Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=320556

Citat:
/ritzau/dpa - 5:44 - 12. nov. 2005

En hollænder og en franskmænd blandt de 14 anholdte, da indonesisk politi slog til mod fabrik, der kunne fremstille 100 kilo ecstasy om ugen.

Indonesisk politi slog fredag nat til mod det, der menes at være en af verdens største ecstasyfabrikker, rapporterede lokale medier lørdag.

Ifølge politiet er 14 personer anholdt, blandt dem en hollænder, en franskmand og fire kinesere.

Fabrikken i Serang-distriktet øst for hovedstaden Jakarta havde kapacitet til at fremstille 100 kilo ecstasy om ugen, hvilket svarer til en million piller.

Under razziaen beslaglagde politiet bl.a. 62,4 ton kemikalier til fremstilling af metamfetamin samt 6,7 ton til brug ved ecstasy-produktionen.

Myndighederne vurderer, at den tidligere kabelfabrik var i stand til at tjene omkring 10 millioner dollar (63 mio. kr.) om ugen, og at det formentlig er den tredjestørste fabrik i verden efter en på Fiji-øerne og en i Kina

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Damn, en nedtur! Men det har altså sine konsekvenser at være SÅ stor en producent og tjene så mange penge som de gjorde.

Men det er bare Christiania om igen... produktionen og salget vil blive spredt i hele området og over hele kloden.

Det er sørgeligt at se hvad folks skattepenge bliver brugt til.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
62,4 ton´s kemikalier. det jo sindsygt. :lol: . jeg gad godt se pic´s fra den fabrik der.... det lyder da til at ha været stort

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=401266

Der er et par billeder fra fabrikken..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Klamme forhold det bliver produceret under

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
ja endnu en grund til at have en mere åben narko-vejledning i stedet for illegalisering. Hvis laboratorier kunne producere under friere forhold, ville et mere "sterilt" laboratorie kunne bruges. Det der er jo klamt.
Håber ikke at der er for mange der har indtaget narko fra den "fabrik".. for den er da for uhygieinisk!

/Cope

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Infected Cope skrev:
Håber ikke at der er for mange der har indtaget narko fra den "fabrik".. for den er da for uhygieinisk!

Altså nu er det jo ikke pølser eller flûte de producerer, jeg tror ikke hygiejnen er så vigtig i den her forbindese, det vigtige er vel snarere om de renser det færdige produkt ordentligt op...

Titel:
Medlem

det nok ik så meget med om de vasker hænder når de har været på wc.. :wink: ., jeg tænker nu mere sløset omgang med farlige kemikalier og ja under dårlige forhold det ik optimalt...

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu vi er ved at narkoklabs...se flere eksempler her

Det ser lidt hyggeligere ud :lol:

Titel:
Medlem

helt sikkert.. jeg ledte efter den side i går men ku ik finde.. jeg takker :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Infected Cope skrev:
ja endnu en grund til at have en mere åben narko-vejledning i stedet for illegalisering. Hvis laboratorier kunne producere under friere forhold, ville et mere "sterilt" laboratorie kunne bruges. Det der er jo klamt.

/Cope

For det første er der jo nok pænt mange der har taget MDMA derfra, hvis de virkelig producerede så meget som der står, og for det andet kan jeg ikke se hvordan du kan vurdere deres produkt uden at kende noget til det. Sammenlignet med nogle af de billeder jeg ellers har set af undergrundslabs synes jeg faktisk det ser ret rent ud. Se f.eks dette billede fra Rocco's link:

Billede

Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om hvilken producent jeg ville vælge hvis jeg havde valget ud fra disse to :lol:

ARK: om de sløser med omgangen er da ikke til at sige ud fra de billeder, medmindre du da mener at det er sløset at de ikke er diskrete nok til at undgå at blive opdaget? ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke se nogen steder at der står noget om at produktionen har lancheret deres produkter.. Det kan kun advokaterne og politiet finde frem til. Hvem siger det ikke er en fabrik som knap nok er kommet igang, før den blev stukket til polisen?

Nu kan jeg ikke se billedet, og heller ikke linket.. Aner ikke lige hvorfor..

Men jeg er glad for at jeg endnu aldrig har konsumeret en pille jeg ikke er 100% sikker på mht. hvad indhold angår.

(måske lidt en klam "bichning" til alle der har prøvet E...)

Titel:
Medlem

yeti : ja både og..jeg mener bare når man ser der fylder med pizza æsker, cola dåser og andet lort lige ved siden af en producktion..så ku man godt fristeses til at få den tanke dem som lavede det ik gik så meget op i kemi sikkerhed osv.. du ved lige filmen " spun" :) selvom det selvfølig os bare er en film..det var såmen bare det jeg mente :wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvad med dit LSD Cope? Og dit 2C-B? Ved du hvilke forhold det er lavet under?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ARK skrev:
yeti : ja både og..jeg mener bare når man ser der fylder med pizza æsker, cola dåser og andet lort lige ved siden af en producktion..så ku man godt fristeses til at få den tanke dem som lavede det ik gik så meget op i kemi sikkerhed osv.. du ved lige filmen " spun" :) selvom det selvfølig os bare er en film..det var såmen bare det jeg mente :wink:

Der er da ingen pizzabakker på de billeder fra den fabrik? Taler vi om det samme?

Men udover det, så har du sandsynligvis ret, jeg tror heller ikke det er alle der går lige meget op i sikkerheden, der skal nok være en del som kun kender fremgangsmåden og så ikke aner en bønne om kemien bag, og som derfor ikke ved noget om farerne ved de forskellige ting eller hvilke relevante sikkerhedsforanstaltninger der kunne træffes. Men hvis man har en fabrik med den kapacitet, er man ikke for kvik hvis man ikke sikrer sig at dem der arbejder der er folk der ved hvad de laver og ikke afslører stedet pga. mistænkelige forgiftninger og ætsninger, eller sprænger det hele i luften fordi de ikke lige tænkte over at de ikke skulle ryge ved siden af ethertanken mens den var åben eller lignende.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

noname skrev:
Hvad med dit LSD Cope? Og dit 2C-B? Ved du hvilke forhold det er lavet under?

jaja...... øh...... nej :oops:

ok 2 "smuttere".... :oops:

Titel:
Medlem

yeti : nej det var ik lige den.. jeg hade siddet og gloet pic´s fra lab´s en hele aften og faldt over nogen nasty nogen derfor hehe.., men jo må være enig vis man har penge til at finaserer såen noget burde man os har "kvaliviseret arbejdes kraft " til at udfører det.. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Husk på de laver dem ikke for vores skyld..
De vil tjene penge, gerne hurtigt, så de gider ikke bruge folk der ved en masse, for de vil nok stille for store krav til udstyret, og nok også have en pæn bid af kagen oveni..

Titel:
Medlem

magnum : vis ik man stillede krav til udstyr osv hvor er man så henne ???.. jeg tror bestemt folk med den kvalifiseret viden omkring de ting er i "høj kurs" om man vil..selvfølig man kan lærer folk fremgangsmåden som yeti siger men..hvad kan man bruge det til vis de ik ved hvilke forholdsregler man skal tag.. :!: .,.men igen det kan jo varirer kraftigt fra lab til lab..og hvad man nu laver ik :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg TROR at de fleste bare lærer synteserne udenad i stedet for at sætte sig ind i organisk kemi.. De er jo ude på at tjene penge, ikke lave 100% drågs..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]