Nu kan jeg også rappe om døde homies, eller i hvert fald døde folk, der gik på HG, mens man gik derude.
Citat:
Torsdag, d. 14/04-2005
Politiet søger nye vidner i drabssag i Fredericia
Af Jan Svanevik se video print artikel
Politiet gik torsdag på jagt efter nye vidner i sagen om drabet på en 25-årig narkohandler af tyrkisk afstamning i en opgang på Glentevej i Fredericia for en uge siden.
Nedskydningen af de to mænd skete i denne opgang.
Torsdag formiddag stoppede politiet trafikanter i området omkring Glentevej i håb om at finde vidner til nedskydningen af den 25-årige og hans 17-årige håndlanger og bodyguard.
Den 17-årige blev hårdt såret, men politiet har dog haft mulighed for at afhøre ham. Det gav ikke et gennembrud i sagen.
Otte betjente udspurgte trafikanter i området torsdag formiddag. Nu skal materialet analyseres for at finde nye spor og udelukke vildspor.
Muligvis var drabet på narkohandleren bestilt, fordi en bagmand ønskede at overtage narkohandlen.
Det kan politiet dog ikke bekræfte. I det hele taget er oplysningerne fra politiet særdeles sparsomme.
http://www.tvsyd.dk/page/13?article_id=12841Ham den overlevne har jeg spillet basket med. Er jeg ikke interessant?