Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 20:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

[iframe]http://politiken.dk/videnskab/article349515.ece[/iframe]

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
wow, endnu en omgang kan man bevise at folk der er sindsyge har røget hash..

måske burde man også overveje hvilken indflydelse ulovligheden har på hvorvidt man bliver psykisk syg.. - mange jeg kender der ryger, må gøre det skjult, og fyldt med paronioa - og hvis de endelig bliver opdaget, kan det have indflydelser der er hårde for personen...

ligesom vi hører om en person der skal til test for at komme ind på en skole.. - det er hårdt for psyken at leve på en løgn..

men i det mindste skriver de omkring at der kan være andre grunde, thumbs up for det.. - men at det så er at de måske har prøvet andre stoffer, lyder for som endnu en dårlig måde at sende problemerne videre på den samme synder..

måske burde de også undersøge hvor mange af dem med psykiske lidelser, der har drukket store mængder af alkohol - for folk der drikker meget alkohol(alkoholikere) har jo også tendens til at have røget tjald..

og som de så flot skriver- hvis at man virkelig bliver sindsyg af at ryge.. så har danmark et problem..

de burde måske også understrege hvor lille sansynligheden er for at blive sindsyg? og hvor stor den er med et hashmisbrug kontra et alkohol eller stimulans misbrug?

eventuelt kontra et stresset job, familieliv man hader - at gå i skole, at blive mobbet?..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
"måske burde man også overveje hvilken indflydelse ulovligheden har på hvorvidt man bliver psykisk syg.. - mange jeg kender der ryger, må gøre det skjult, og fyldt med paronioa - og hvis de endelig bliver opdaget, kan det have indflydelser der er hårde for personen... "
Skrev spiffeh

Så totalt meget mine ord, jeg har forsøgt og forklare det for mange, men meget sjældent at folk, de kan/vil forstå det.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Forestil jer det perfekte/omvendte samfund:

Ekstra Bladet skrev:
"Alkohol skyld i endnu et dødsfald.
Endnu en ung mand døde igår da han indtog 1½ ltr. ren finsprit.

Danskernes hang til det forbudte stof alkohol var igen igår skyld i et tragisk dødsfald. Den unge mand som hverken vidste noget om virkningen af alkohol eller den rette dosering indtog ca. 1½ ltr. finsprit til en privatfest hvor det ellers så harmløse cannabis var hoved-rusmidlet. Finspritten havde han, ifølge venners beretning, skaffet "fra en tilfældig forhandler på gaden"

Hehe, nu er jeg jo ikke den store journalist, men kan i ikke se det for jer? Et samfund hvor cannabis var det foretrukne rusmiddel og alkohol var den store stygge bussemand som gjorde at ALLE der prøvede det endte på "dødsnarko" :shock:

Edit: Bare lige for at have det på det rene. Det er ikke noget ekstra bladet har skrevet; det er mig, og det er ren fiktion.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Den kan jeg meget godt lide :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a green suit
Prøv at se hvordan de drejer den i Daily Mail :shock: (afsnittet "Three heavy drug users and their horrific killings" hvis I skulle være i tvivl...)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]