Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 22:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
bzz bzz.... http://ekstrabladet.dk/112/article997634.ece

Citat:
CNN-vært anholdt med narko.

Den britiske CNN-reporter Richard Quest anholdt i mørk park med narko i lommen.

En 46-årig stjernereporter for den amerikanske tv-station CNN er blevet anholdt og sigtet for at være i besiddelse af narko.

Richard Quest, der er britisk statsborger og vært på programmerne 'CNN Business Traveler' og 'Quest', blev i går arresteret i Central Park i New York, hvor han opholdt sig efter lukketid.

- Jeg har noget meth i lommen, erkendte han over for politifolkene, der lagde ham i håndjern og lod ham overnatte i detentionen.

Quest blev senere fremstillet for en dommer og løsladt, da han indvilligede i at gennemgå et afvænningsprogram.

Dommer Anthony Ferrara advarede Quest om, at han ville ryge tilbage i fængsel, hvis han ikke overholdt betingelserne for narkoafvænningen.

Meth minder om stoffet speed, men er langt stærkere og ekstremt vanedannede. CNN har endnu ikke kommenteret anholdelsen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Det er så unødvendigt.
Hvad er det man vil opnå?
Man straffer folk for at "hjælpe" dem.
Ud over det, så HADER jeg det amerikanske syn på straf som værende "retfærdighed". Det er så forældet og..ja.. dumt.

Dedikeret medlem

Må indrømme at jeg elsker det her. Det er da for fedt at han bliver taget med meth, det stiller da i hvert fald nogle ting i perspektiv. Manden har jo klaret sig godt, og methamfetamin er vel nok et af de stoffer der bliver set mest ned til. Håber at der kan komme lidt godt ud af det, og der ikke bare bliver set negativt til ham.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Richard Quest taget med Metamfetamin.
http://politiken.dk/udland/article497422.ece

Det sjove ved denne sag åbenbarer sig først når man begynder at se nogle af hans indslag som royal reporter for CNN. Som en kommenterer på videoklippet herunder, så virker manden ikke helt mentalt balanceret. Lettere manisk i hvert fald. Jeg skulle mene der ligger materiale til et rigtig godt casestudie i virkningen af metamfetamin(og stimulanser som helhed).
http://www.youtube.com/watch?v=huTUNGCs ... re=related

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det er skide sjov at han bliver taget lige med meth imo. Hvis det bare var coke eller lign ville det måske ikke vække så meget opsigt. Men meth er for mange mennesker med mange penge ikke det åbenlyse valg, det er da fedt han er tro mod sine behov frem for prestige. Bare ærgeligt det ikke var noget psychedelisk han blev taget med :D

Mvh Mikkel

Relativistisk båthorn

Jeg så en reportage (i midt-90'erne) hvor journalister fra atlanta-afdelingen selv snakkede om stimulans-brug blandt journalisterne og dem der arbejdede der. Det var ikke specielt Ukendt sagde de. De tegnede billedet af en høj-profil arbejds-plads hvor tempoet var højt og med konstant 'gang i den'. Så richard er næppe den eneste cnn-ansatte der ka' finde på den slags.

Han har karisma nok til at man ikke ka' undgå at bemærke ham :) , og de reportager jeg har set med ham på cnn har altid været top-prof lavet. Han har sin egen stil, meget flamboyant og med store arm-bevægelser, meget levende på en god måde, men altid disciplineret og intelligent som jeg har set det. Han får ihvertfald fuld respekt her fra :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]