Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 03:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

http://www.bt.dk/article/20080502/royalt/80502052/

Så er den squ gal igen.. Undskyld mig hvis jeg ikke fatter meget, men hvor meget "narko" findes der lige som kan puttes i EN drink, som ikke kan smages og ikke kan ses?

Og desuden et drug som gør en kvinde "spændende" for en anden mand(dette må være den eneste grund til at dope en tøs).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Gad ikke poste artiklen, da overskriften og indholdet var til grin.
Det er ren skræmmekampagne.
Hvis man er så bange for alle de "sexbedøvelser", så må man klemme benene sammen.
Hvis man derimod er bange for narko i drinken, må man holde øje med den, eller blive hjemme.
Og hvis man putter narko i folks drink er man en nar.

Glæder mig til der kommer en god artikel om drugz.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Svimmel, opkast, besvimet (GHB søvn), flydende og nogenlunde smagsløst, GHB hvis det endelig skulle være?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
det tager ikke 20min før ghb virker.

en af dem vågner først op dagen efter og husker intet. - hvis hun havde haft en ghb OD havde hun oplevet dopamin-rebound efter 3-4 timer...

Citat:
- Tyve minutter senere, begyndte jeg at blive meget svimmel, og jeg bad min veninde om at følge mig ud til min bil, så jeg kunne komme hjem.

Vis lige i er klogere end hende her, kørsel i bil er ikke tilladt efter indtagelse af alkohol, og eller hvis du er svimmel/ude af stand til at køre bil.

artiklen forfindes også her:

http://ekstrabladet.dk/112/article1003114.ece

http://avisen.dk/blogs/artikel/marys-ve ... 30508.aspx

Dedikeret medlem

En kammerat og nogle af hans bekendte, har weekend efter weekend stillet drinks fra sig og holdt øje med dem på afstand, i håb om at nogle skulle give dem gratis narko. Desværre har de aldrig haft heldet med sig. :roll:

Jeg syntes efter hånden at man hører mere og mere til NARKO-problematikken (narko-kage, narko-perler, heste-narko osv), og jeg syntes det er så sørgeligt at staten direkte modarbejder psychedelia's, som alle andre fornuftige forbrugeres oprigtige HR-kampagner.

Et spørgsmål jeg har funderet over i et længere stykke tid (undskyld offtopic, fra dette fordømte emne), men:

Har en bruger her fra psychedelia nogensinde haft kontakt til nogle af disse som opblæser kampagner som narko-i-drinken, narko dræber dig, narko gør dig til junkie eller dræber dig, users are losers osv? og i en venlig samtale sat personen ind i hvordan en rigtig kampagne burde være?

Og hvis I, kære journalister, flittige Henrik Rindom og andre brugere der er mere knyttet til det "borgerlige samfund", så tit læser om psychedelias principper i forbindelse med HR og indtagelse af narko, hvorfor har I så ikke skrevet artiklen som vil redde unges liv? Hvorfor, Henrik Rindom, har du ikke selv taget hånd om dette? Er det fordi at du tjener på misbrugerne? (dine medmennesker lidelse?) Som medierne gør?

En artikel om den fornuftige brug af narko, burde gå over i historien som noget revolutionært, og burde smitte af på resten af landets medier. Så det er da direkte idioti, at ikke bare én journalist har set denne chance for at dominere de danske medier og opnå status som den ultimative-narko-artikel-konge. Hædret med narko-salver..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hold kæft hvor søgt. Det lyder mest af alt som at den slemme, slemme alkohol kom bag på dem og de bare er gået kold.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]