Peter Skaarup skrev:
KeepOnFlyin skrev:
Jeg er ikke enig - jeg kan godt se hvor du vil hen.. Men ..
De skide aldersgrænser hjælper jo ikke en radisse - de unge ved sgu godt hvordan man skaffer alkohol hvis de skal i byen - forældre, venner, bekendte, tilfældige ude på gaden (og det er sgu rigtigt ! børnene her i byen står udenfor butikkerne og spørger tilfældige om de ikke nok vil købe sprut og/eller smøger til dem?? suk..)
Det er forbudt at indtage stoffer, ikke ?
Hvor mange i dagens Danmark har alligevel adgang til det ?
Jeg bryder mig ikke om dit eksempel, men det måske fordi da JEG var 14-15 der gik det ud på at drikke sig i hegnet fordi efter konfirmationen osv der måtte man ENDELIG drikke og slå sig løs, jeg rodede da ikk rundt i amf og heroin for på det tidspunkt var det bare ikke "spændende" for mig, men folk er jo forskellige..
Jamen det er da heller ikke et problem med denne her regel. Hvis dine forældre siger ok, så kan du drikke dig i hegnet lige så tosset du vil.
Og du har da ret i at et totalt forbud som det nuværende ikke hjælper en pind, men det er altså anderledes med aldersregulering, især hvis vi der er gamle nok ikke saboterer det.
Nej men så kan jeg bare ikke se hvorfor den skal være der ?

Det er ikke fordi jeg er sur over det eller noget jeg synes bare det er ved at være for meget med alle de grænser og forbud og jeg ska komme efter jer, var der ikke også snak om en aldersgrænse med solarie ?
Det er da fuldstændig hul i hovedet, lad dog folk gøre som de har lyst til (Med måde ikk..) en lov ved jo ikke om du er ansvarlig når du er 15 eller 21 og hedder Brian og ikke kan styre din brandert og slår Pelle ned inde midt på gaden fordi "han kiggede dumt på mig" .. ?