Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 00:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Politiet lukker stor technofest

01-09-07: 13:38 | af: rimd

Politiet i Frederikshavn har netop lukket en stor technofest i en spejderhytte ved Sæby.

400 deltagere fra forskellige lande er blevet bedt om at pakke sammen og tage hjem, oplyser politiet i Frederikshavn til TV2/NORD.

Politiet har taget flere af deltagerne med ecstacy og festen er ikke anmeldt.

Arrangørerne er uforstående overfor politiets handling, da man mener at festen er privat.

Politiet har nu givet deltagerne muligheden for at forlade hytten frivilligt, men er klar til at rydde stedet.

Og et link til artiklen

:offtopic: Og er der ikke en admin, som gider foklare mig hvorfor min post fra Ingeniøren om narkotests af hele byer blev slettet (et par dage siden)?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det er ærgeligt, at festivalen bliver lukket, men må ærligtalt sige, at det var noget af et sats at holde det som privatfest, uden at have talt med kommune osv.

Men super ærgeligt for arrangørerne og de mange gæster

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nogen der kender reglerne omkring privat vs. "offentlig" fest?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg føler for de 2 annangøre, der har lagt så meget arbejde i denne fest.. det var simpelthen overvældende location/deco/musik/stemning af en fest i danmark af være..

Jeg kan tilgengæld godt se fra politiets side at de bliver nød til at skride ind, når hverken det ene eller andet er overholdt medhensyn til den danske lovgivning..

Absurd at man må bevæge sig til udenlandet for at opleve en ordenlig trance festival, når der nu er så mange som deler denne smukke interresse, for musikken i danmark!

Alt i alt var fredag aften/lørdag morgen det hele værd, og festen kørte smilende vidre i chillouten!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Billede

Det ser ellers lækkkert ud, ligner til forvekseling de festivaller vi ser syd for grændsen. Respekt...

Men virkelig synd at festen blev lukket, jeg holdte selv en festival for 2-300 menesker for ti år siden, hvor vi lavede det som en foreningsfest. Der havde vi ingen problemmer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]