Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 jul 2025 20:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm nu ved jeg ikke hvor meget bandekrig der er pga. stof salget i københavn. Er selv fra området og kender godt en del inde i miljøet, har selv rodet lidt med det og med alle de folk som doper sig selv efterhånden kan man vist næppe sige at de slås om kunderne nærmere omvendt. Tror hvis jeg skal være helt ærligt der er tale om folk med mindreværds komplekser som har set for mange dårlige amerikanske film og skal afreagere på hinanden. Det eneste rigtige at gøre er at give fjolserne en ordentlig omgang skydekursus så de rammer hinanden istedet for alle os andre. Vi kan jo være ligeglade hvis nogen tror de er 50 cent så længe vi får vores dope og det ikke er nogen der snyder en så kan det da være ligemeget om vi får det af en neger, indianer eller dansker altså...

8)

Relativistisk båthorn

Portuz skrev:
JEL skrev:
Er der nogle regler om hvor koldt det minimum må være når de beder folk smide alt tøjet? At stå nøgen midt om vinteren i frost ka' jo være skadeligt.

Du kunne jo undersøge sagen nærmere :google:

Forsøgt uden resultat. Jeg ka' ikke engang finde noget om sådanne regler for usa, selvom der er mange flere sider om deres rets-politik end den danske.

Gad vide om der overhovedet findes nogle specifikke regler for det, eller om det er helt overladt til den enkelte betjent's vurdering i den enkelte situation. Og hvis det er det, hvordan ka' en eventuel rets-sag så vurdere et eventuelt søgs-mål?

Og nu nærmer vi os jo vinter-perioden, med koldt vejr. Fortsætter den makabre indsats på CA også når det er frost- eller regn- eller sne-vejr?
Hvad har policen gjort de andre vintre?

Visitations-zoner bør afskaffes totalt, og kun ku' bruges til korte enkelt-stående arrangementer. At gøre det til hverdag at folk ka' beordres til at smide alt tøjet på gaden, bare fordi de færdes nær CA, er ikke acceptabelt i en såkaldt ikke-politistat. Hvis policen er så sikre på at en person er kriminel, så må de ta' chancen og arrestere vedkommende og ta' dem med på stationen. Og så eventuelt betale erstatning (helst af egne lommer, så de selv direkte ka' mærke smerten af at begå fejl, og dermed lære at udøve bedre og mere klar dømme-kraft i situationen som magt-bemyndiget) bagefter hvis de tog fejl. Dette løse sjusk hvor alle civile ka' behandles som forbrydere på åben gade er Uværdigt i en rets-stat. Men både politikere og politi griner jo bare deres røv i laser over kritikken, fordi de ved ingen alligevel tør gøre modstand mod de svin. Dejlig periode at være kriminel og magt-liderlig i, for det er blevet gjort Ulovligt at forsvare sin eksistens-ret eller ret til privat-liv (med-mindre man altså tilhører 'partiet')

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Xpert skrev:
"Du skal gøre som politiet siger" :roll:

Ellers får du bank og kommer med på stationen ;)

Det kan jo være du har gemt en joint oppe i rektum. Så Bendt Betjent med den lange gummihandske kan finde på at lede alternative steder... :(

/edit: Kan da også huske Krølle fra Staden (fra Tonsvis Af Hash bla.) der strippede efter anmodning fra ordensmagten midt på prinsessegade tror jeg det var, hvorefter han blev sigtet for blufærdighedskrænkelse... Fuck de svinske unge pansere, ind med de gamle ællinge-betjente!

Jeg har lovet mig selv, at jeg hellere skal på stationen for vold mod en betjent, end at udsätte mig selv for den slags sexuelle ydmygelser.
Det er mig ubegribeligt at den slags er lovligt, når voldtägt er ulovligt.
Det er ikke mindre ydmygende at blive forulempet af tre mänd/kvinder og en hund, blot fordi de har uniform på! INGEN FINGRE I MIT REKTUM, tak.

Föj.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan godt være man siger politiet taber kampen mod hash; men spørgsmålet er jo om det er en del af en skummel dagsorden i de højere instanser...

Nu ser vi en optrapning af volden mellem kriminelle bander, som måske eller måske ikke skyldes hashmarkedet; men den stigende kriminalitet er jo godt for en ting - nemlig højere bevillinger til politiet (som har lidt af pengemangel i flere år)...

Måske er de danske forhold godt på vej imod amerikansk forbillede, hvor "the war on drugs" er en milliard-forretning... Klart man ikke har lyst til at vinde en krig, som er hele grundlaget for de enorme budgetter der afsættes til formålet.
Hvis man vandt krigen, ville budgetterne blive skåret drastisk ned, det ville koste tusinder af arbejdspladser, overflødiggøre en hel industri og koste politisk indflydelse - kunne man være så fræk at antyde der måske slet ikke er ønske om at vinde den krig?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]