Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 feb 2020 07:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Det lyder ikke godt at på under en måned har "de officielle" dødstal allerede oversteget hvad Sars gjorde på over et år.

Da regimet holder totalt shutdown på det meste af nettet's infrastruktur aner vi som sådan ikke rigtigt hvad der foregår der men med tanke på de østlige landes usle hygiene (de fleste vasker ikke hænder selvom de bærer ansigtsmasker stadig) så er vi måske ude i en noget større tragedie end førhen antaget. Når det rammer Indien og Afrika bliver det for alvor ikke til at lægge skjul på, frygter jeg.

Nogle har desuden fundet spor af RNA streng kodet ind i virusen som minder om noget fra HIV hvilket er højst usandsynligt af en mutation skulle det være forekommet naturligt. Kan forsøget selvfølgelig reproduceres er det først at vi kan begynde og frygte hvad konspirationsteoretikerne allerede råber højt om, at det er en gensplejset virus som er undsluppet eller "sat fri" fra et laboratorie.
Igen kun antagelser og worst case scenario men det er interessant udvikling at følge med i og en smule skræmmende tbh.
https://www.zerohedge.com/geopolitical/ ... -bioweapon

Rise in sulfur dioxide could be sign of mass cremations in Wuhan
Windy map shows spike in SO2 emissions from Wuhan, possibly signaling increased cremations

TAIPEI (Taiwan News) — Data from Windy.com on Sunday (Feb. 9) showed heightened levels of sulfur dioxide around Wuhan, the epicenter of the novel coronavirus (2019-nCoV), causing some to speculate that it is a sign of mass cremations of victims of the deadly disease.

On Sunday, images of Windy.com maps started to appear on social media, showing an alarmingly high level of sulfur dioxide being released, with no other city in China showing similar concentrations with the exception of Chongqing. Over the past few weeks, the death toll from the Wuhan virus has continued to mount, and as the true numbers appear to be suppressed, there have been accounts and anecdotal evidence of disproportionate use of crematoria in Wuhan.

Intelewave on Sunday shared an image on Twitter showing sulfur dioxide levels soaring to 1700ug/m^3 on a map of Wuhan on Windy.com, far above the danger level of 80ug/m^3. Intelewave listed a few possible explanations for this increase in emissions, with the first being a power plant.

Data from http://windy.com shows a massive release of sulfur dioxide gas from the outskirts of Wuhan, commonly associated with the burning of organic matters. Levels are elevated, even compared with the rest of China.

However, none of China's numerous other power plants were seen emitting such large numbers that day. The second possibility proposed was the burning of refuse and animal carcasses, but the author questioned why such burning would be taking place as opposed to the standard practice of burying garbage.

Next closest is Chongqing at roughly 800ug/m^3.

The third possibility proposed was that: "Dead bodies are being burned on the outskirts of the city, the death numbers are way higher than the CCP is letting on about, and things are really, really bad." One netizen even calculated that it would take the burning of 14,000 bodies to reach such a high level of SO2.

This is from 4chins so take this with a grain of salt, but one poster extrapolated from the SO2 release data and estimated 14,000 bodies would have to be burnt to reach this level of emissions. #coronavirus

According to the Department of Public Health of the U.S. state of Georgia, crematories release a wide variety of chemicals besides SO2, such as "mercury, dioxin, hydrochloric acid, nitrogen oxide, carbon monoxide, and dioxins." Twitter user Vet Watching pointed out that the elevated SO2 levels could also be explained by the burning of tons of contaminated medical waste.

Environmental scientist Dr. Jorge Emmanuel was cited by Health Care Without Harm as saying that the burning of medical supplies releases a number of pollutants, including "fly ash; heavy metals such as arsenic, chromium, copper, mercury and lead; acid gases such as hydrogen chloride, hydrogen fluoride, sulfur dioxides, and nitrogen oxides; carbon monoxide; and organic compounds. "

https://www.taiwannews.com.tw/en/news/3874013

Medlem

Wuhan var desuden i 2019 ude for en masseprotest hvor nyheder nu kommer ud af landet om at alle som deltog eller aktivt støttede protesten online er blevet afhentet som følge af deres nye bio-patriot act.
Der er vist rapporter om over tusinde lig som bliver gemt af vejen i varehuse og det er vist ikke engang i de værste zoner.

Selv Jyllandsposten rapporterer nu om at folk som forsvinder fordi de rapporterer til udlandet hvor greelt det reelt står til.

https://jyllands-posten.dk/internationa ... orsvundet/

Not saying preptime but prep a little though.

https://www.youtube.com/watch?v=2kmZxig ... mHEnBlUQK8

Junior medlem

Geografisk sted: Slicetown
Dødstal er selvfølgelig højere end angivet, Kina har tradition om at holde sådan tal nede, da det er i regerings interesse i forhold til økonomi og generel panik mm. F.eks ved SARS epedemien var de officielle tal på små 500 dødsfald, men en troværdige undersøgelse vidste senere at de faktisk døde op mod 25k.

CO2-"konspirationen" aner jeg ikke noget om, jeg føler det er bygget på utroværdige spekulationer, har ikke rigtigt sat mig ind i det.

Men jo, det ikke for godt I Kina.. De kan sige hvad de vil, men jeg har aldrig nogensinde set lockdown på +60 mill mennesker. Det er slemt, og klart slemmere end hvad CCP opgiver. Videoer på særligt twitter indikerere jo også tydeligt tilstanden.

I forhold til om vi skal være i panik, så tror jeg du kan være helt rolig. Der var noget research som indikerede at asiatere grundet et bestemt gen var 5x så modtagelige som andre racer. Et eller andet med 20% lavere, grundet manglende recepter i hjernen eller sådan noget. Researchen var overalt i starten af januar.

Kina var også lidt langsomme til at lukke landet i december, og med +14 dages incubationtid (20 totalt før symptomer vises) så burde virussen da havde været spredt ud over alt på nuværende tidspunkt hvis det var situationen.

Jeg tænker ikke det kommer til at røre os andre kontinenter som sådan. Læg mærke til at stortset alle døde været asiatere (på trods af statsborger skab).

Beklager manglende kilder, men alt slettes jo konstant. Desuden spammers der med corona-nyheder hver dag så det som en nål i en høstak når man ikke lige får noteret det ned. :roll: :oops:

Medlem

Problemet ligger i at der desuden er pakkepost fra regionen på vej ud i hele verdenen som kommer til at skabe små hotspots hvor den kan nå at sprede sig i 10 dage før symptomer opstår hvilket kan være ekstremt svært at tilbageholde i steder som Indien, Afrika og Sydamerika da det allerede kan være ved at ske lige nu uden symptomerne er opstået.

De har lige fundet ud af at virusen kan overleve op til 9 dage på overflader men det bliver med tungen lige i munden at den næste tid bliver gået i møde for store dele af den tredje verden.

Jeg er spændt på at høre historierne fra de berørte provinser når de værste problemer har lagt sig, mht. censuren og hvordan regimet behandler whistleblowers.

Mht. sulfur oxiden som bl.a. opstår ved kremeringen af lig, så er det observeret langs floden hvor deres krematoriummer netop ligger ift. affaldsafbrændingen som ligger længere indlands har jeg ladet mig fortælle så det tyder på at der bliver kremeret lig i stor stil.

Desuden er man begyndt at smide molotov cocktails ind i infekterede hjem efter de syge er blevet båret på hospitalet hvilket har skab massebrande i store beboelsesområder og gjort mange hjemløse hvilket igen gør at folk stimler sammen og den spredes yderligere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Der er rapporteret 307 tilfaelde af corona-virus udenfor Kina, hvoraf blot en enkelt er omkommet. Der er altsaa intet belaeg for, at virussen skulle vaere mere doedelig, end hvad tallene fra CCP eller WHO angiver.

Vedroerende den latterlige SO2-konspirationsteori: https://twitter.com/AppleHelix/status/1 ... 4013605889

Insane psychedelia user!

Nemlig Hindbær!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Nu havde vi det ellers lige så sjovt med vores Kina paranoia

Medlem

https://www.zerohedge.com/health/why-go ... tine-camps

Dedikeret medlem

https://twitter.com/ghoeberx/status/122 ... 80/photo/1

"Bare influenza"....

Dedikeret medlem