Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Narko-test!
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.p ... ml?forside

"Indehaverne vurderer, at de ikke har råd til at lade være - konsekvenserne af et narkodødsfald på deres værtshus vil være for store."

Hmm.. Men omvendt kan de heller ik bare teste alle, så vil der jo være tomt op til flere steder landet over..

Titel:
Relativistisk båthorn

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-9516139.html?forside skrev:
Narkomisbruget i nattelivet er nu så udbredt, at mange værtshuse og diskoteker har taget sagen i egen hånd

Det er ellers klart defineret at diskrimination ikke er tilladt ifølge loven.
Når mørk-huder nægtes adgang til diskoteker selvom de ikke beviseligt har voldelige intentioner, er det straf-bart. På samme måde må det være straf-bart at tillægge folk på narko forhånds-intentioner, om at de sku' være voldelige, bare for dermed at ku' nægte dem adgang. Det næste bli'r vel at man narko-checker folk før de må gå ind og handle i forretninger og super-markeder, så man dermed ka' udsulte dem til at underkaste sig den fundamentalistiske tvangs-orden i den ny-hellige ædrueligheden's kirke? (Vi er hedninge i deres øjne, og de opfører sig præcis på samme måde som den opførsel de selv kritiserer i islam.)

I København smører man toiletsæderne ind i cykelolie, så de ikke kan bruges til at sniffe kokain

Hvordan kommer de rene danskere, dem der er hellige fordi de kun bruger det sunde narko også kendt som alkohol, så på toilettet? Eller de går måske alle rundt med cykel-olie på ballerne? :lol:

Jeg ville jo nok mene det at smøre olie på et toilet-sæde, så man ikke ka' bruge det uden at blive klistret til, ligesom ødelægger selve sædet's formål, men det er nok bare mig (eller måske vil de bare gerne se tøserne stå op og urinere på deres overvågnings-cam's? Det ka' jo også være sjovt :) ...her er pigen set bag-fra med røven bar: :idea: og her er fetishisten's åbne mund: :o og det er jo det de vil se, de der voyeurister der mener overvågning og kontrol (og alkohol) er gud)

i Horsens kan blive bedt om at vise ren narkoattest.

Mig bekendt kræver loven ikke at folk ska' bære ID i nogen form for at færdes på offentligt tilgængelige steder. Og hvor mange mennesker går overhovedet rundt med en attest der si'r de ikke bruger narko? Ka' man overhovedet få sådan en attest? (og hvor tit ska' den fornyes? Hver gang potentielle metabolitter er ude af kroppen? Godmorgen kontrol-samfund, oh ærværdige hersker, hvad må jeg nådigst få lov til af dig i dag?)

Indehaverne vurderer, at de ikke har råd til at lade være - konsekvenserne af et narkodødsfald på deres værtshus vil være for store.

Hvor mange er døde af narko på diskoteker indtil nu, relativt til alkohol? (som de jo ikke har noget imod at tjene store penge på at sælge til over-pris på selvsamme hellige diskoteker)

Det er en ækel nazi-agtig indstilling at ville sortere i mennesker på baggrund af hvad de spiser. "Nu ska' du høre kammerat, den test-pind, arian build-quality, jeg lige stak op i næsen på dig (som billedet på artiklen viser) viser du spiser hvidløgs-narko, ut af min butik".
Det er for klamt at nogle anti-narko folk åbenbart er så syge efter magt-udøvelse at de ikke skammer sig mere end at de åbenlyst vil til at stå sådan som på billedet i artiklen og teste alle der kommer ind på diskoteket ved at stikke pinde op i deres næser.
Et sådan sted bør man klart boycotte og holde sig fra.

Titel:
Junior medlem

I år 2000 døde 6700 mænd og 5700 kvinder som følge af rygning.
I år 2006 døde 266 danskere af narko.
Hvert år dør 7.500 af brug af alkohol.

kan i se hvor jeg vil hen?
Stofferne er et lille problem i danmark, men det er et problem,
dog mener jeg at folk, som politiet ikke burde bruge så mange kræfter
på det, det er som om de glemmer hvad folk dør mest af.
De burde fokusere på helt andre punkter.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
JEL skrev:
Hvordan kommer de rene danskere, dem der er hellige fordi de kun bruger det sunde narko også kendt som alkohol, så på toilettet? Eller de går måske alle rundt med cykel-olie på ballerne? :lol:

Den undrede jeg mig også over.. Måske er folk på alkohol bare ligeglade om de er nogen svin :lol: -mens anstændige og rene narkomaner holder sig væk?
Eller også er det kun toiletlåget som er smurt ind i olie.. Det er da også klamt at lægge pulver op på et lokumsbræt for at snuse det op i næsen. Så hellere lægge en lille bane på et dankort.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Fanny skrev:
JEL skrev:

Den undrede jeg mig også over.. Måske er folk på alkohol bare ligeglade om de er nogen svin :lol: -mens anstændige og rene narkomaner holder sig væk?
Eller også er det kun toiletlåget som er smurt ind i olie.. Det er da også klamt at lægge pulver op på et lokumsbræt for at snuse det op i næsen. Så hellere lægge en lille bane på et dankort.

Hilsen Fanny

Tror også du skal regne med, at det er på låget, der bliver snakket om. For ja, det er da utroligt ulækkert at ligge det direkte på brættet. (hvilket det da egentlig også er på låget)

Titel:
Relativistisk båthorn

Jeg synes stadig det er underligt at smøre olie på toiletterne i moralen's hellige navn. Man ku' jo så også begynde at smøre glassene, som folk ska' drikke drinks af, ind i sæbe, for at undgå at folk drikker for meget. Det er en plat måde at gøre sig til moral-vogter på. Hvis man er imod at folk fester på diskoteker, så sku' man måske overveje at åbne en kirke eller et nonne-kloster istedet.

"Ej se! De bruger narko! Det er for galt"
"Hvorfor?"
"Det ved jeg ik'. Det er det bare. Det har de sagt i fjernsynet"

Næsen er ikke til pynt. Det er en brugs-genstand :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
JEL skrev:
Jeg synes stadig det er underligt at smøre olie på toiletterne i moralen's hellige navn. Man ku' jo så også begynde at smøre glassene, som folk ska' drikke drinks af, ind i sæbe, for at undgå at folk drikker for meget. Det er en plat måde at gøre sig til moral-vogter på. Hvis man er imod at folk fester på diskoteker, så sku' man måske overveje at åbne en kirke eller et nonne-kloster istedet.

"Ej se! De bruger narko! Det er for galt"
"Hvorfor?"
"Det ved jeg ik'. Det er det bare. Det har de sagt i fjernsynet"

Næsen er ikke til pynt. Det er en brugs-genstand :lol:

jeg forstår dem godt, den type der gider sniffe fra et toiletbræt, er gerne typen der generelt ikke opfører sig som engle? bare for at komme med nogen vilde fordomme om folk på amfetamin og kokain...

Titel:
Relativistisk båthorn

det ska' jeg ikke gøre mig klog på, jeg kender ingen der sniffer via toilettet :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]