Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

http://politiken.dk/indland/ECE1935023/danske-betjente-tager-steroider/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Så det godt i DR Update i morges.synes virkelig der skal strammes op og så skal samtlige politifolk i danmark narko OG doping testes, jeg vil hvertfald ikke møde et aggressivt steroide pumpet panzer svin...

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Der skal strammes rigtig godt op og når de nu alligevel er i gang, synes jeg de skulle begynde at screene politibetjente for psyko- og sociopati og det samme med vagter og andre folk i magtpositioner!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
enig Joker :)

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!

Det er ingen nyhed.

..at betjenten ikke bliver fritaget for arbejde er en skandale. I skive politikreds havde de for et par år tilbage en betjent som hed Niels, han var blevet flyttet fra hovedstaden netop pga af at han var blevet taget med steroider. Gæt hvad hans nye job i skive var....øverstbegalende i deres narkosgdeling. O_o
Han blev først fritaget for tjeneste da Redox fremlagde rapporten om ORG.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Politifolk er jo "bare" mennesker, så netop derfor kan det naturligvis forventes at se samme problemer med narkotika, doping osv som i resten af befolkningen. MEN da betjente måske oftere vil være i kontakt med narko og doping pga. deres arbejde, vil det kunne skabe problemer for retssikkerheden (den smule vi som borgere stadig tror vi har).
Hvis jeg som betjent (det er jeg ikke) havde et misbrug, hvad skulle så afholde mig fra at lave lidt flere visitationer og glemme at aflevere en del af det konfiskerede fra sidste ransagning? Mig bekendt har vi ikke en dansk pendant til internal affairs i politiet?

Da politiet har til opgave at beskytte borgerne, bør vi sikre bedst muligt at det også sker... Regelmæssig kontrol for doping/narkotika BØR være en del af det at være politimand - det er i borgernes interesse og ikke mindst i de "gode" politimænds interesse - det kan kun være en fordel for alle...
Og hvis en betjent en enkelt gang ryger lidt hash i weekenden, så er det ganske rigtigt at han kan testes positiv senere på ugen og det måske ikke påvirker hans evne til at udføre hans erhverv; men hvorfor skal det være anderledes end for os andre?
Igen, hvis jeg var betjent ville det da være rart at vide ingen kunne stille spørgsmålstegn ved om jeg brugte narkotika/doping

Tosserne på borgen har jo travlt med at sikre tests på skoler og alle mulige andre steder, så hvorfor ikke hos politiet? - og nu vi er i gang, hvorfor så ikke dem selv også? Flere folkevalgte kunne jeg godt mistænke for at indhalere opløsningsmidler - det ville i hvert fald forklare en del :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]