Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 01:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: no-drugs.dk
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Synes lige at jeg vil dele dette link med jer andre.
Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om det...
no-drugs.dk

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hmmm, hvis bare testene var til forældre så de kunne tjekke børnene ville det være ok.
Men det der med at virksomheder skal have lov at teste dig, det virker ikke logisk. Ens private gøremål bør ikke kunne komme i camboulage med en hvis politik på ens arbejdsplads....

Med hensyn til at hvad de skriver om de forskellige stoffer, hmmm... Noget af det er sandt, noget af det er mindre sandt, men selvfølgelig peger det jo i sidste ende mod at man bare skal holde sig HELT fra alle stoffer....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Fint nok at de kan og måske vil teste folk i arbejdstiden, men hvor går grænsen? Hvornår er man ikke i stand til at føre maskiner? fx. hvis jeg har kroppen fyldt med THC-metabolitter kan jeg stadigvæk styre maskiner, men jeg ville sikkert blive nuppet i en drugtest

Har længe undret mig over dette på arbejdsmarkedet, de fleste har en alkoholpolitik, men ikke en stofpolitik. Det burde der egentligt være, men hvordan skal det tjekkes

En anden ting, en arbejdsgiver kan da ikke forbyde en at gøre xx ting i weekend og efter fyraften vel?

Hvis vi nu siger at jeg møder min chef i byen lørdag aften med en 2-smøgs joint i kæften, de kan da ikke gøre en skid vel? Udover at jeg er "afsløret" som stofforbruger

Ikke at jeg har disse problemer, men har bare tænkt over det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Mr.Ambient skrev:
Hmmm, hvis bare testene var til forældre så de kunne tjekke børnene ville det være ok.

... ja for dette ville skabe den bedste tillid imellem barn og forældre, samt at hvis de blev opdaget i at have et forbrug ville forældrene tænke "aah godt at jeg kan se de har et forbrug, det gør sq ikke noget, og så ville de unge kunne holde deres weekendsforbrug ligesom alle os andre gør, uden at vi ender nogen dårlige steder eller med særlige bivirkninger.. -

eller så ville det her skabe et kæmpe brud på tilliden imellem børn og forældre, barnet der bliver opdaget og tvunget til at stoppe vil opføre sig som en rebel, flytte hjemme fra og fortsætte med et endnu størrer forbrug.. og måske endda ende i misbrug. og barnet der bliver opdaget i at være clean vil tænke "hvad fanden er det for noget? stoler mine forældre ikke på mig"

narkotest bør være noget politiet udelukkende kan bruge til at teste for narko-kørsel eller andre sammenhægn hvor det ville være moralsk forkert at være påvirket. og KUN politiet eller andre myndigheder burde have muligheden for at teste..

jeg vil kalde den slags leverandøre for umoralske og direkte klamme... de burde skamme sig - ud over dette synes jeg deres optegnelse af stoffer virker nogenlunde - de nævner bare kun de dårlige sider af stofferne.. men ok, ellers sælger produktet nok ikke..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
de mener åbenbart ikke at amfetamin kan give fysiske skader af nogen som helst form ifølge deres skema aller nedest på siden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Citat:
Borgere i Lejre kommune har ikke mulighed for at handle i virksomheden.

Nederste sætning i Betingelser :?

Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg mener om det link, men synes da ikke ligefrem det virker endvidere proffessionelt..

Sådan som det beskrives hvordan dagens Danmark flyder med stoffer, synes jeg er en lidt overkammet version af virkeligheden.

:roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]