Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 06:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Jeg forstår intet af den her artikel. Typisk bt, men altså folk æder det jo råt.
Uanset hvad er det jo usigeligt tragisk at drengen er faldet ud af vinduet, men shit hvor ville jeg ønske at de journalister vidste hvad de talte/skrev om... ÆV

http://m.bt.dk/danmark/en-mors-gribende ... g-i-doeden

Insane psychedelia user!

Rip endnu et offer for lovgivningen og den medfølgende stigmatisering, som gør at oplysning om set og setting ikke er almen viden.
En ædru tripsitter og lidt benzoer kunne have forhindret denne tragedie :(

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Helt enig, har taget LSD i 14 år og er aldrig kommet til skade, netop pga. tripsitter og viden omkring set & settings.

Mine tanker går til familie og venner, men LSD er ikke skyld i drengens død, det er han selv.

Som modvægt døde Alexander Shulgin som 88 årig af naturlige årsager, efter 4000+ trips.

http://politiken.dk/navne/doedsfald/ECE ... 4000-trip/

Junior medlem

Jeg undrer mig altid over disse historier. Jeg får altid endnu større respekt for højder og potentielle farer generelt, når jeg tripper, end jeg har normalt. Derudover har jeg, på trods af at have prøvet utroligt mange forskellige substanser, i høje doser såvel som i eksotiske kombinationer, aldrig oplevet noget, der så meget som nærmer sig disse terrortilstande.

- og selvfølgelig er jeg klar over, at vinklen er dybt propagandistisk, men her er tilsyneladende trods alt en ung mand, der, påvirket af LSD, mere eller mindre frivilligt er faldet fra en altan.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]