Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 07:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

http://politiken.dk/indland/article266879.ece

Man kan forestille sig scenen lissom det skete i nordkraft, bar med amf self.

men danm sådan en pakke må da ikk være så svær at afsætte til en hyggelig pris-

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Bare det var mig der havde haft fingrene i de rygsække. Politiet havde ikke fundet 1 eneste.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville ikke kunne smide noget med så meget værdi ud i havet, lige meget hvor mange toldere der så var på vej ombord :D

Og hvis det var mig der havde fundet cola for 20.000.000 kr, så havde jeg nok ikke bare taget et par pakker :D (Drømme-tænkning)

De lokale må da være skøre :o

Titel:
Junior medlem

Da jeg begyndte at tænke på hvordan det ville være at finde sådan en taske, fik jeg det fysisk dårligt - DA JEG KOM I TANKE DET IKKE ER SKET :twisted: :twisted: :twisted:

Kæft man, det kommer jo direkte efter at vinde i lotto på ønskelisten!

Titel:
Dedikeret medlem

hvis man kender en der har været på ferie på den/strand hvor der manglede nogle pakker, er det nok en fed ide at rigne til dem :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Visias skrev:
Jeg ville ikke kunne smide noget med så meget værdi ud i havet, lige meget hvor mange toldere der så var på vej ombord :D

Og hvis det var mig der havde fundet cola for 20.000.000 kr, så havde jeg nok ikke bare taget et par pakker :D (Drømme-tænkning)

De lokale må da være skøre :o

Haha de har da så meget allerede at det ku være lige meget med at tage den "sjat" på stranden.. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg turde sgu ikke bare samle det hele op og så gemme det herhjemme i lejligheden. Det ville være alt for risikabelt. ;)

Men havde jeg nu fundet det, så havde jeg da taget toget mod Aalborg og så smidt det meste hos forskellige brugere herfra op igennem Danmark for tilsidst at forsyne Aalborg-genserne med gratis kokain. ;)

Titel:
Medlem

Jeg har aldrig taget noget kemisk, og ønsker det ikke, så jeg ville bare snuppe én enkel pose, og give det til en gut, som har foræret mig en del hash og skunk. :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
Da jeg læste nyheden i morges tænkte jeg også bare "Jeg skal fandme ned og dykke efter mere", det er bare ren ønsketænkning at finde en rygsæk, eller bare en enkelt pakke, kæft det ville ikke være svært at få af vejen, bare åbne pakken og så et sugerør i ^^ :D -- ej, men det er sku for mange penge man bare smider over bord ;)

Titel:
Dedikeret medlem

man kan komme i stuationer hvor der ikke er andet at gøre, kan du se tolderne er på vej og smider du så ik kokainen, så er det sku dig der er et fjols. hvis du er mistænkt for at have 35+ kilo kokain på båden skal de nok finde det.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvordan kan i snakke om at give det gratis væk og ikke ville tage det, fordi at "jeg tager ikke noget kemisk"!? Vi snakker 20 fucking millioner kroner!!! Eller et par mill. for en pakke eller to.. Damn :roll:

Jeg må indrømme at jeg ville være villig til at satse lidt af hvert, for sådan en potion penge!

:wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg ville først snuse mig en ordentlig fætter for lissom at få styr på nerverne ik? Så ville jeg gemme halvdelen til senere salg og derefter smide omkring mig med resten til venner, bekendte, bagsæder i busser, sharwarmagrills og somaliklubber... Bare gå helt agurk samtidig med at jeg blev ved med at sniffe.. så ville jeg højest sandsynligt blive snuppet af policen for derefter at blive smidt i detentionen og flegne af grin over mig selv, grinet ville så senere aftage når det gaår op for mig hvor meget på skideren jeg egentlig er (dog med et håb om at de ikke ved noget om det jeg har gemt)..... Kort sagt, jeg ville slet ikke kunne administrere et sådan fund!!

Titel:
Relativistisk båthorn

Jeg undrede mig mest over hvor-fra de vidste der var taget pakker fra ryg-sækkene. Hvordan ka' de vide der er det? Hvordan ka' de vide ryg-sækkene ikke bare var fyldt med det antal de fandt?

Mystisk. Måske lå der en følge-seddel fra fragt-centralen, med antal colli og hvad ved jeg :)

Eller måske nyheden bare er fup for at fast-holde fokus på 'narko-problemet'? "vi _må_ jo gøre noget når det sådan flyder ind med narko i landet" (og så er denne slags 'historier' jo altid rare at ha' for myndighederne (måske policen selv har kastet dem ud (måske med lidt hjælp fra coast-guarden? Eller falck? Eller andre sammen-spiste fanatiske narko-modstandere)? Lidt af deres tidligere beslaglagte stash måske? Hvem ved? Der er jo en krig mod narko igang, og i krig gælder alle kneb jo))

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
HOV HOV!!! Landbetjenten på rømø er en farlig gut!!! og den eneste ;)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Mon ikke der var mange der pludselig fik en stor trang til at gå en tur på stranden? :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Winky skrev:
Jeg har aldrig taget noget kemisk, og ønsker det ikke, så jeg ville bare snuppe én enkel pose, og give det til en gut, som har foræret mig en del hash og skunk. :lol:

Så kunne du jo roligt give dig i kast med kokainen. Det er jo som bekendt ekstraheret fra en plante, og går derfor ikke under dine "kemiske" betegnelse. :wink:

Som en sidebemærkning kan jeg da tilføje, at jeg synes det er noget pladder når folk taler om, at de ikke vil tage noget "kemisk". Hvad fanden skulle grunden være til det? Er de "kemiske" stoffer farligere, eller har de ingen ånd i sig? Jeg fatter det simpelthen ikke...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
De har lige præcis det du siger: Ingen ånd

Jeg forstår godt hvad du mener, men de der fra den her side af. Jeg forholder mig til stoffer sådan her:

Der er stimulanser, der er ethongene planter og der er psykedelika. Ja der er mere, og sikkert ikke korrekt formulere i forhold til alle mulige fine ord, men jeg ridser det op på den her måde for hurtigt at forsøge at forklare:

Stimulanser ser jeg folk få en falsk følelse af. de doper sig med selvværd. Jeg kan godt finde på at tage dem selv, det er sjovt nok, og til tider hyggeligt MEN jeg kan ikke forsvare dem.

Alverdens mere eller mindre aktive ethnogene planter, som kratom, kanna osv.
Vækker ikke den store interesse, ser dem som supplementer. B-narko. kan også være hygglige nok. Lidt i stil med en kop kakao.

Psykedelika/bevisthedsudvidende er dem jeg har det bedst med. Ikke lettest ved at forhold emig til, men her føler jeg at jeg kan stå 100% indenfor noget og forsvare det. Jeg ser ligefrem folk der får noget ud af det.

Der findes alt mellem himmel og hav her imellem på kryds og tværs af min fine lorteskitse. Stoffer med "kombinationer" heraf, helt 4. eller 10. betegelser, som du helt sikkert er langt bedre til at opremse end jeg er.

En moral jeg tilsyneladende har ret svært ved at forsvare, men ikke des mindre er det nogenlunde min holdning. Psy er jeg sikker på at jeg vil bevare interessen for, hvorimod stimulanser og stoffer der bærer præg af ikke er noget jeg vil tage med mig ind i døden. Giver det sidste bare en smule mening?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Men diverse psykedeliske stoffer kan også være syntetiske? ("kemisk fremstillet" om du vil)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Jeg bruger ikke "kemisk fremstillet" for at forklare hvad jeg mener og dette syn på det er heller ikke min holdning. Om den fx. meskalin jeg indtager er syntetisk eller grød er for mig et fedt. Det virker jo ens, eller? Ikke for mig at se.. Indsæt gerne egen fortolkning af ordet placebo her. I love placebo.
Det er bare ikke det samme hvis det fx er et Reseach Chem eller et stimulans og så hvis vi står med noget gammelt og velkendt der knytter sig nært til menneskehed som fx. alkohol, cannabis.
Jeg er uening med Winky, som udtalelsen fremstår - den er tvetydig hvis man har lidt vilje og for en stund kan ignorere at der bliver sagt kemiske stoffer. Jeg prøver blot at åbne for forståelsen for at fordømmelsen af coke godt kan være af andre årsager end fordi det er "kemisk fremstillet".
Og nej, det jeg først har skrevet er ikke nogen god forklaring af hvad jeg mener, men det er vel også ligemeget. Pointen var at jeg måske godt kan forstå hvorfor Winky siger det han/hun gør, men at det (undskyld Winky) bare ikke lader til at han har så mange fine betegnelser at have det i.

I grunden er Winky vel ganske typisk. Fanget midt imellem. Jeg synes han grundprincip med at lade coke være er rigtig godt, men derfor skal jeg selvf. ikke fordømme coke. At han så siger fy-skammeord som "kemiske stoffer" er knapt så smart. For mig bliver det bare først skammeligt når det går ove ri ekstremerne og der kommer frelser-kampagne i det. At alle stoffer er stoffer og alt muligt andet med at det er lige meget om de er blevet renset og synteseret med menneskelige vidundere eller om de er fra naturen, som vi kender. (og ja, det er ganske unuanceret stillet op, men sådan er det bare. Jeg skammer mig når jeg har fået samvittigheden igen)
Når mennesket fx har spist svampene, kaktussen, lianen eller tygget kokabladende i gennem så lang tid og stadig gør det så ser jeg færre problemer i at holde sig til det end de nyere påfund. Påfund om at gøre det ultimativt, fantastisk og hyper potent. Helt rent. Det er sikkert også meget godt hvis det er som man drømmer om det skal være. Jeg ser bare flest fordele i at holde sig på "den sikre side". Det vi kender virkningerne af bedst. Jeg har ikke sagt at coke ikke er ok, men jeg kan bare ikke forholde mig til det.. Også fordi det er så vanedannende.
Jeg er ret dum grundet cannabis så meget dybere kommer det vist ikke. Jeg tror faktisk også at langt de fleste er enige om det. Det jeg snakker om lige nu er bare fuldstændigt fundamentalt for opfattelsen af moderne videnskab. Det vil ende på et plan hvor man kan blive ved, uden at komme videre.

Btw: selvf. skal der komme nye stoffer til, men jeg synes der er smartere at benytte sig af dem fra jesu tid og tage til takke for at vores forfædre har testet dem for os. Hvor fanden ender det ellers henne?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Lolland/Falster
Baare det var mig :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]