Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 08:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

George Michael ryger joint på tv (Fra Ekstrabladet 2006-10-20)

Den skandaleombruste popstjerne forsvarer sit cannabis-misbrug i et tv-program, mens han pulser løs på en joint

Sola Kruchov Sørensen

Hidtil har det ellers heddet sig, at den koncertaktuelle superstjerne ikke har problemer med stoffer.

Men ikke desto mindre indrømmer han nu i et interview med den engelske tv-kanal ITV1, at han ryger pot for at holde sig oppe.

- Det gør mig glad og normal. Jeg vil sige, at det er et fantastisk stof, men åbenlyst ikke særligt sundt, siger George Michael ifølge den engelske avis The Mirror.

Superstjernen er to gange indenfor kort tid blevet slæbt ud af sin bil, fordi han er faldet i søvn hen over rattet. Begge gange har han været i besiddelse af pot, men har nægtet enhver form for problemer i den henseende.

Nu tager han imidlertid cannabis-bladet fra munden og fortæller sandheden.

- Det er rigtigt godt for kreative mennesker, siger han men tilføjer samtidig, at det kan være et forfærdeligt stof.

Tro mod pot
George Michael fortæller også, at pot er det eneste stof, han nogensinde har fundet værd at bruge, så om ikke andet er der da noget den skandaleramte og seksuelt frustrerede popstjerne er tro overfor.

Han siger samtidig, at det først er her senere i livet, han for alvor har gjort brug af det.

- Du skal være på det rigtige tidspunkt i dit liv for at tage det. Du skal have opfyldt de fleste af dine ambitioner, fordi det gør dig så afslappet, at du mister ambitionerne, mener den nye pot-ekspert.

Den blot 43-årige stjerne, der netop har gjort comeback til alverdens koncertscener benytter også lejligheden til at reflektere over livet.

Og faktisk er han glad for, at han valgte stofferne fremfor alkoholen.

- Christ, hvis jeg drak så meget, som jeg ryger. My God, så ville jeg være som Keith Richards.

Hele interviewet med George Michael vises på ITV1 d. 31. oktober.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Skal han ikke også snart ind og sidde fordi han blev busted i hans bil, gået kold, i besiddelse af GHB?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Mener også jeg har hørt en masse om han fylder sig med en del drugs .. Nogle der kan bekrafte det ? :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
Sufix: Der har været en tråd her på Psy.dk om Georg Michael før kan jeg huske, hvor han var gået kold i sin bil med en joint og en flaske GHB..
Desværre kunne jeg ikke lige finde den da jeg brugte søgefunktionen :(

Mvh Kermit

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige rundt om hjørnet
george michael fyrer bare op så det vil noget!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]