Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 20:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
[iframe]http://politiken.dk/indland/article248020.ece[/iframe]

http://politiken.dk/indland/article248020.ece

Og i forbindelse med ovenstående kommer denne artikel:

[iframe]http://politiken.dk/indland/article248090.ece[/iframe]

Dog må man nok i første omgang tage det med et gran salt, da det som der står, er Ekstra Bladet der har stået for afsløringen

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Fordi der er fundet spor af kokain på nogle toiletter, så flyder gymnasiet pludselig i kokain? Typisk Ekstra-bladet journalistisk: Overdrevet, sensationalistisk og i sidste instans totalt ligegyldigt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Ja, skulle til at poste det samme.

Lidt sjovt, at det kommer næsten samtidigt som filmen "Rich Kids". :)

Udover det, så vil jeg da mene, at eleverne tager det til gymnasie-fester? Det ville jeg da gøre - jeg tror ikke, at der er specielt mange mennesker, som har råd til en så dyr vane, som cokain i hverdagene?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jaspar skrev:
Ja, skulle til at poste det samme. Lidt sjovt, at det kommer næsten samtidigt som filmen "Rich Kids". :)
Udover det, så vil jeg da mene, at eleverne tager det til gymnasie-fester? Det ville jeg da gøre - jeg tror ikke, at der er specielt mange mennesker, som har råd til en så dyr vane, som cokain i hverdagene?

Hvis man skal tage artiklerne seriøst, så får de unge godt 20.000 kr i 'lommepenge' om måneden, så tror ikke pengene er noget problem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg så lidt om det i Godaften Danmark (efter opfordring fra kammerat). Der skulle vist også være en film på vej, der skulle handle om de riges stofforbrug og selskaber.

"Rich Kids"

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Imo beder forældrene selv deres børn om at få et kokain misbrug når de giver dem 20 kilo i "lommepenge".

Fy for helvede en omgang. Kokain på gymnasiernes toiletter. Det kunne selvf, som jaspar siger være til festener, og som posteren (kan ikke liger se navn. Desværre, det var den promovering :Razz: ) af dette indlæg siger så skal det nok tages med et gran salt når det er EB. MEn jeg tænker stadigvæk sørgelige tendenser.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Imo beder forældrene selv deres børn om at få et kokain misbrug når de giver dem 20 kilo i "lommepenge".

Fy for helvede en omgang. Kokain på gymnasiernes toiletter. Det kunne selvf, som jaspar siger være til festener, og som posteren (kan ikke liger se navn. Desværre, det var den promovering :Razz: ) af dette indlæg siger så skal det nok tages med et gran salt når det er EB. MEn jeg tænker stadigvæk sørgelige tendenser.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Tænk at de bruger en 100-lap til at "sniffe med".. Man kan bruge en 100-lap til at sniffe amf med, men coke!! Der skal bruges special-rør el. 500 & 1000 lapper :P.

Nå, ontopic :)..

Hvor mange elever går der på det gymnasium ?. Lad os bare sige 900.

Hvis der er 2 - 3 af dem der dagligt sniffer lidt coke på lokummet, så flyder det pludselig med narko (på hele skolen) :p.

Men fy. hvor jeg dog misunder de unge der får 10 - 20k kr om måneden!!! (sikke meget narko jeg kunne tage) :O

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Sway skrev:
Tænk at de bruger en 100-lap til at "sniffe med".. Man kan bruge en 100-lap til at sniffe amf med, men coke!! Der skal bruges special-rør el. 500 & 1000 lapper :P.

Ja, sikke en omgang tabere :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Hørte lige i nyhederne et interview med en af de unge, som var blevet interviewet om sin bil, som så senere hen i EB var blevet fremstillet som narkovrag, som "sniffede kokain med et guldrør belagt med diamanter" - no fucking kidding.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Citat:
Peter Kuhlmann understreger, at foreningen for eksempel via dialog med de studerende godt ved, at de unge nyder rusmidler som alkohol og hash. Men det er ikke i skoletiden, det foregår. Hvis det var normalt, at eleverne tager stoffer i forbindelse med undervisningen, ville lærerne bemærke det, mener han

Hehe yeah right. En del af mine venner der har gået i gymnasiet har fortalt om en klar tendens til at indtage en øl eller to i pauserne engang i mellem, eller et par joints alt efter hvad man er til

I nogle perioder har de drukket et par øl hver, hver dag i ugen, og der er aldrig nogen der siger noget. Og det er ikke bare to stk. men en gruppe på 10 i én klasse. Så mon ikke det bare er et overset problem?

Siger ikke at det er normalt på alle gymnasier, men hvis det er så udbredt på to gymnasier, ville det undre mig hvis der ikke var flere der drak/røg i skoletiden over hele landet.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Eleverne svarer igen her:

http://politiken.dk/indland/article248266.ece

Titel:
Dedikeret medlem

Så vidt jeg ved, og ret mig endeligt hvis jeg tager fejl, er drugwipes ikke specielt pålidelige, og kan spore narkotika som er både en og to uger gammelt?

Er der nogen der ved hvor man kan finde noget info/faqs om de her drugwipes?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Kunne det ikke være sjovt at teste toiletterne for narko på de forskellige avishuse? :D

Jeg undrede mig også over, at artiklen "tilfældigvis" lige falder samtidig med at man gør opmærksom på filmen "Rich Kids". Det stinker langt væk. Helt ærligt så tror jeg ikke en døjt på de artikler. Enhver tosse kan komme ind på et toilet, drysse lidt coke, og sige at man har fundet rester og dermed blæse det op.

Depraveret lorte-sensationsjournalistik :x

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tror nu også at det er meget mere opreklameret end hvad virkeligheden er..

Det er meget sjovt at se Peter Kuhlman's udtalelser og interviews over det hele, han er rektor på mit gym! :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]