Eftersom der er ytrings og trykkefrihed i det her land er der ikke meget der kan gøres imod psychedelia.
Ligeså ser det ud til at det er svært at angribe stiften.
Medierne har magt, og lige nu er det "os" der er under luppen.
Jeg håber at disse sensations liderlige og usaglige udtalelser der blandt andet pryder visse af disse artikler, ikke bliver til holdninger og sandheder.
Det er sandt at visse personer bryder loven med ulovlige fester, men der findes tilsyneladene intet sted for deres musik og udfoldelser, hvilket de tilsyneladene ikke er ene om. Man kan ikke undertrykker kunst og kultur!
Idag ville jeg ønske at der aldrig var faldet så meget som et ord omkring disse fester, og at folk ville forstå at fester og musik ikke er farligt.
Ligeledes har jeg ondt af dem som fejlagtigt og mere eller mindre ude af kontekst, er blevet citeret.
Der er intet galt med det miljø der skaber disse fester, kun det miljø det forfindes i.
Der er således heller intet galt i konceptet "Psychedelia" andet end at de beskæftige sig med et emne som Danmark og Sundhedstyrelsen har erklæret tabu.
Til de forargede forældre er der bare at sige:
Vågn op og erkend at verden ikke ER, som i har valgt, den ser ud til

I har også et blandings misbrug af koffein, alkohol, nikotin, psykofarmika og andre præperater. Samtidig med dette fylder i jer med meningsløse sid-coms, ligegyldige quiz programmer og holdningsdannene aviser/nyheder.
....øhh ja, ville bare lige opsumere mine tanke omkring dette...
Kærlig hilsen én der bekymrer sig om alle...