Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 05:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 78 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Der var en dreng som var død af ti piller?
Jeg har ikke sat mig super meget ind i DXM, men er det ikke ret usandsynligt?

Og lagde i mærke til at i de dødsfald der, brugte de ord som "kombineret med," "medvirkende til dødsfald" osv..

Så det var ikke "ren" DXM som slog folk ihjel? Eller er jeg galt på den?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Erik T. Ion skrev:
Der var en dreng som var død af ti piller?
Jeg har ikke sat mig super meget ind i DXM, men er det ikke ret usandsynligt?

Og lagde i mærke til at i de dødsfald der, brugte de ord som "kombineret med," "medvirkende til dødsfald" osv..

Så det var ikke "ren" DXM som slog folk ihjel? Eller er jeg galt på den?

Ja, det betyder, at DXM ikke dræbte alene. Jeg vil gætte på, at de fleste af gangene, har det været fordi, det var kombineret med alkohol. En dum kombination, som de fleste uden den store viden ikke kender til.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Offset skrev:
Portuz skrev:
Offset skrev:
Well, I det mindste nævnte de ikke psychedelia.dk overhovedet. Hvilket så igen både er dårligt og godt, mht. HR.

Grunden til de ikke nævnte denne side var forhåbentlig at så var der ikke noget negativt at sige.

Kommer an på hvordan man spinner det. F.eks. kunne de sige at vi opfordrer folk til at tage stoffer. og relativt set ift. det officielle Danmark med dets FYFYFYFYFYFY attitude, så kan man vel godt se det på den måde. Har man dog den mindste indsigt i den her side ved man at det er en gang bullshit.

Men vi opfordre jo ikke folk til at tage stoffer, prøv at læse forsiden(bør være obligatorisk) Men vejleder hvis folk endelig beslutter sig for det.

Titel:
Medlem

Det jeg tænker på er at de jo godt kunne have taget on overdosis Benzo'er eller noget?

Det er vist ret hurtigt ude af kroppen igen, det mener jeg da at have hørt før i forbindelse med noget drug-rape..

Correct me if im wrong..

Titel:
Bingofjæs

Geografisk sted: Århus
Portuz skrev:
Offset skrev:

Kommer an på hvordan man spinner det. F.eks. kunne de sige at vi opfordrer folk til at tage stoffer. og relativt set ift. det officielle Danmark med dets FYFYFYFYFYFY attitude, så kan man vel godt se det på den måde. Har man dog den mindste indsigt i den her side ved man at det er en gang bullshit.

Men vi opfordre jo ikke folk til at tage stoffer, prøv at læse forsiden(bør være obligatorisk) Men vejleder hvis folk endelig beslutter sig for det.

Jeg ved godt hvad vi faktisk står for. Men bare fordi at det er et faktum, så behøver Praxis jo ikke at fortælle tingene som de er.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
det var jo stoffernes skyld at hun havde taget LSD!!! fyyyyha farlige stoffer :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DR-D skrev:
det var jo stoffernes skyld at hun havde taget LSD!!! fyyyyha farlige stoffer :roll:

Ja nu du siger det, nu er det ikke hash hele misbruget starter med, det er Dexofaner.

De gentog hvertfald flere gange at DXM var starten til et misbrug af hårde stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
jeg HADER HADER HADER tv2

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg ku godt li' at de sagde at dexofaner, føre til LSD og andre hårde stoffer :roll: Men det var da meget sjovt at se in en ketamin/2cb efterblæser 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kunne brække mig ved at se det, føj for helved en omgang sludder og fyre af.

:evil:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Øv! Nu er det for sent :? Der er vel ikke tilfældigvis nogen der ved hvor man ellers kan se programmet?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

fe_faqet skrev:
Øv! Nu er det for sent :? Der er vel ikke tilfældigvis nogen der ved hvor man ellers kan se programmet?

Hehe du gik sku glip af en go' griner:D Du kan måske på sputniktv2.dk ved det ikke rigtig :)

Senest rettet af Arius 15 apr 2008 22:47, rettet i alt 1 gang.

Titel:
MEGATRON

fe_faqet skrev:

http://www.sputnik.tv2.dk

Men du er nu ikke gået glip af noget.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Det var godt nok en sur udsendelse..
De vil finde de unge som tager DXM, og så tager de ud og lever i nattelivet på diskotekerne? Hvad med at de lige satte sig ind i hvad det er for en rus. De fortæller jo heller ikke rigtigt om rusen, og de idioter som har prøvet det snakker jo bare i tåger, lyserød verden? Fest? NEJ.

Og som altid snakker de kun misbrug, misbrug, misbrug, ingen brug.

Men ja okay man misbruger vel også medicinen da det ikke er beregnet til at lamme sig på. :lol: Men så misbruger man vel også en hampplante ved rygning, da den kan bruges til så meget andet.

Senest rettet af kemal 15 apr 2008 23:25, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem

Portuz skrev:
DR-D skrev:

Ja nu du siger det, nu er det ikke hash hele misbruget starter med, det er Dexofaner.

De gentog hvertfald flere gange at DXM var starten til et misbrug af hårde stoffer.

Ja men pigen fik dog sagt at de skulle prøve dexofaner første gang fordi de ingen hash havde.

Så er spørgsmålet om man ikke skulle trække det til at sige at mangel på hash fører til dexofan misbrug :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Jeg så ikke programmet men man vidste jo også på forhånd hvor det bar henad. Det jeg ikke fatter i forb. med disse programmer(der har jo været nogle stykker efterhånden) er at der ikke er nogle fagkyndige neurologer, farmaceuter ell. lign. som træder frem og siger det som det er.

Muskatnød er også et ret kraftigt hallucinogen og kan faktisk dræbe hvis du sluger hele glasset på krydderihylden på en gang.. ////SHOCKSHOCKSHOCK///// :shock: :shock: :shock:

iøvrigt... dødelig dosis for Dex ligger på ca. 25 mg/kg. 10 piller = 300 mg. Hvis drengen døde af Dex så kan han kun have vejet 10-15 kg. Historien burde i dette lys vinkles noget anderledes. Noget med sløsede forældre som efterlader medicin indenfor rækkevidde fra kravlegården.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det pisser mig fuckin af de her programmer, jeg sad og så det sammen med min uvidende og ignorante familie, så sagde hende værten der:

"Oh DXM, er Ecstasy på håndkøb, farligt uhahaha"
"6 er døde af DXM relaterede oversager, farlig farlig farlig"

Orkede bare ikke at forklare min familie at det var fucking løgn og forskruet sandhed, ligesom resten af Danmark tror de på alt hvad de får fortalt i TV'et...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
OMG hvor er det latterligt de artikler i gratisaviserne her til morgen. Det er direkte sørgeligt at se folk skrive så utroligt skræmmende pinlige artikler

Skam jer og skynd jer tilbage til journalistskolen, eller 6. klasse for manges vedkommende

Men så går der nok kun 2 dage før DXM er receptpligtigt.

Jeg kræver benzin på recept!!!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Sandheden hvis nogen er interesserede:

Narkotikasituationen i Danmark 2006
omkring 225 narkotikarelaterede dødsfald 2006. (ALLE former for narkotika, heroin, coke you fucking name it)

Alkohol situationen i Danmark 2001
omkring 2650 alkoholrelaterede dødsfald 2001. (KUN alkohol)

Okay, så hvad er det præcist for noget med at Dexofan som muligvis har været indblandet i 6 dødsfald siden det blev lanceret på market har noget som helst på alkohol som er den rigtige dræber når det kommer til euroforiserende stoffer, og endnu sjovere er at det er nemmere at købe alkohol end det er at købe Dexofan!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Men hvor stor en procentdel af brugerne er det?

Troede godt nok at der var flere end 250 doedsfald.
Hvordan ser det ud for de andre år?
Nogle som har et par links?

Og er enig. Man burde slå koldt vand i blodet, saenke paraderne og anskue sagen lidt mere sobert end al den råben og skrigen for at skabe panik og impulsloesninger!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 78 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]