Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 21:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
De har tidligere erfaring med at unge tager stoffer ved technofesterne.

Jeg ved godt at en reportage skal være objektiv og saglig, men det er næsten for dumt at sige.

Hvis arrangørene ikke allerede inden de startede (techno(!))festerne, vidste at deltagende gæster ville indtage narko, så har de simpelthen været for naive.

Og hvad faen' sker der hér:

"Dorte" skrev:
Nu det' slut, hel... Altså nu det' helt slut. Altså det er det. Jeg er for eksempel meget fuld i aften, altså bare for at gi' et eksempel.

:?:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
eedeolla skrev:
Du har fuldstændig ret, men jeg synes bare at det har taget en negativ drejning her på det sidste. Og ja som sagt er jeg død træt af Danmark fortiden.

Håber jeg får en eller anden mulighed for at skride, så jeg ikke skal gå og bitche hele tiden. tror det ville være sundt for mig.

Få dig et arbejde og spar penge op til at skride...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Pzyched skrev:
Endnu en gang bliver techno & stoffer stemplet til at hænge sammen.

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/pla ... 279493&r=1

Det gør det jo også :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
HopIFjorden skrev:
Pzyched skrev:

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/pla ... 279493&r=1

Det gør det jo også :wink:

Yes sir. Tror kun jeg har været til Tækno en gang, hvor jeg kun var stiv :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg elsker bare at suge lidt lightergas tag noget GHB og ryge mig vind og skæv også bare danse hele natten, jeg mærker bare energien komme op igennem hele kroppen på mig, PISSE FEDT.! :lol:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
I KAN IKKE SLÅ OS IHJEL!!!

future club FTW!!!!!!! weee *sss*

(skal nok nævnes at der sidder et par gamle gutter og lammer syre til de fester, så rent klapperi er der ikk gået i den endnu... :D )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
tiffany skrev:
I KAN IKKE SLÅ OS IHJEL!!!

Thats right :D - Get your rave on ? ;)

Pzyched skrev:

Er der nogen sinde nogen der har prøvet at være til en techno fest uden stoffer?

Min oplevelse er at folk bare bruger det meste af deres tid på at lede febrilsk efter noget at lamme sig med, bare en opservation jeg har gjort mig efter min mange år i mijøet uden andre stimulanser end øl og mine joints I langt de fleste tilfælde.

Men der er som regel også mange stoffer på diskoteker, bar, handlesskole fester osv.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hvis musikken er forskruet nok behøver man ikke narko for at gakke ud.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ja har en 3 gange været ædru til trampefester, men knark gør det bare lidt mere interresant :D

Medlem

Piercer skrev:
Pzyched skrev:

Er der nogen sinde nogen der har prøvet at være til en techno fest uden stoffer?

Jeg har adskillige gange deltaget uden at være påvirket af noget. Må dog indrømme at det hører til sjældenhederne at jeg ikke også har suppleret oplevelsen med lidt alcohol, men det er da sket.

Min oplevelse af det, ikke drugged versus drugged, er at man påvirket på mdma eller lignende har nemmere ved at se igennem med imperfektion, hvilket vel er logisk nok. Ikke drugged er min oplevelse at man påskønner detaljerne mere og er istand til at suge flere indtryk til sig.

Ihvertfald er jeg nået frem til at det er ret neutralt, om man er på stoffer eller ej, så er en god eller dårlig oplevelse stadig noget der eksisterer ud fra et neutralt oplevelses punkt.
Oplevelsen er selvfølgelig afhængig af hvilket stof man har indtaget, dårlige oplevelser på LSD er noget jeg specielt vil undgå.

Nogle af de fedeste stunder jeg har haft med musik og dans har været i ædru tilstand såvel som påvirket, for mig er der intet mønster at spore der.

Mit motto er, at hvis jeg skal tage stoffer for at få noget betydeligt ud af en fest, så har jeg intet at lave til den fest fordi så stinker den... også svarer det for mig til tage stoffer udelukkende for at overkomme noget negativt, og det er i mine øjne forkert.

- Bart

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bart skrev:
Mit motto er, at hvis jeg skal tage stoffer for at få noget betydeligt ud af en fest, så har jeg intet at lave til den fest fordi så stinker den... også svarer det for mig til tage stoffer udelukkende for at overkomme noget negativt, og det er i mine øjne forkert.

Lyder som en rigtig sund holdning - mine kommende fester tages herefter op til vurdering efter "Bart-princippet" :tnx:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
Imp skrev:
Så længe det kun er hardstyle-fester de lukker så for min skyld ingen alarm.

Som taget ud af min mund

Titel:
Medlem

Sikke da en grum negativ holdning der er til techno/hardstyle fester der er herinde, undre mig da et eller andet sted. Det måske ikke godt at tage stoffer, medmindre man sidder i en rundkreds ude i en skov og hører jimmy hendrix :shock: .

Troed et eller andet sted, at lige præcis herinde ville folk være åbne for folk har forskellig smag. Bare et surt opstød.

Til Topic

Så kunne de satme godt have fundet en anden end hende der, det giver et totalt forkert billed jo. Altså uden tvivl, så bliver da der taget stoffer til techno fester. Men det gør der satme også på daisy, og ligende steder. Men typisk godt dansk tv det der, så skal vi lige have med at sidste uge døde en af ligthergas. Men når en eller anden spritter bliver stoppet, får det lige en plads i avisen på 6 cm2. Selvom der i sidste uge sikkert døde undskylde pga af spritkørsel, men det jo slet ikke så slemt :roll: .

Titel:
Junior medlem

Ja, det lidt skuffende folk herinde, tænker sådan om disse "techno-fester" :)
Folk har jo hver sin smag, indenfor musik og hvor man tager stoffer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
M-D skrev:
Sikke da en grum negativ holdning der er til techno/hardstyle fester der er herinde, undre mig da et eller andet sted. Det måske ikke godt at tage stoffer, medmindre man sidder i en rundkreds ude i en skov og hører jimmy hendrix :shock: .

Troed et eller andet sted, at lige præcis herinde ville folk være åbne for folk har forskellig smag. Bare et surt opstød.

Til Topic

Så kunne de satme godt have fundet en anden end hende der, det giver et totalt forkert billed jo. Altså uden tvivl, så bliver da der taget stoffer til techno fester. Men det gør der satme også på daisy, og ligende steder. Men typisk godt dansk tv det der, så skal vi lige have med at sidste uge døde en af ligthergas. Men når en eller anden spritter bliver stoppet, får det lige en plads i avisen på 6 cm2. Selvom der i sidste uge sikkert døde undskylde pga af spritkørsel, men det jo slet ikke så slemt :roll: .

der bliver indtaget narko overalt, i alle kredse og alle temperementer... Er ikke til hardstyle.... psy trance i skoven ja.... jimi derhjemme mest.. :wink:

Titel:
Junior medlem

http://limaadriana.info/movies/75925

Titel:
Medlem

SYV TUSINDE alkohol relaterede dødsfald om året i DK. Hykleriet vil ingen ende tage. Danmark kan ærligt talt rende mig nederst på ryggen, med dets "normaliseringer".

Titel:
Junior medlem

check this one
http://AdrianaSkLeNarikoVa.org

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]