Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 16:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Fra http://www.dr.dk: Link

Syv dødsdømt i Indonesien for ecstasy
29. maj 2007 18.54 Udland
I Indonesien er en franskmand, en hollænder og fem kinesere blevet dømt til døden for at stå bag en omfattende produktion af ecstacy uden for hovedstaden Jakarta.

Den indonesiske højesteret lagde vægt på, at de syv dødsdømte har produceret millioner af piller og anses for at være eksperter på området.

Hvis vi lader dem leve, kan de bare starte ecstasy-produktionen et andet sted. De er en trussel for de kommende generationer, sagde en talsmand for retten.

Tyskeren og hollænderen menes at stå bag nogle af de største ecstasy-fabrikker i Sydøstasien.

(emphasis added). Som I kan se er vores kære Lene E en ren moder Theresa i forhold til andre steder i verden. :?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Som I kan se er vores kære Lene E en ren moder Theresa i forhold til andre steder i verden. :?

Har man (under hendes regeringstid) nogensinde skulle tage stilling til større laboratorier (som har produceret flere millioner piller)?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hedder det ikke Emphasis Mine?

Og det er velfortjent, ecstasy får folk til at slå ihjel!

Ved at vi stjæler disse gutters liv, redder vi MINDST 0 andre. Og det er MANGE set med en stemme liderlig politikers øjne.

Sarcasm mine/added

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er så sygt, at det er lige til at grine over!

Titel:
Dedikeret medlem

:evil: dødsstraf :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kan ikke sige andet end:

Suk. :shock:

Jeg er tom for ord.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Man laver lidt kærlighed i pilleform og bliver dømt til døden...

what a wonderfull world :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Farmand skrev:
Man laver lidt kærlighed i pilleform og bliver dømt til døden...

Ja, det er noget af et parakoks :shock:

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Det godt nok vildt,

Men ok, så respektere man måske loven lidt mere?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Winta skrev:
Det godt nok vildt,

Jeps, efter det her, er der ikke store chancer for de gør noget kriminelt...

Hvad siger holland, frankrig og kina til det? Jeg kunne forestille mig at den kinesiske regering ikke gider gøre noget ved det, men hvad med holland og især frankrig?

Har ikke rigtig kunne finde nogen reaktioner på det.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jugg skrev:
Winta skrev:
Det godt nok vildt,

Jeps, efter det her, er der ikke store chancer for de gør noget kriminelt...

Hvad siger holland, frankrig og kina til det? Jeg kunne forestille mig at den kinesiske regering ikke gider gøre noget ved det, men hvad med holland og især frankrig?

Har ikke rigtig kunne finde nogen reaktioner på det.

Nej, det er lidt vildt hvis de bare er helt ligeglade, men hvor meget kan de gøre?

Nej, jeg tror heller ikke de samme gør det igen :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
... ser ud til at det er mere skadeligt at producere ecstasy end at tage det.. ironisk nok..

Citat:
Den indonesiske højesteret lagde vægt på, at de syv dødsdømte har produceret millioner af piller og anses for at være eksperter på området.

ja, lad os hellere have en masse små der producere, som ikke er eksperter på området, så sker der mindre skader!!111

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haha, kun 7 personer.. Som om det skulle hjælpe de kommende generationer nogen som helst steder hen.

De kommende generationer er sgu da allerede fortabt 100%, det burde de da have indset nu. Stimulans-generationen er født, og de er først lige begyndt...

Sørgeligt at dygtige kemikere må lade livet på denne måde. Men så har vi da i det mindste noget at snakke om 8)

Visias

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Prometheus skrev:

Hvis vi lader dem leve, kan de bare starte ecstasy-produktionen et andet sted. De er en trussel for de kommende generationer, sagde en talsmand for retten.

Jeg forstår det ganske enkelt ikke...hvordan skal de kunne starte nye produktioner op, hvis man smider dem i fængsel? Det virker helt gak gak.

mvh. Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psyko skrev:
Jeg forstår det ganske enkelt ikke...hvordan skal de kunne starte nye produktioner op, hvis man smider dem i fængsel? Det virker helt gak gak.

Hvis de sidder i fængsel er der jo chance for, at nogle narko-terrorister her fra Psychedelia kommer og befrier dem og slipper dem løs i Danmark. Så producerer de mere kærlighed i Danmark, og vi kan måske få et mere fredfyldt land. Og det kan vi jo ikke have!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Kjær skrev:
Psyko skrev:

Hvis de sidder i fængsel er der jo chance for, at nogle narko-terrorister her fra Psychedelia kommer og befrier dem og slipper dem løs i Danmark. Så producerer de mere kærlighed i Danmark, og vi kan måske få et mere fredfyldt land. Og det kan vi jo ikke have!

Med al respekt intakt, så er kærlighed jo ikke den eneste effekt ecstasy producerer. Foruden det faktum at nogle folk reagerer anderledes på stoffet, ved f.eks. at blive voldelige, så er det jo stadig et åbent spørgsmål hvilke skadeeffekter stoffet har.

Mvh. Psyko

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Psyko skrev:
Kjær skrev:
Psyko skrev:

Med al respekt intakt, så er kærlighed jo ikke den eneste effekt ecstasy producerer. Foruden det faktum at nogle folk reagerer anderledes på stoffet, ved f.eks. at blive voldelige, så er det jo stadig et åbent spørgsmål hvilke skadeeffekter stoffet har.

Mvh. Psyko

Tak Psyko, præcist hvad jeg tænkte.

Jeg mener afgjort også at dødsstraf er fuldkommen vanvittigt, men blot at kalde det "at lave kærlighed på pilleform" og ikke "at producere rusmidler (med en omdiskuteret skadesvirkning) til millioner af mennesker og efterfølgende tjene millioner af kroner på salget" er vist en voldsom fejl IMO

Dedikeret medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:
Psyko skrev:
Kjær skrev:
Psyko skrev:

Mvh. Psyko

Tak Psyko, præcist hvad jeg tænkte.

Jeg mener afgjort også at dødsstraf er fuldkommen vanvittigt, men blot at kalde det "at lave kærlighed på pilleform" og ikke "at producere rusmidler (med en omdiskuteret skadesvirkning) til millioner af mennesker og efterfølgende tjene millioner af kroner på salget" er vist en voldsom fejl IMO

Det er jeg udmærket klar over. Jeg troede ikke, der var nogle, der ville tage bare et af de ord, jeg skrev i det indlæg seriøst. :)

Men nej, MDMA er afgjort ikke bare kærlighed i pilleform!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Ja vi har det sgu godt i vores lille danmrk. Synes nu heller ikke at kærligheden er at finde i pillerne mere så måske bare de er stoppet med at proppe kærlighed i dem?

Det fandme for dårligt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Med al respekt for de 7 men hvad fanden tænker de da osse på når man begiver sig ud i den slags i et land hvor de hugger hovedet af dig for 100g ryger..... Så er man ALT for grådig..... Og de kendte vel risikoen...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]