Eleusis skrev:
Teletons, det du skriver er så himmetråbende dumt og ignorant, at det løfter dumhed op på et helt nyt niveau. En slags dumhed 2.0 om du vil.
I dine ører er det dumt, for mig er det ikke dumt, så vidt jeg kan se har jeg ikke kaldt nogens meninger for dumme. Mine meninger, om de så er forskellige fra jeres, er vel stadigvæk ok?
Eleusis skrev:
Iøvrigt så er det da et afskyeligt og fascistisk menneskesyn du giver udtryk for der. Tager du selv illegale stoffer? Og hvem af Psychedelias brugere som er "afhængige af illegale stoffer" skal tage vi tage fat på, når vi er færdige med de heroin-afhængige? Det skulle ikke undre mig om halvdelen af boardet hører inde under den kategori...
Lad da lige være med, at kalde mig facist tak!!!!! Det var da grove ord, er du sikker på du helt ved hvad facisme er?
Ja, jeg tager da illegale stoffer, men jeg er ikke afhængig, så dum er jeg dog ikke. Jeg går heller ikke ud fra, at der er nogle herinde, der er hooked på hårde stoffer. Fordi vil det ikke stride lidt imod HR politikken? Narkomaner der rådgiver andre, om at tage stoffer på sikker vis! Den sætning er ligesom selvmodsigende ikke? Når jeg siger narkomaner, snakker jeg ikke om hashomaner.
Eleusis skrev:
Igen, du giver virkeligt udtyk for et usædvanligt egoistisk og klamt menneskesyn. Det kunne jo være sjovt at se om du ikke selv hører inde under kategorien: "misbruger af samfundet" og parasit på mine skattepenge. Har du arbejde? Får dine forældre pension, eller nasser de på mig? Har du nogensinde været syg i længere tid, eller fået medicin? Hvor meget har du Teletoons egentlig kostet mig i skattepenge igennem årene?
Jeg har arbejde. Mine forældre får pension ja, men de har knoklet hele deres liv. Har aldrig været syg i længere tid. Har aftjent min værnepligt. Får ikke noget medicin, andet end antibiotika når der er brug for det. Tror nok jeg har gjort mit for samfundet. Så hvad har jeg kostet dig? Min folkeskole og mine få lægebesøg. Kan godt se jeg har været dyr. Måske det er dig der koster samfundet penge, derfor du syntes det er iorden bare at bruge penge på heroin.
Eleusis skrev:
Fornuftig snak! Men nu er det jo sådan, at heroin-misbrugere sagtens kunne passe et arbejde, osv. hvis de fik deres heroin udleveret af staten, og ikke hele tiden skulle skaffe penge til dope. Rent faktisk er de fleste junkier langt flittigere og hårdtarbejdende end du selv er. Hvordan skulle de ellers skaffe penge til heroin?
Jeg arbejder 45-65 timer om ugen, tror nok jeg arbejder hårdt nok, tror du ikke det? Jeg er den type, der bliver weekenden over, kun for at hjælpe min kapitalistiske boss færdig. Det er det jeg gør, for at leve mit liv. Men jeg kan godt se, junkier arbejder mere end mig.
Eleusis skrev:
Tør tårene! Jeg føler mig personligt angrebet af dit menneskesyn, og at du kan være så skråsikker omkring noget du tydeligvis ikke har så meget forstand på, men jeg klynker ikke, vel?
Hvis du ikke skal snakke ordentligt, skal jeg heller ikke. Folk som dig tænder en ild indeni mig, du er garanteret, en eller anden latterlig, vatindpakket, virkligheds isoleret no-brainer, der sidder på sit kammer og fatter ingenting af noget. Højdepunktet i dit liv er, når nogen har postet en mening, du identificerer som et personlig angreb. Er det fordi du er lidt junkie?
Jeg kan ikke engang lide, at skrive som jeg gør nu, der kommer jo intet godt ud af det, men af en eller anden grund, så er det lettere at lave, personlige angreb på folk, der er pro-et-eller-andet-med-fri/gratis-narko på det her board, end det er at lave et personligt angreb imod en, der er imod den givne holdning! Det er da lidt plat. Kan du ikke bare skrive som Prometheus, han/hun forstår da at argumentere på en voksen og acceptabel måde. Er det fordi du er DEDIKERET du kan opføre dig sådan?
Eleusis skrev:
Det er ikke den kendsgerning at du ikke deler deres holdninger, der gør dig ignorant og kynisk. Det klarer dine ignorante og kyniske holdninger fint selv.
Jeg gider da ikke blive kaldt ignorant, kan du andet end at svine til? har du nogle argumenter udover dumhed 2.0?
Kynisk er jeg måske til en mindre grad, men når jeg kan knokle røv og tage stoffer, uden at blive afhængig, så skal jeg fandme ikke, trækkes ned i sølet, af nogle svage mennesker der ikke kan klare at leve. Undskyld mine holdninger føles som et personligt angreb på dig, det er jeg virkelig ked af, men der er ytringsfrihed i dette land og jeg har alt ret til, at have min holdning og det også uden, du smider om dig med skældsord. Det er simpelthen ikke, en acceptabel måde at føre en samtale på, for ikke at tale om umoden.
Elmand skrev:
du er vældig glad for den der med tvangsindlægning tele-tons, men jeg synes godt nok det er et farligt spor at komme ud på.
Hvor meget heroin skal man tage for at blive tvagsindlagt?
Gælder det kun heroin?
Myndighederne er ikke kendt for at skelne sønderligt meget mellem stofferne, og da slet ikke rangere dem efter skadelighed. Misbrugere af andre stoffer kunne vel også blive tvangsindlagt så?, jeg mener at huske at du har røget cannabis hver dag i 6 år, det er bestemt et misbrug i regeringens øjne.
Hvordan skal man ellers stikke ud fra normalen, for at blive tvangsindlagt?
Hvis man ikke kan leve uden at begå berigelseskriminalitet, er man selvskreven til tvungen afvænning.
Ja jeg har røget cannabis i mange år, men jeg snakker om narkomaner. Ikke hashomaner, slap da lige af med din kategorisering af rusmidler.
Der er langt fra forbrug af cannabis-produkter til misbrug af Heroin.
Men ok, måske er det fordi jeg syntes at junkier er det klammeste i verdenen. Hvis man kan blive så forelsket i et pulver at man vil begå vold for det, ja så er man fandme svag. Jeg siger tvungen afvænning ok. Ikke tvangsindlagt. Tvungen afvænning. Låst inde, kommer først ud når man er clean. Det eneste tidspunkt man bruger vold, på grund af narko, er når vennerne kommer for langt ud i forbruget.
Hvorfor er det, nogle junkier skal have det lettere? Skær alt støtte til dem væk, brug det på at bekæmpe heroinen istedetfor, sæt straffen for at deale heroin urealistisk højt op, benyt udvisninger, hvis det er muligt i den gældende sag. Jeg har kun det her syn på Heroin, selvom jeg tidligere, skrev alle illegale stoffer på markedet. Heroin er bare noget lort efter min mening.