrev:
"Loven er trådt i kraft, det er ulovligt at kører skæv i bil - en lov der en forlængelse af en gammel løgn om hashen og dens skadelige virkninger"

Say what?

Så du siger at man sagtens kan ryge et kæmpe hoved, inden man sætter sig i bilen, for det påvirker ikke een?

FFS læs hele topic igennem og læs alle hans svar, så har du svaret på dit eget spørgsmål.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har fulgt med i hele tråden og læst det hele, så problemet er vel bare, at jeg ikke formulerede mig klart nok.

Han snakker jo om, at han ikke føler sig sløvet, når han har røget. Og at han åbenbart mener det gælder de fleste.
Jeg vil bare gerne frem til, hvordan han sammenligner at det er forsvarligt, hvis alle mennesker havde lov til at ryge sig møgskæve, inden de satte sig i bilen, med gamle løgne og skadelige virkninger. Det virkede lidt mystisk.

Så slap da lige af :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
transformer skrev:
Der er ikke længere tilbage end 2005 hvor alkohol bilisme blev ulovligt.

Hvad er det for en forfærdelig omgang sludder? Alkoholbilisme har i HVERT fald været forbudt siden 1973 ifølge Retsinformation.dk, og sikkert længere - ellers er det vel blot faldet under paraplyparagraffen om at man skal være i en tilstand hvor det er forsvarligt at føre en bil for at det er lovligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
transformer skrev:
Mudderkastning ...
Min holdning fejler ikke noget - og hvad der er brug for på psychedelia er vel det som står i retningslinierne.
Retningslinjer bør bestemt overholdes. Jeg synes du udøver temmelig dårlig harm-reduction, ved at fremhæve en holdning der alene beror på din egen "følelse" og fuldstændig overser enhver saglig forskning.
Citat:
Er jeres holdninger præget at det faktum at der sidder journalister og læser det her ?

Nej, men mine formuleringer er. Hvis man er interesseret i at udbrede et mere fornuftigt syn på urten i DK, så bliver man desværre også nødt til at gøre sig lidt umage med argumentationen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]