R. Gurk skrev:
Vedkommende behøver jo ikke nødvendigvis at være den store maxi-tramper-psykopat-Brian bare fordi at hun har flere hundrede gram stimulanser liggende... Eller hvad?
Nej heller ikke efter min mening, men syns nu at det er ret meget amf at have liggende - især for en skole lærer.. Fordi jeg jeg syns at netop pædagoger der har med unge at gøre skal forsøge at være et godt forbillede.. og det er ikke efter min mening en der rykker en masse amf

.. .. Og jeg syns ogs det lyder vildt mærkeligt at have 10 g cola.. og 300 og et eller andet gram amf liggende

- Men hende on det ? hehe

Og R.Gurk - Jeg tror ikke læreren under deres projeckt snakkede om stoffer som om hun selv har prøvet noget, men hvad ved jeg ?

- Jeg kan kun sige at jeg havde / har en mandelig folkeskole lærer.. og han har fortalt klassen om de få gange han prøvede at ryge hash.. og han fortalte det på en måde der gjorde udtryk for at han ikke var vild med det - og det tror jeg også på, han virker ikke som typen der vil opleve en cannabis rus som noget vildt dejligt - Hans fortælling var ærlig (tror jeg da ?

) og meget ligefrem, der var også nogle der spurgte om han havde prøvet andet end hash og det svarede han nej til.. - Det var ikke under nogen project uge han fortalte os det.. det var bare fordi vi gerne ville høre om hans oplevelser med cannabis, heh

Men om hende der i artiklen fortalte dem om det på en mere posiktiv måde skulle jeg ikke kunne sige.. - Men jeg tror da det var noget der gav forældrerne et ordeligt shock hvis de altså har fået at vide hvad deres børns lærinde lavede i weekenderne med alt det amf :twisted:
PS : Det der med "havde / har", er fordi jeg er en lille kid og først er på vej ud af 9. nu

Definer " godt forbilled, er selv pæd. stud og har lige modtaget en ren 13`er for mit kæmpe projekt, dette semester, er jeg så et godt forbilled? El. for den sags skyld et dårligt forbilled.
Synes ikke man kan sige, udfra hvad hun ( læreren) bruger sin fritid på om hun er et godt eller dårligt forbilled.
Hvis hun ellers ren fagligt, er en objektiv moralsk god underviser, må man vel bare tag udgangspunkt i det!