Blæste Nico skrev:
Portuz skrev:
I am a girl!!!!
Synes det er fedt nok en politiker står frem og siger den slags, men jeg ville rigtig gerne se det blive taget op i folketinget i stedet af nogle af de store drenge.
Jo selvfølgelig er det mere effektivt når det er oppe og vende i folketings salen, men tanken skal jo luftes inden den tages til diskussion, så man skal jo starte et sted og så er det vel ikke det dårligste sted at kultur og teknik ministeren i København faktisk syntes det er en god idé at legalisere hash... Og selvom man kan have en useriøs tilgang til Bondams udtalelser, så vejer de jo lige så tungt som enhver anden politiker med en top post, på trods af hans arbejde med komedy..

Ja både og. Hans ord vejer jo desværre ikke de samme. Jeg synes det er pisse ærgeligt når en lidt mere i partiet kommer med et forslag der muligvis skulle kigges nærmere på og en højere oppe bare smadre det hele med en kæmpe bombe. "Vi går ikke ind for fri hash, derfor er det ikke til diskusion"
Der er for meget med at stramme lidt her og her, mon ikke det har en præventiv virkning osv.
Det er sgu ikke nok, hvorfor ikke prøve noget andet??? Når det samme metoder tydeligvis ikke virker, skulle man overveje at skifte fremgangsmåde. Det er ved at være på tide, jeg ville rigtig gerne opleve rockerlivet, bandelivet osv. hvis alt narko var lovlig.
John D. Rockefeller: Det er ikke min opgave at analyse, men at moderere.Tja i bund og grund er det dig, mig og alle andre i Danmark der bestemmer hvor tungt hans ord vejer, ligesom alle andre ord som siges inden for politik. Og ja tror det ville have en meget positiv effekt på også bander, rockere osv. De ville jo nok være mere accepteret, fordi det ville skabe mere åbenhed omkring folk der er en smule anderledes. Det ville også være sundt for integrationen, og globaliseringen i helhed hvis folk var mere åbne overfor folk, der er lidt anderledes end dem selv. Men desværre er folk meget fordomsfulde generalt så det er ikke noget størstedelen ville gå med til, medmindre de lærte mere reel viden omkring hash, end den de dagligt modtager i fjernsyn osv.