Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 23:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hej

DR2 har temaaften med mange stofrelaterede udsendelser. Hvis jeg husker rigtigt er ihvertfald nogen genudsendelser.
http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Kommende ... 102944.htm

Mvh
BRB

Senest rettet af BRB 26 sep 2006 20:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det hele er en genudsendelse, jeg vil dog anbefale den sidste udsendelse om to par der lever på gaden og bruger pænt meget dope...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
hamp skrev:
jeg vil anbefale den sidste udsendelse om to par der lever på gaden og bruger pænt meget dope...

Ja. De er rimelig fucked. Pænt skræmmende at se. Enhver brugers mareridt!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den der Danmark på coke der lige er startet er skod af værste skuffe... De skolebørn, der angiveligt skulle være på coke i skolegården stammer tydeligvis fra en helt anden udsendelse; men er bare klippet ind i start og slut... og vupti er coke flytter fra et program der ser ud som om det er optaget i sen 90'erne til skolegården...

Men som andre siger Dope Sick Love er hård nok - så er et på tide at stoppe når man når dertil :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
Den der Danmark på coke der lige er startet er skod af værste skuffe... De skolebørn, der angiveligt skulle være på coke i skolegården stammer tydeligvis fra en helt anden udsendelse; men er bare klippet ind i start og slut... og vupti er coke flytter fra et program der ser ud som om det er optaget i sen 90'erne til skolegården...

Men som andre siger Dope Sick Love er hård nok - så er et på tide at stoppe når man når dertil :roll:

Ja, jeg synes også "Danmark på coke" virker som en lidt tvivlsom udsendelse på mange punkter. Men derimod vil jeg sige, at jeg ikke oplevede den form for "skræmmekampagne" i udsendelsen, som jeg egentlig havde forventet.

Derimod er "Dope Sick Love" en virkelig god udsendelse!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

.Kjaer skrev:
Ja, jeg synes også "Danmark på coke" virker som en lidt tvivlsom udsendelse på mange punkter. Men derimod vil jeg sige, at jeg ikke oplevede den form for "skræmmekampagne" i udsendelsen, som jeg egentlig havde forventet.

Nej der er ikke noget skræmme over det... synes bare det viser det er endnu mere halvhjertet... Den der sammenkædning mellem nogle tilfældige skolebørn og cokebrug i jetsettet i 90'erne, er mere end normalt tvivlsom for den type programmer... det er så klodset lavet at man direkte kan se det er nye og gamle optagelser man har klippet sammen (farve, lyssætning osv er væsenligt anderledes i jetset delen)... og uden nogen konklusion - eller anden sammehæng end at man har fået nogle tilfældige skolebørn til at sige de kender nogen der sælger narko (vel at mærke skolebørn i den alder der vil sige hvad som helst for lidt kameratid)... måske er det bare mig der er ved at blive gammel, jeg vidste sgu ikke noget om narko i 5. klasse :?

Det minder mere om den gængse Ekstra Blads logik... ung man dør af at blande svampe, esctasy, robber og har i øvrigt svagt hjerte... overskriften næste dag: DRÆBERSVAMPE KRÆVER ENDNU ET DØDSFALD! - en hel by i chock, teenagere dør på stribe, politiet er magtesløse overfor den nye type livsfarlige dræbersvampe der lurer i enhver villahave... EB's mand er på sagen... og bla bla bla det sædvanlige ævl...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
det eneste skræmmende ved udsendelsen, new york junkies, var hende den uhyggeligt skræmmende hjælpeløse dame - der hele tiden sagde -Sebastian-.... Det navn bliver aldrig det samme for mig igen....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]