Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 22:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Endnu en gang bliver techno & stoffer stemplet til at hænge sammen.

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/pla ... 279493&r=1

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Haha, fuuck! "Det er ikke mere end en måned siden en mand på 17 år fra Ølgod døde af lightergas, alligevel fortsætter de unge med at tage stoffer.".

What!? Hvad fanden har en ung fyrs uheld med lightergas at gøre med de unges stofforbrug til fester!??

Hør fjolserne fra hardstyle miljøet :lol:

:wink:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
ja både frimærker syre, gas og rohypnoler :lol:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Det er da den helt rigtige fest de har fundet hvis de vil dokumentere at folk tager skade af narko :lol: Så længe det kun er hardstyle-fester de lukker så for min skyld ingen alarm.

-Jimmy Carter

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Det er også ret træls, for at sige det på godt jysk, at de altid kun formår at interviewe folk, hvis ordforråd ikke strækker sig længere end til: "Det er vildt fedt at tage stoffer, derfor tager jeg det" (eller hvad han nu siger, men det er the jist of it.).

Udover det, stinker det fuldstændig groft.

Titel:
Site Admin

Fedt at de spørger hende: "Er der intet man kan gøre, så folk ikke dør på stribe" og hun svarer: "Nej, det er problemet med stoffer, man kan intet gøre". Det burde da få selv en journalists alarmklokker til at ringe... Hvad med evt at tage mindre din dumme ko.

MVH
KenIshii

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
KenIshii skrev:
Fedt at de spørger hende: "Er der intet man kan gøre, så folk ikke dør på stribe" og hun svarer: "Nej, det er problemet med stoffer, man kan intet gøre". Det burde da få selv en journalists alarmklokker til at ringe... Hvad med evt at tage mindre din dumme ko.

Det er sjovt, de unge der tror på alt hvad sundhedsstyrelsen skriver om stoffer men alligevel tager dem har det med at gøre løgnene til en selvopfyldende profeti, i og med at de som hende i interviewet rent faktisk tror på at man "intet kan gøre". Det er som om de fuldstændig lægger ansvaret for deres egen krop fra sig.

Statslig HR NU!!!

Titel:
Relativistisk båthorn

Entheo skrev:
Haha, fuuck! "Det er ikke mere end en måned siden en mand på 17 år fra Ølgod døde af lightergas, alligevel fortsætter de unge med at tage stoffer.".

What!? Hvad fanden har en ung fyrs uheld med lightergas at gøre med de unges stofforbrug til fester!??

Og i går døde flere hundrede afrikanske børn af mangel på mad, men alligevel fortsætter de kommunalt ansatte med at smide mad i skralde-spanden :roll:

Er de totalt lige-glade med mennesker's ve og vel, eller hvad?

Den der påtagede forargelse er hyklerisk. Selvfølgelig er det tragisk for dem der kender dem der kommer til skade, men det ville være Uærligt hvis vi alle lagde os ned og begyndte at græde over folk vi ikke selv kender personligt.

Et godt samfund med plads til hinanden er det eneste rigtige, og hvor der er et solidt socialt netværk, så eventuelle skader minimeres. Men det betyder altså ikke at man ska' føle sig personligt ramt af hver eneste skæbne det går galt for i danmark eller verden. Det er jo Umuligt for selv den bedste moder theresa at bekymre sig om alle, og det gør hende vel ikke til en led kyniker eller menneske-hader?

Jeg ku' iøvrigt ikke se klippet på web-siden, så min udtalelse er mest bare opsparet harme over nutiden's falske med-menneskelighed. De journalister og kommunal-arbejdere, og andre, der er 'chokerede', er squ da pisse-ligeglade når de kommer hjem i deres varme villa'er. De får deres løn _fordi_ de er chokerede, og ikke fordi de ligger søvn-løse over de eksistenser i danmark og resten af verden der lider under undertrykkelse og rå-kapitalisme.

"Vi må gøre noget ved narko-problemet", si'r de og ser ud som om deres verden er ved at bryde sammen. Dagen efter har de glemt personen de lavede et indslag om dagen før. Hyklerisk og falsk næste-kærlighed er hvad det er.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Ja, der er vist ingen tvivl om at udtryk som "Jeg er dybt rystet", "Det er meget chokerende at se" og "Det kan vi ikke være tjent med" er ved at være så slidte at det begynder at blive komisk :)

Titel:
Relativistisk båthorn

Men det sælger åbenbart aviser.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

"Det der sker når du tager det.... det er at du får rysten af det. Det jeg hader allermest det er at jeg får rysten i mine ben. Det sitrer i mine ben, så jeg ikk ka ligge stille. Og det er til at drive en til vanvid, ikk'å - fordi man ka bare ikk lig' stille."

:lol:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Gaia skrev:
"Det der sker når du tager det.... det er at du får rysten af det. Det jeg hader allermest det er at jeg får rysten i mine ben. Det sitrer i mine ben, så jeg ikk ka ligge stille. Og det er til at drive en til vanvid, ikk'å - fordi man ka bare ikk lig' stille."

:lol:

haha så grinern :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
jøsses.. lukkede den video efter et helt minut med hende "Dorte" der plaprer om noget jeg formoder er Amfetamin.

Det er trist at se de unge i vores land tage de imo kedelige gadeplansstoffer som amf..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Det er hårdt at se sine venner falde om på stribe... Det er rigtig hårdt

Tak skæbne... må være noget af et miljø hun kommer... på stribe ligefrem :shock:

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
LSDrejø skrev:
Citat:
Det er hårdt at se sine venner falde om på stribe... Det er rigtig hårdt

Tak skæbne... må være noget af et miljø hun kommer... på stribe ligefrem :shock:

Ja det tænkter jeg også :O

Det er da de helt rigtige folk de får snakket med når de vil lave et skramme billede :S

omg..

Citat:
Har både taget syre og frimærker
hehe :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Citat:

Hun mener jo formentlig hun har taget dråber og frimærker.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Johndeere skrev:
Citat:

Hun mener jo formentlig hun har taget dråber og frimærker.

jo, lyder stadig sjovt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
JEL skrev:
Og i går døde flere hundrede afrikanske børn af mangel på mad, men alligevel fortsætter de kommunalt ansatte med at smide mad i skralde-spanden :roll:

HØRT!!!

Men fuck da de danske indedørs techno fester. Tag til hemmelige skovfester, eller syd på til festivaller istedet. Så slipper man også for lyserøde benvarmere, sutter, forvirrede 16/17årige, nedturs amfetamin muskelaber og dårlig dårlig dårlig carma og stemning.

Ja fuck Danmark, nu når jeg er igang med at bitche (hehe) Jeg er virkelig ved at være træt af det her lorte land. Alt for meget kontrol, brok, stress og jag

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
eedeolla skrev:
Men fuck da de danske indedørs techno fester. Tag til hemmelige skovfester, eller syd på til festivaller istedet. Så slipper man også for lyserøde benvarmere, sutter, forvirrede 16/17årige, nedturs amfetamin muskelaber og dårlig dårlig dårlig carma og stemning.

Du minder mig i vederstyggelig grad om den slags folk, som mener at have set lyset, og det forekommer mig i øvrigt skødesløst at placere de "hemmelige skovfester" på et grandiøst højerestående podie, når også disse frekventeres af "forvirrede 16/17 årige", "amfetamin muskelaber" og sikkert også "lyserøde benvarmere".

Tag det nu roligt. Det er fint du har været til en god festival, og har fået en kanon oplevelse, men at forbande samtlige initiativer inden for elektronisk musik i Danmark er måske i overkanten, også selvom mange af dem lider under manglende ånd og professionalisme. Der findes skam stadig events herhjemme, som det er værd at deltage i. Det gælder bare om at opsøge dem, eller at skabe dem.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Du har fuldstændig ret, men jeg synes bare at det har taget en negativ drejning her på det sidste. Og ja som sagt er jeg død træt af Danmark fortiden.

Håber jeg får en eller anden mulighed for at skride, så jeg ikke skal gå og bitche hele tiden. tror det ville være sundt for mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]