Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 20:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
MEGATRON

oh noes! jeg har prøvet hash 3 gange, kan jeg så forvente at blive heroin junkie nu ?!??

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
Haha, den side er til grin! Bare ærgeligt at alle gennemsnits danskerne bider på krogen og æder sidens inhold råt.

Titel:
Medlem

Hvad sker der for det mand..
Angående det med at de kunne droppe Hero, men ikke tjalden.

Hvor mange "lovlydige" mennesker er måske villig til at droppe bajerne, bare fordi nogen sagde det?
(Retorisk spørgmsål)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Latterlige facts han sætter op. Den skøreste er imo den her.

Citat:
Hash er fra 6 til 10 uger om at forlade kroppen og er virksomt ligeså længe

Og han bliver ved og ved. Misinformation

Mvh Mikkel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg tror lige jeg sender dem en mail i morgen og forklarer dem en ting eller to.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
DoYouSpeakWak?? skrev:
Latterlige facts han sætter op. Den skøreste er imo den her.

Citat:
Hash er fra 6 til 10 uger om at forlade kroppen og er virksomt ligeså længe

Og han bliver ved og ved. Misinformation

Mvh Mikkel

:yeah:

Der må jeg være med. Hvad er det for noget latterlig noget at sige at hashen er virksomt i kroppen i 6-10 uger? :o

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så render jeg ihvertfald rundt i en konstant tåge, for der går da kun omkring fire-fem uger mellem at jeg ryger. Jeg er hardcore hashoman :roll:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Citat:
Pointen med hashrygning er, at uanset hvilken gruppe du tilhører, vil du på et tidspunkt mærke de negative konsekvenser af dit hashforbrug.
...

Og sådan er alkohol ikke eller hvad? Misbrug af ethvert stof fører til at man kan få varige mén, både fysisk og socialt... og mentalt....

Edit: Man burde oprette en side der taler udelukkende om de gode ting ved hash og evt. bruge malkavians online bog som kilde til meget af det....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Citat:
Til dig der ryger hash

Er du træt af at høre, at det ikke er godt for dig at ryge hash?

Kunne du tænke dig en personlig coach, der hjælper dig med at nå dine mål og ikke blander sig i om du ryger hash?

- uden at betale for det?

Kontakt os og bed om et ”Coaching-klippekort”!
Send os en mail på info@komphash.dk hvor du skriver dit navn og cpr.nr og hvilken kommune du bor i. Skriv også hvad dit mål er. Vi kontakter herefter din kommune og ordner det økonomiske.

Bare rolig! Det kommer ikke til at stå nogen steder at du er i behandling for et hashmisbrug, da coaching ikke er behandling, men derimod samtaler der skal hjælpe dig til at nå dine personlige mål. For at få kommunens økonomiske støtte til coachingen, må du acceptere, at sagsbehandleren – der har tavshedspligt! – får at vide, at du ryge hash, men også at du ønsker at tage skridt (coaching) til at nå dine mål.

Når det økonomiske er på plads, har du 10 coaching-samtaler til rådighed! Vi kontakter dig når økonomien er i orden. Du bestemmer hvornår og hvor. Vi kører ud til dig eller mødes et andet sted efter dit ønske.

Hva' så efter de 10 klip - skal man så betale ved kasse 1?

Moooneeeyyy it's a hit

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
altså... efter de 10 klip er du da kurreret for alt det hashpjat og har ikke brug for flere samtaler

Så er du et nyt og forbedret menneske ( og som en sidegevinst er du også kurreret for den anden frygtede sygdomstilstand "homo" hvis du skulle have været det inden)...

Erhmmm :roll:

Titel:
Psychedelia Sponsor

Bag sitet gemmer sig en Christopher Schmitz, læs mere om ham her:

http://hjem.get2net.dk/ChallengeForLife/cfl/

Hans virksomhed Challenge for life byder også på et klatrekursus:
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?d=0&groupid=162310

Så vidt jeg kan se er manden selvbestaltet konsulent, som forsøger at skabe sig en levevej ved at hive nogle kroner ud af kommuner, som ikke ved hvad de skal gøre ved unge hashrygere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har lidt svært ved at gennemskue hvori han mener hans kompetencer til behandling af unge med hashproblemer ligger.
Men det er nok hashen der overskygger min logiske sans.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
DeHades skrev:
Jeg har lidt svært ved at gennemskue hvori han mener hans kompetencer til behandling af unge med hashproblemer ligger.
Men det er nok hashen der overskygger min logiske sans.

Hehe - så sandt som det er skrevet

Titel:
Dedikeret medlem

Her er en der virkelig en der har nedværdiget sig selv til... I don't know, low?!

HopIFjorden: Mht. de 10 klip går jeg ud fra at det foregår lidt ligesom en psykoog ordning. Det koster vidst 6-800 kr at tage til psykolog men hvis din læge "godkender" dit problem kan du få dem for 200 pr. stk. Muligvis kører det lidt på samme måde - og derefter er man selvfølgelig "rask".

Titel:
Dedikeret medlem

Som jeg har forstået ud fra "dig som ryger hash" teksten, handler det mest om at nå ens mål, da hashen skygger for dem, og forhindre ofte en i at tage det endelige skridt..

Manden skrev:
... da coaching ikke er behandling, men derimod samtaler der skal hjælpe dig til at nå dine personlige mål.

Hvis jeg nu lavet et eksempel der hedder:

Jeg ønsker mig at finde mit drømmejob. Jeg vil finde det job der gør mig tilfreds, og jeg vil gerne have støtte til det. Det vil han nok med glæde modtage og hjælpe ud i livet. Hvis vi så tilføjer at jeg gerne vil have tid til at få en ordentlig hobby, så vil han også gerne hjælpe med det. Men hvis jeg så også påpeger at jeg gerne vil beholde hashen, da jeg føler det er en del af mit liv, og at jeg vil ryge som jeg gør nu (ca 14 dages daglig røg, og 14-21 dages pause), da det hjælper mig til at stresse af.

Jeg vil kort og godt, passe mit job (altid self), hygge mig med min hobby, og samtidig nå mine mål, uden for min "ryge-periode", og slappe af i min "ryge-periode".

Det ser jeg som en fornuftig løsning for mig.. Støtte til mine større forhindringer (mål, job, osv.), og samtidig have tid for mig selv - mit pusterum..

Ville det nogensinde kunne blive en aktuel løsning, eller ville han proppe mit hoved med anti-narko propaganda, og konstant prøve at overbevise mig om at "drugs are very bad"?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror ikke at han ville acceptere den løsning, selvom den virker for dig. Han virker som en af dem der ikke kan se bare et eneste positivt aspekt ved et moderat forbrug af cannabis. Umiddelbart kan din måde at gøre det på også have visse risici, for efter en 14-dages rygeperiode, kan det måske være fristende at fortsætte, hvis der ved et tilfælde er mere stress end normalt når du skal til at stoppe. Men igen, hvis det fungerer for dig og du har viljestyrken til at overholde de aftaler du indgår med dig selv, ser jeg intet problem i det.
Men jeg tvivler på at ham Mr. Miyagi der ville være positivt stemt overfor dit forslag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]