Tilfældig Fyr skrev:
DeHades skrev:
@Tilfældig Fyr:
Det mener jeg så ikke det er
Hvorfor er det ikke et demokrati?
Som jeg skrev tidligere så er det en slags demokrati, da de jo har stemt om det, men jeg mener det falder uden for demokratiets rammer når et lovforslag som de forhøjede bøder, som flere partier er i opposition til, bliver lagt sammen med et som ingen har lyst til at stemme imod. Det ender som 'The Ogre's Choice', Die fast or die slow. Og det ser jeg ikke som særlig demokratisk. Så kan de stemme alt det de vil. Men var Irak så også et demokrati under Saddam Hussein? Jeg mener, de stemte jo om deres næste præsident, der var bare kun Saddam Hussein at stemme på.
Tilfældig Fyr skrev:
on topic>
En af mine venner er lige blevet taget og kommer nok af med 2000. Det skete til roskilde. Han blev slæbt væk af politiet fordi de sagde han havde klappet en, en på hovedet. Da de fik ham hen på stationen snakkede de bare slet ikke om det, men kun om at de påstod at de havde fundet en halv joint i hans baglomme (og han havde ikke nogen joint i baglommen), han måtte selvfølgelig ikke se den, og den er iflg. dem selv heller ikke i deres besiddelse.
Alligevel er han nu sigtet efter rusmiddel loven.
Han burde få fat i en advokat hurtigst muligt, for det der kan på ingen måde være lovligt. Jeg forstår ikke hvordan de kan have beslaglagt en halv joint, men ikke have den i deres besiddelse?? Det stinker langt væk af at de har begået en fejltagelse og nu prøver at redde den i land på din vens bekostning.