Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 12:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 6510 Gram
Citat:
Det er ikke specielt smart at betale med marijuana, når personen bag ved i køen er politibetjent.

Det fandt en 28-årig new zealænder ud af, da han ville købe lidt slik og chips på en tankstation i Wellington.

Wade Churchward var ifølge avisen Dominion Post ikke helt appelsinfri, da han stod i kø med to poser M&M's og en pose chips.

Han begyndte derfor at spise noget af slikket i køen, men da han nåede frem til kassen, opdagede han, at pungen var tom.

Og så var gode råd dyre. For Wade Churchward skulle have sine M&M's, koste hvad det ville...

Han tilbød derfor ekspedienten 12 milligram marijuana og en pibe. Ekspedienten nåede imidlertidig aldrig at tage stillingen til tilbudet.

Wade Churchward havde nemlig ikke bemærket politibetjenten bag ham i køen, som ikke ligefrem mente, at marijuana var det gængse betalingsmiddel i New Zealand.

Og i stedet for en hyggelig eftermiddag med M&M's og chips blev Wade Churchward anholdt.

Mandag erklærede Wade Churchward sig skyldig i besiddelse af marijuana og flere andre forhold ved Masterton District Court.

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1009583.ece

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
12 milligram marijuana :?: Så skal der sku rigtig holdes fest :lol:

Må satma' da ha været go pot hvis det var planen at man skulle kunne blive skæv af 12 mg. :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
han må da ha været utrolig bakse siden han bare måtte ha de m&m og selvfølgelig også for at tilbyde 12mg cannabis som betaling.

Hvis jeg havde været betjent ville jeg slet ikke have brugt tid på det. Men det er jo et dilemma da manden ingen penge havde og havde spist varene. så skal der jo falde en eller anden form for straf.

Mvh Mikkel

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hahaha, kender situationen alt for godt :lol:

Men ja, tror de har fået dosen lidt forkert :)

Site Webmaster
Brugeravatar

12mg tjald?

Det kan jo slet ikke passe.

Med mindre at han bare har tilbudt sin pibe, og det blev han anholdt for, og så er der bagefter blevet skrabet 12mg snask ud af piben. Det er nok det mest sandsynlige, hvis ikke mængden er ukorrekt angivet.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København NV
Det minder mig om dengang jeg ikke havde nogle penge da jeg skulle betale nede på netcaféen. Gutten bag skranken blev bare glad da jeg tilbød ham en pose gammelt pot.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]