Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 21:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Anarkisten@ Spændende indlæg fra dig (for en gangs skyld :wink: ),lyder til du har lidt mere viden om staden, end de fleste herinde..
Er helt enig om lidt fængsel ikke holder pusheren fra at sælge.
Det der sikkert ville virke, var en 10 år i et kinesisk fængsel, eller en 10 år i russisk arbejsslejr :offtopic:
Problemet er de politikere, der ikke hører på hvad de forskellige eksperter på området har at sige.
Har så travl med at rage til sig og høre sin egen stemme - især denne regering!
Legalisering til personer over 18 er vejen frem.

-John Rooney.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
De siger at de tror pusherne føler sig svækkede af politiets arbejde, ovenikøbet "Forhåbentligt så meget, at de et tidspunkt erkender, at deres levevej ikke er så attraktiv længere". Hvad tror I om det? Jeg ved godt at hashsalg ikke stopper på noget tidspunkt, men er den gode gamle christiania-pusher en uddøende race pga. spasser-force-pusherstreet? Mødte for nylig en fyr i byen som følte det meget vigtigt at forklare mig at det ikke kunne betale sig at lave pusher arbejde pga. den fare der kommer med det - det er vel en holdning man hører i stigende tendens, eller er jeg galt på den?

Lige så længe der er efterspørgsel vil der være et marked. Det fuldstændig ligegyldigt hvor mange pushere politiet knalder. Der vil altid komme nye til der er villige til at løbe risikoen med ordensmagten så længe der er penge involveret.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]