Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 10:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
DYSW, du bliver sku nødt til at tro på at der kan ske en forandring, ellers så bliver det da kun sværer, især når det nu er åbenlyst at du faktisk ønsker en forandring. Så jeg ikke også lige en måling den anden dag der gav VK en af de laveste tilslutninger i lange tider, Forandringer er mulige! Og come on, måske var ham Fjogh en statsmandskarakter, men det er Løkke (om halsen?) sku ikke. Han ligner en dreng der prøver at blande sig i et med mængden ved at tage "pænt tøj" på. Jeg nægter at tro på at danskerne kan være forblændet af den form for socialliberalisme i al evighed!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
hamp skrev:
DYSW, du bliver sku nødt til at tro på at der kan ske en forandring, ellers så bliver det da kun sværer, især når det nu er åbenlyst at du faktisk ønsker en forandring. Så jeg ikke også lige en måling den anden dag der gav VK en af de laveste tilslutninger i lange tider, Forandringer er mulige! Og come on, måske var ham Fjogh en statsmandskarakter, men det er Løkke (om halsen?) sku ikke. Han ligner en dreng der prøver at blande sig i et med mængden ved at tage "pænt tøj" på. Jeg nægter at tro på at danskerne kan være forblændet af den form for socialliberalisme i al evighed!

Venstre = Socialliberalisme? Det er da ikke et snært at liberalisme over dem, så vil jeg hellere kalde dem socialkonservative, hvis der er noget som hedder det. Et parti kan seriøst ikke kalde sig liberalt, når det som regering har indført flere forbud end noget andet parti i Danmarks historien.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Morten på 14 skrev:
Et parti kan seriøst ikke kalde sig liberalt, når det som regering har indført flere forbud end noget andet parti i Danmarks historien.

Nej, det er netop defor de opfandt ordet, socialliberalisme!

Medlem
Brugeravatar

Der er ingen alarm, jeg troede også lige min dag var ødelagt da jeg så de rydde staden kl ca ½ 12 på nettet.
Da jeg ankom derude ca kl 13 med min kæreste var der fuldstændigt stille og roligt der havde intet ballade været, og over halvdelen af boderne var opført igen(flere endda af fuldstændigt samme materialer) og salget var i fuld gang.
Endnu engang lykkedes det politiet at fremstå som om de gør noget ved problemet i aviserne.
De glemmer vist at fortælle at på de sædvanlige tirsdag besøg(politirsdag som det også bliver kaldt) bliver der stadig solgt hash selvom de er tilstede.
Det er og bliver en farce det show derude.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]